Oprindeligt indsendt af obsvinet
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduets sidste dag
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægI har begge to ret. Han udtalte under Ove, at han ser sig selv som wing-back eller højrekant. Og op igennem ungdomsrækkerne spillede han centralt på midtbanen.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægDu kan sagtens have ret... mener bare han spillede centralt op igennem ungdomsrækkerne...
Mvh
MaxHH817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægMener jeg også , og er også grunden til jeg er ret rolig omkring "manglende" indkøb til cm . Ser hellere der smides penge efter en rigtig god cf.
Men vi mangler lige den midtforsvarer før det er rigtig godt
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tommyob Se indlægHar et lille rygte, om at Sønderjyske vil hente en erstatning for Paulsen i dag, og det skulle muligvis være Matti Lund.
Comment
-
Martin Davidsen @mpbdavidsen
Mine fynske kilder siger, at der næppe sker mere i OB i dette transfervindue. Dermed må Kent & co. klare sig med de nuværende #transferdk
18.03 - 31. aug 2015
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSå burde deres defensiv være stærk nok til et Sanneh salg til OB
http://www.bold.dk/nyt/horsens-bekra...oestli-tilgang
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Flammer Se indlægMartin Davidsen @mpbdavidsen
Mine fynske kilder siger, at der næppe sker mere i OB i dette transfervindue. Dermed må Kent & co. klare sig med de nuværende #transferdk
18.03 - 31. aug 2015
Comment
-
18.03 - 31. aug 2015
Ja, vi kunne alle godt have tænkt sig en klasse midterforsvar og central midt, men som man hørte Ove P. sige i går i fodbolddebatten, så kan de sidste dage i et transfervindue ofte betyde en masse panikløsninger. Og hvis vi ikke har kunne få det vi ville, er det bedre vi venter til vinter og får den rigtige i stedet for et panikkøb.
Comment
-
18.03 - 31. aug 2015
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
Comment