Oprindeligt indsendt af andlox
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduets sidste dag
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af AculayIsMirtin Se indlægJeg foretrækker også Kirke... blandt mange grunde fordi Ari er en halv meter høj og ikke fylder en skid i defensiven efter min mening.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægkæmpe transferplus på 7-9 mill. Man kunne jo bare have lejet noget ud her på falderebet for at frigive lønkroner
Jeg aner det ikke, men det begynder at virke som om vi ikke har noget at skyde med af betydning... ,o(
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægHusker jeg helt forkert? Matti er da ikke CF. Vi skal under ingen omstændigheder bruge en krone på andre før det problem - øh, den udfordring - er løst.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægHvis der er et sort hul på 7-9 mille andetsteds, skal det jo fyldes før der er penge til transfer... og ja, hvis nogen vil leje, og hvis spillerne vil lejes ud, kan man frigive lønkroner... Det er jo ikke "bare" at trykke på en kontakt.
Jeg aner det ikke, men det begynder at virke som om vi ikke har noget at skyde med af betydning... ,o(
Mvh
MaxHH
Men det må jo så betyde at man nu er klar til at bruge 50% af det man får ind i transfer
Comment
-
Matti Lund: Jeg skal desværre ikke til OB
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...re-ikke-til-ob
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægHan skal til OB!!"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægHvis der er et sort hul på 7-9 mille andetsteds, skal det jo fyldes før der er penge til transfer... og ja, hvis nogen vil leje, og hvis spillerne vil lejes ud, kan man frigive lønkroner... Det er jo ikke "bare" at trykke på en kontakt.
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlægMatti Lund: Jeg skal desværre ikke til OB
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...re-ikke-til-ob
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMen fint at vi har 3 venstrebacks i truppen Han er midtbane spiller og der har vi pt kun en 2-3 brugbare til de 2 pladser hvis KN ikke vil bruge Greve og Desler derinde
Et andet argument kunne være, at han med garanti er ude af kampform og ikke særlig mange kender egentlig hans reelle niveau. Hvis OB hentede en ukendt spiller, der ikke spillede fast i serie B/C, så ville folk herinde fare i flint.
Jeg så meget gerne Matti tilbage, men vi skal også passe på med at gøre ham til en vildere signing end han reelt er set rent objektivt. Hvis han kommer ryger JJT jo bare længere tilbage i køen.Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægBurde være 7-9 mill i transferoverskud.."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
Comment