Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduets sidste dag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af obsvinet Se indlæg
    men jeg ville da blive lykkelig hvis JH tager sig sammen og henter til forsvaret
    Ja, hvis han henter noget godt.

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
      I har begge to ret. Han udtalte under Ove, at han ser sig selv som wing-back eller højrekant. Og op igennem ungdomsrækkerne spillede han centralt på midtbanen.
      Har han ikke også snust en del til backen/wing back i ungdomsårerne, og på u-landshold..?
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
        Du kan sagtens have ret... mener bare han spillede centralt op igennem ungdomsrækkerne...

        Mvh

        MaxHH
        Mener jeg også , og er også grunden til jeg er ret rolig omkring "manglende" indkøb til cm . Ser hellere der smides penge efter en rigtig god cf.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Mener jeg også , og er også grunden til jeg er ret rolig omkring "manglende" indkøb til cm . Ser hellere der smides penge efter en rigtig god cf.
          Enig. Hvis Falk bliver er det jo oplagt at smide ham på midtbanene..

          Men vi mangler lige den midtforsvarer før det er rigtig godt

          Comment


            #50
            15 min. tilbage af det tyske marked, er der nogen der stadig er ude efter Emil(eller Falk) så bliver det nok meget snart...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #51
              COB tilbage til DK

              http://www.bold.dk/nyt/ac-horsens-he...-sl-amerikaner
              JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlæg
                Så burde deres defensiv være stærk nok til et Sanneh salg til OB

                Comment


                  #53
                  Har et lille rygte, om at Sønderjyske vil hente en erstatning for Paulsen i dag, og det skulle muligvis være Matti Lund.

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af tommyob Se indlæg
                    Har et lille rygte, om at Sønderjyske vil hente en erstatning for Paulsen i dag, og det skulle muligvis være Matti Lund.
                    Den tanke fik jeg da jeg så de havde solgt ham, så vil ikke være overrasket. Eneste mulighed jeg ser for at han lander i OB, er at vi udlejer Azer eller JJT til SjE, og vi dermed får plads til ham. Men ja, det mest sandsynlige er at han lander i SjE, desværre.

                    Comment


                      #55
                      Martin Davidsen @mpbdavidsen

                      Mine fynske kilder siger, at der næppe sker mere i OB i dette transfervindue. Dermed må Kent & co. klare sig med de nuværende #transferdk
                      18.03 - 31. aug 2015

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Så burde deres defensiv være stærk nok til et Sanneh salg til OB
                        Horsens har også hentet Anders Østli på lejeaftale
                        http://www.bold.dk/nyt/horsens-bekra...oestli-tilgang

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Flammer Se indlæg
                          Martin Davidsen @mpbdavidsen

                          Mine fynske kilder siger, at der næppe sker mere i OB i dette transfervindue. Dermed må Kent & co. klare sig med de nuværende #transferdk
                          18.03 - 31. aug 2015
                          Ja så kan vi godt finde på noget andet at lave i aften.

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Flammer Se indlæg
                            Martin Davidsen @mpbdavidsen

                            Mine fynske kilder siger, at der næppe sker mere i OB i dette transfervindue. Dermed må Kent & co. klare sig med de nuværende #transferdk
                            18.03 - 31. aug 2015
                            Det må jo så betyde, at der heller ikke sker noget ud af truppen. Hvis det passer, er jeg egentlig alt i alt fint tilfreds med truppen. Håber den fremtidige start 11'er bliver ligesom i går, og så har vi spillere som Zohore, Greve, JJT, Kryger, Lukas, Momo, Kirke, Magnus og JBL til at supplere og det er vel okay?

                            Ja, vi kunne alle godt have tænkt sig en klasse midterforsvar og central midt, men som man hørte Ove P. sige i går i fodbolddebatten, så kan de sidste dage i et transfervindue ofte betyde en masse panikløsninger. Og hvis vi ikke har kunne få det vi ville, er det bedre vi venter til vinter og får den rigtige i stedet for et panikkøb.

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Flammer Se indlæg
                              Martin Davidsen @mpbdavidsen

                              Mine fynske kilder siger, at der næppe sker mere i OB i dette transfervindue. Dermed må Kent & co. klare sig med de nuværende #transferdk
                              18.03 - 31. aug 2015
                              I så fald jammerligt .. Vi mangler stadig en erstatning for Høegh ....
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                I så fald jammerligt .. Vi mangler stadig en erstatning for Høegh ....
                                Hallgrim, han er røget fast i forsvaret og udstyret med anførerbindet... Tror ikke på der kommer andet for Daniel...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X