Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduets sidste dag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Jeg tvivler på, at dette er JH´s beslutning at sige nej til Matti. Tænker det var Kent. Penge synes at være der, spilleren vil gerne komme,så kan det egentlig være kun træneren, der siger nej.
    Ja, det kan vi jo kun gisne om, man har jo i hvert fald tidligere på aftenen udtalt, at man er ovenud tilfreds med truppen, så det er ikke sikkert at man overhovedet vil overveje nogle tilbud.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
      Har vi pengene? Det virker ikke sådan...

      Mvh

      MaxHH
      kæmpe transferplus på 7-9 mill. Man kunne jo bare have lejet noget ud her på falderebet for at frigive lønkroner

      Comment


        Det er da en åbenbaring af de helt store, at Matti nu falder ned fra himlen, hvor det har vist sig, at Ari ikke hører til derinde. Den må alle dage hedde Matti >>> Azer IMO. Ydermere er Matti garanteret til at betale hans situation in mente. Dumt, dumt, dumt

        Comment


          Kirke skøjter rundt som en idiot på banen. Ari har langt bedre placeringsevne. Det siger en del, at vores defensiv blev stabiliseret, da LN kom tilbage og Ari røg på backen (så kunne han jo heller ikke jolle rundt på midten og smide bolde væk)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af AculayIsMirtin Se indlæg
            Jeg foretrækker også Kirke... blandt mange grunde fordi Ari er en halv meter høj og ikke fylder en skid i defensiven efter min mening.
            Jeg syntes nu Ari spillede en rigtig god kamp i går , dejlig ro i spillet og ingen panik løsninger . Klasse et par gange hvor han køligt pillede bolden ned og sikkert spillede den videre .
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              kæmpe transferplus på 7-9 mill. Man kunne jo bare have lejet noget ud her på falderebet for at frigive lønkroner
              Hvis der er et sort hul på 7-9 mille andetsteds, skal det jo fyldes før der er penge til transfer... og ja, hvis nogen vil leje, og hvis spillerne vil lejes ud, kan man frigive lønkroner... Det er jo ikke "bare" at trykke på en kontakt.

              Jeg aner det ikke, men det begynder at virke som om vi ikke har noget at skyde med af betydning... ,o(

              Mvh

              MaxHH

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                Husker jeg helt forkert? Matti er da ikke CF. Vi skal under ingen omstændigheder bruge en krone på andre før det problem - øh, den udfordring - er løst.
                Men fint at vi har 3 venstrebacks i truppen Han er midtbane spiller og der har vi pt kun en 2-3 brugbare til de 2 pladser hvis KN ikke vil bruge Greve og Desler derinde

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                  Hvis der er et sort hul på 7-9 mille andetsteds, skal det jo fyldes før der er penge til transfer... og ja, hvis nogen vil leje, og hvis spillerne vil lejes ud, kan man frigive lønkroner... Det er jo ikke "bare" at trykke på en kontakt.

                  Jeg aner det ikke, men det begynder at virke som om vi ikke har noget at skyde med af betydning... ,o(

                  Mvh

                  MaxHH
                  Så virker det bare underligt at man melder ud før vinduet at man er med igen og klar til at investere..
                  Men det må jo så betyde at man nu er klar til at bruge 50% af det man får ind i transfer

                  Comment


                    Matti Lund: Jeg skal desværre ikke til OB
                    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...re-ikke-til-ob

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Jeg syntes nu Ari spillede en rigtig god kamp i går , dejlig ro i spillet og ingen panik løsninger . Klasse et par gange hvor han køligt pillede bolden ned og sikkert spillede den videre .
                      Han gjorde det godt ja. Dejligt at få ham væk fra midten

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                        Han skal til OB!!
                        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...re-ikke-til-ob
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                          Hvis der er et sort hul på 7-9 mille andetsteds, skal det jo fyldes før der er penge til transfer... og ja, hvis nogen vil leje, og hvis spillerne vil lejes ud, kan man frigive lønkroner... Det er jo ikke "bare" at trykke på en kontakt.

                          Jeg aner det ikke, men det begynder at virke som om vi ikke har noget at skyde med af betydning... ,o(

                          Mvh

                          MaxHH
                          og så er vi lidt tilbage til den med hvad ville de ekstra sejre og bedre placering indbringe? Kommer der flere tilskuere hvis det begynder at gå bedre osv osv.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
                            Matti Lund: Jeg skal desværre ikke til OB
                            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...re-ikke-til-ob
                            Jeg forstår det bare ikke. Men måske er Matti bare ikke i den forfatning vi mange vil gøre ham til. Kan huske engang vi var ivrige efter Martin Bergvold, men det var vist meget godt vi ikke fik ham. Måske er vi lidt for striwede i vurderingen, selvom jeg meget gerne så Matti komme hjem.

                            MvT
                            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Men fint at vi har 3 venstrebacks i truppen Han er midtbane spiller og der har vi pt kun en 2-3 brugbare til de 2 pladser hvis KN ikke vil bruge Greve og Desler derinde
                              Ud fra hvad Kent vurderer, så har vi Ari, Mo, Azer og JJT. Og måske Barrett, der har spillet den på reserveholdet en del gange. Og måske Desler, når Falk nu ikke skal spille angriber fast. Og måske Momo. Så kvantitativt er der rigeligt med centrale midtbanespillere. Ikke, at kvantiteten er afgørende, men kan forklare, hvorfor Kent (eller en anden) siger nej til Matti.
                              Et andet argument kunne være, at han med garanti er ude af kampform og ikke særlig mange kender egentlig hans reelle niveau. Hvis OB hentede en ukendt spiller, der ikke spillede fast i serie B/C, så ville folk herinde fare i flint.

                              Jeg så meget gerne Matti tilbage, men vi skal også passe på med at gøre ham til en vildere signing end han reelt er set rent objektivt. Hvis han kommer ryger JJT jo bare længere tilbage i køen.
                              Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Burde være 7-9 mill i transferoverskud..
                                http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=240714,239571
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X