Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduets sidste dag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Helt enig. Men det har måske ikke været muligt at hente noget til Odense af kvalitet så tidligt i vinduet uden at springe banken...
    Nøleriet kostede ikke IMO. Falkes skade gjorde... Havde vi hentet en 1. Målmand dengang havde vi nok bare hentet en 2. Målmand i dag..
    Mon ikke der et sted i verden måtte være en målmand som passede ind i vores budget og niveau , det var jo længe kendt at vi skulle bruge en ny 1. keeper . Der har jo ikke været interesse fra OB´s sidi i at beholde Toppel , så der har været tid nok til at sondere markedet .
    Nøleriet gjorde at vi måtte bruge Falke ( nok i håb om at han viste noget BIF ikke kunne se på 10 år )
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Kan det tænkes manden ønsker stabilitet på så vigtig en post som målmandspladsen ?
      Ja det kan det. Men han er desværre blevet langtids skadet. Og så er der hentet en kompetent erstatning. Perfekt i mine øjne.

      Comment


        #93
        Det bliver da sjovt og spændende, at se på vores nye ven fra Ukraine.

        Jeg havde dog også hellere set en lang kontrakt til et lidt "mindre" navn, F.eks. Rønnow, Jesper Hansen eller Pär Hansson, men altså det er næppe ond vilje fra vores JH, at vi ikke landede en af dem.

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Mon ikke der et sted i verden måtte være en målmand som passede ind i vores budget og niveau , det var jo længe kendt at vi skulle bruge en ny 1. keeper . Der har jo ikke været interesse fra OB´s sidi i at beholde Toppel , så der har været tid nok til at sondere markedet .
          Nøleriet gjorde at vi måtte bruge Falke ( nok i håb om at han viste noget BIF ikke kunne se på 10 år )
          Det er der jo nok.. Men min holdning er stadig at hvis Falkes ikke var blevet skadet havde det været okay at vente til sidst i vinduet hvis det havde møntet sig i et klassekøb som ellers ville have været umuligt. Trods alt kun 7 kampe og manden har et fint niveau.

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
            Ja det kan det. Men han er desværre blevet langtids skadet. Og så er der hentet en kompetent erstatning. Perfekt i mine øjne.
            Ok ;-)

            Mener du at Falke er et godt indkøb som en 1. keeper for en klub som OB der er under genopbygning og har et usammenspillet forsvar og haltende organisation ?
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Det er der jo nok.. Men min holdning er stadig at hvis Falkes ikke var blevet skadet havde det været okay at vente til sidst i vinduet hvis det havde møntet sig i et klassekøb som ellers ville have været umuligt. Trods alt kun 7 kampe og manden har et fint niveau.
              Ok . så forstår jeg dig :-)
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Det er der jo nok.. Men min holdning er stadig at hvis Falkes ikke var blevet skadet havde det været okay at vente til sidst i vinduet hvis det havde møntet sig i et klassekøb som ellers ville have været umuligt. Trods alt kun 7 kampe og manden har et fint niveau.
                Kun 7 er en femtedel af sæsonen ..
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  Kun 7 er en femtedel af sæsonen ..
                  Stadig med en keeper der har superliga niveau... Havde også hellere set en hurtigere løsning...
                  Falkesgaard er altså en god målmand IMO og har bestemt muligheden for at blive vores fremtidige keeper mm at Lindgaard finder vejen hjem om et par år

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Stadig med en keeper der har superliga niveau... Havde også hellere set en hurtigere løsning...
                    Falkesgaard er altså en god målmand IMO og har bestemt muligheden for at blive vores fremtidige keeper mm at Lindgaard finder vejen hjem om et par år
                    Syntes så ikke han viste superliganiveau ;-)
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Syntes så ikke han viste superliganiveau ;-)
                      Tja. Syntes nu han gjorde det okay i betragtning af at han ikke havde spillet i 18 måneder...
                      Med fast spilletid i en sæsons penge har han de værktøjer der skal til for at udvikle sig meget..
                      Vi må se om han er noget værd efter sin knæskade

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Tja. Syntes nu han gjorde det okay i betragtning af at han ikke havde spillet i 18 måneder...
                        Med fast spilletid i en sæsons penge har han de værktøjer der skal til for at udvikle sig meget..
                        Vi må se om han er noget værd efter sin knæskade
                        Hvis du mener vi alligevel skulle have hentet en klassekeeper , så havde Falke jo heller aldrig udviklet sig ved at sidde på bænken , lige som han ikke i BIF udviklede sig til en de ville give chancen end ikke da de var på falittens rand .
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Han er som sådan ikke en dårlig handel , hvis han bare skal være reserve . Det der gør det dårligt er for mig at se nøleriet med at hente en 1. keeper hvilket så kom til at koste en ekstra lønning.
                          Jeg hører også til dem, der ikke er vildt imponeret af Falkes start men at sige, at det har kostet en ekstra lønning, det kan jeg simpelthen ikke se. Der skete et uheld, der holder ham ude i et år - det kunne jo også være sket for en anden (og bedre) keeper. Fair nok at være kritisk, men uheldet kan man sgu ikke tilskrive transferstrategien

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Hvis du mener vi alligevel skulle have hentet en klassekeeper , så havde Falke jo heller aldrig udviklet sig ved at sidde på bænken , lige som han ikke i BIF udviklede sig til en de ville give chancen end ikke da de var på falittens rand .
                            Ingen udvikler sig på bænken vel...

                            Comment


                              Fra Horsens Forum:

                              "Fin handel!
                              I øvrigt hører jeg, en unavngiven udenlandsk klub har spurgt efter pris på Sanneh for et par dage siden. De skulle have fået besked om, at prisen er 1,5 mio. Euro.
                              Jeg ved ikke om kilden taler sandt, men hvis det gør, vil jeg rose dem for prisen!
                              "


                              Jeg ved sgu heller ikke om kilden taler sandt, men hvis den gør, så forstår jeg langt bedre hvorfor Sanneh stadig løber rundt ude på Langmarksvej... Det er over 11 millioner...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Fra Horsens Forum:

                                "Fin handel!
                                I øvrigt hører jeg, en unavngiven udenlandsk klub har spurgt efter pris på Sanneh for et par dage siden. De skulle have fået besked om, at prisen er 1,5 mio. Euro.
                                Jeg ved ikke om kilden taler sandt, men hvis det gør, vil jeg rose dem for prisen!
                                "


                                Jeg ved sgu heller ikke om kilden taler sandt, men hvis den gør, så forstår jeg langt bedre hvorfor Sanneh stadig løber rundt ude på Langmarksvej... Det er over 11 millioner...

                                Comment

                                Working...
                                X