Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduets sidste dag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
    Ellers tak

    Synes egentligt at vi med en cf var ved at være der, hvor jeg var fint tilfreds. Synes faktisk at de handler JH har gjort i dette vindue har været rigtig gode. Men jeg fatter nada af, at man ikke henter en ekstra central forsvarer. Kan det være fordi tiltroen til Magnus er så stor, så han tiltænkes en større rolle allerede her i efteråret? For Diarra dernede er for mig at se en no-go.
    Den eneste forklaring der virker for mig er hvis man melder ud at Magnus P er i rivende udvikling og man gerne vil bringe ham tættere på holdet...
    Hvis bare ordet Diarra bliver nævnt brækker jeg mig

    Comment


      OB bekræfter: Ingen handler inden lukketid. Man er færdig med at handle. Gælder både ind og ud. Mere på tipsbladet.dk om lidt. #transferdk

      Comment


        Ja okay :)
        Hvorfor sker der ikke en skid? Vi har rimelig fucking akut brug for en forsvarsspiller. Nogen der har hørt noget? bare et lille rygte?
        Lykken er at se Brøndby fejle.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af kasparlyk Se indlæg
          OB bekræfter: Ingen handler inden lukketid. Man er færdig med at handle. Gælder både ind og ud. Mere på tipsbladet.dk om lidt. #transferdk
          Det sker simpelthen ikke
          Lykken er at se Brøndby fejle.

          Comment


            Der er allerede et nyt transfer vindue om 4 måneder. Håber dog ikke der sker så meget der. Nu er det vigtigt at få en underskrift fra Falk.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af kasparlyk Se indlæg
              OB bekræfter: Ingen handler inden lukketid. Man er færdig med at handle. Gælder både ind og ud. Mere på tipsbladet.dk om lidt. #transferdk
              ....suk

              Comment


                Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                Jeg synes han har gjort det ok. Det var tydeligt i de første par kampe at han var rusten. Men man må også give det tid når man bygger op. Nicolai Larsen i aab var også usikker den første sæson og nu er han en ok målmand. Desuden har Lars Høgh sagt god for ham. Det betyder mere i min verden end hvad der bliver skrevet herinde.
                Nicolai Larsen havde så spillet 35 ungdomslandskampe inden hans debut, og havde været til prøvetræning i Everton. Hvad har Falkesgaard?

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                  Der er allerede et nyt transfer vindue om 4 måneder. Håber dog ikke der sker så meget der. Nu er det vigtigt at få en underskrift fra Falk.
                  sagde du ikke at det stort set var en "done deal"?? 3 år

                  Comment


                    Det må jo vurderes i førebunkeren at truppen og set-uppet er stærk nok til at klare den placeringsmæssige ambition.
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                      Nicolai Larsen havde så spillet 35 ungdomslandskampe inden hans debut, og havde været til prøvetræning i Everton. Hvad har Falkesgaard?

                      MvH ChrisOB
                      spillet i klubben over alle klubber jo

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                        Der er allerede et nyt transfer vindue om 4 måneder. Håber dog ikke der sker så meget der. Nu er det vigtigt at få en underskrift fra Falk.
                        Men så har man spillet med en punkteret defensiv i en halv sæson, selvom alle må kunne se, at det halter gevaldigt og at der mangler back up (eller endnu bedre, en rigtig god CF).
                        Krydser fingre for en underskrift fra Falk.
                        Mvh Kent

                        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Patrick Borg Se indlæg
                          Ja okay :)
                          Hvorfor sker der ikke en skid? Vi har rimelig fucking akut brug for en forsvarsspiller. Nogen der har hørt noget? bare et lille rygte?
                          Mon ikke at JH kommer med en ligegyldig forklaring i morgen?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Det må jo vurderes i førebunkeren at truppen og set-uppet er stærk nok til at klare den placeringsmæssige ambition.
                            ja.....og det er da i den grad bekymrende. At man ikke kan eller vil se hvor sløjt det ser ud. Og at man ikke kan huske længere tilbage. Hvordan truppen sidste efterår var langt fra stærk nok og hvordan man i sidste vinter vindue var nødt til at panik handle i et forsøg på at redde røven.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Patrick Borg Se indlæg
                              Ja okay :)
                              Hvorfor sker der ikke en skid? Vi har rimelig fucking akut brug for en forsvarsspiller. Nogen der har hørt noget? bare et lille rygte?
                              Jeg forsøgte af hive lidt ud af en rigtig, rigtig god kilde i går - en som plejer at vide, hvad der sker i klubben, og om der sker noget. Han havde intet overhovedet at byde ind med. Enten holder man kortene meget tæt på kroppen, eller også sker der vitterligt bare ikke yderligere.
                              Mvh Kent

                              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Patrick Borg Se indlæg
                                Hvor følger I med? Jeg ser pt Ekstrabladets live tv, men jeg synes de er lidt bagud...
                                Den er dybt useriøs...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X