Hvis vi nu lander Matti, så kan jeg næsten godt tilgive, at vores forsvar er ultratyndt. Matti og Makrini centralt...namme nam
Idealopstillingen må så være
Koval
Lund LN Halvgrim Ari
Falk Matti Makrini Larsen
Fester AK
Er jeg en tjotjal tjosse, hvis jeg hellere ser Kirke end Ari?
MvT
Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Navnemæssigt var han ikke imponeret over folk som Falke, Tørnes, Lund og Mo som han ikke kendte rigtigt, på trods af sin fortid i Eredivisie. Han måtte dog indrømme, at præstationerne havde været fine.
Hvis vi nu lander Matti, så kan jeg næsten godt tilgive, at vores forsvar er ultratyndt. Matti og Makrini centralt...namme nam
Koval
Lund LN Halvgrim Ari
Falk Matti Makrini Larsen
Fester AK
Fed start 11. Samt masser af kvalitet på bænken som alle ved giver point over en hel sæson
Husker jeg helt forkert? Matti er da ikke CF. Vi skal under ingen omstændigheder bruge en krone på andre før det problem - øh, den udfordring - er løst.
Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
Jeg hader officielt Jesper Hansen af hele mit hjerte
Jeg tvivler på, at dette er JHŽs beslutning at sige nej til Matti. Tænker det var Kent. Penge synes at være der, spilleren vil gerne komme,så kan det egentlig være kun træneren, der siger nej.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment