Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduets sidste dag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Så du mener det er manglende vilje til at købe? At han mener det når han siger truppen er som den skal være?

    Mvh

    MaxHH
    Jeg tror, han ikke kan finde den rigtige spiller, fordi hans netværk og viden er for svag.

    Comment


      Peter Kjær dumper vores defensiv og forstår ikke hvorfor vi ikke køber en cf

      Comment


        Peter Kjærs dom på OB Transfer vindue.
        Defensivt ikke godkendt.
        Offensivt godkendt
        Makrini godkendt.
        Med ny målmand er det ikke katastrofalt.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Jeg får det desideret dårligt af at se og høre ham.

          Comment


            En 6/10 på transferskalen fra Peter K

            Comment


              Credit due, Peter Kjær er den "ekspert" jeg har hørt komme med den skarpeste analyse i dag.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                Kan DU forklare det på andre måder end at kassen er smækket i? Måske JH ikke havde fået afstemt helt med bestyrelsen, da han meldte ud på den måde, og de hellere vil se sorte tal end investeringer?

                Jeg ved godt at mange har set sig pænt sure på JH, og at han HAR hentet mindre gode spillere ind i mellem, men der er vel ingen der for alvor tror på at han ikke KAN hente en forsvarsspiller, hvis han har penge på kistebunden, og kan se behovet? I det mindste en dårlig forsvarsspiller?

                Mvh

                MaxHH
                manglende scouting, netværk og evner samt en absolut arrogance ... Da Høegh blev solgt kaldte han Larsen for en erstatning og da Larsen blev solgt åbnede han op for at der skulle hentes en erstatning ... Der bliver snakket og snakket ....
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Jeppe Kjær er blevet løst fra sin kontrakt i Agf. Var det ikke ham, der var en del, der så en stor "stjerne" i for et par sæsoner siden?
                  Mvh Kent

                  Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    En 6/10 på transferskalen fra Peter K
                    Efter nogle katastrofale vinduer lander han et middelmådigt...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      meget enig ... Har været fremme og sige at der nu var midler til at investere .... Mere konservativ og forsigtig er han ikke men at handle på det ... Det sker så ikke ..
                      Men investeret blev der ikke. Der blev solgt og stukket penge i lommen

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                        Jeg tror, han ikke kan finde den rigtige spiller, fordi hans netværk og viden er for svag.
                        Det kan du godt have ret i... men det forklarer jo så ikke hvorfor han ikke finder den forkerte spiller så? At han melder ud at vi er færdige længe før vinduet smækker i.

                        Så er vi tilbage ved to muligheder: Enten er JH, og Kent Nielsen, tilfredse med defensiven... eller også er de nødt til at være det, fordi bestyrelsen har sagt nej.

                        Mvh

                        MaxHH

                        Comment


                          Andre end mig som studsede over at JH sagde at han ikke havde set vores nye målmand live. Men kun via video klip.

                          Comment


                            Ja, det sker nok ikke.
                            Så må jeg alligevel konstatere, at du fik ret i din vurdering af JH's manglende handler tidligere. Jeg tænkte vi skulle slå koldt vand i blodet, da der var lang tid tilbage af transfervinduet. Det var der også, men det hjalp godt nok ikke meget.
                            I løbet af de sidste par uger er det lykkedes ham at leje en keeper for resten af sæsonen - og det er vel så det.
                            Ja, vi kigger efter forstærkninger - Ja, vi har penge til at handle for - Øøh nå ja, nu har vi jo alligevel nogle spillere, så vi har fuld tillid til forsvaret.
                            Det er tydeligt, han har haft en travl uge.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Credit due, Peter Kjær er den "ekspert" jeg har hørt komme med den skarpeste analyse i dag.
                              Ja. Og tør gå JH lidt på klingen. JH snakker bare uden om og vender tilbage til vores fremragende offensiv

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                manglende scouting, netværk og evner samt en absolut arrogance ... Da Høegh blev solgt kaldte han Larsen for en erstatning og da Larsen blev solgt åbnede han op for at der skulle hentes en erstatning ... Der bliver snakket og snakket ....
                                Ja, sidder også og venter på den kanin de trækker op af hatten kl 23:58

                                Comment

                                Working...
                                X