Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Maksym Koval

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Det hjælper så heller ikke manden at han står bag et horribelt ringe forsvar , og i søndags en lige så ringe midtbane . Men så rusten kan han heller ikke være , den ene video som er lagt op er fra den 2/7-15 .

Men syntes det virker underligt at han ender i OB , når man tænker på den store interesse der har været fra ikke ubetydelige klubber . Læste også et sted at udover FCK , så viste Besiktas og Olympiakos også interesse for ham i sommervinduet .
    Måske han vælgte OB fot at være sikker at få spilletid og at de andre klubber ville have hentet ham som backup.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Det hjælper så heller ikke manden at han står bag et horribelt ringe forsvar , og i søndags en lige så ringe midtbane . Men så rusten kan han heller ikke være , den ene video som er lagt op er fra den 2/7-15 .

Men syntes det virker underligt at han ender i OB , når man tænker på den store interesse der har været fra ikke ubetydelige klubber . Læste også et sted at udover FCK , så viste Besiktas og Olympiakos også interesse for ham i sommervinduet .
      Vores forsvar og midtbane har ærlig talt forsvindende lidt med så personlige fejl at gøre. Der var tale om deciderede drop og dårlig teknik.

Comment

Oprindeligt indsendt af Bebeto999 Se indlæg
        Vores forsvar og midtbane har ærlig talt forsvindende lidt med så personlige fejl at gøre. Der var tale om deciderede drop og dårlig teknik.
        Ja det var store personlige fejl og kan ikke tørres af på andre , men når det er sagt så giver forsvar/midtbane ikke noget ro og sikkerhed .
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

Comment

Og selv de bedste keeper kan have en utroligt dårlig dag på kontoret.

Hvis der så kun kommer 1 af dem ud af 100 kampe, så er det da også meget fint, i min optik.

Comment

Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
            Og selv de bedste keeper kan have en utroligt dårlig dag på kontoret.

Hvis der så kun kommer 1 af dem ud af 100 kampe, så er det da også meget fint, i min optik.
            Det er korrekt. Men indtil videre har han haft 3 kampe hvor han ikke har haft deciderede gode dage på kontoret, så der må godt snart komme en af de dage!

Comment

Det har du ret i.

Men jeg har tiltro til at det nok skal begynde at komme.

En ok kamp nu her, og så en landsholdspause til at træne endnu mere, så bør vi være godt på vej.

Comment

Han får 10 clean sheets denne sæson.

Comment

Jeg håber lidt de her fejl kommer sig af at han er for ivrig, og at det forhåbentlig dæmper sig hurtigst muligt med lidt flere kampe, men er da bekymret for om det bare er en svag side han har, sådan en all-in tendens... Synes også man kunne se det i hans redningsvideoer fra Youtube, tror jeg fik sammenlignet hans stil lidt med Schmeichels, dog ikke evnerne, men han virker vovet og ivrig, tager nærkampene, og vil gerne kontrollere luftrummet... Havde været nemmere at vurdere hvis Youtube også havde video med hans fejl...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Jeg håber lidt de her fejl kommer sig af at han er for ivrig, og at det forhåbentlig dæmper sig hurtigst muligt med lidt flere kampe, men er da bekymret for om det bare er en svag side han har, sådan en all-in tendens... Synes også man kunne se det i hans redningsvideoer fra Youtube, tror jeg fik sammenlignet hans stil lidt med Schmeichels, dog ikke evnerne, men han virker vovet og ivrig, tager nærkampene, og vil gerne kontrollere luftrummet... Havde været nemmere at vurdere hvis Youtube også havde video med hans fejl...
                    jeg synes da at de youtube klip vi har set giver han en del returbolde, kunsten må være at få returbolden det rigtige sted hen, hvor der ikke umiddelbart opstår en farlig situation, det har vel noget med dels rutine, og dels overblik at gøre.
                    Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
                      Han får 10 clean sheets denne sæson.
                      Det er han jo så ikke ene om at bestemme... men jeg håber da... ,o)

Mvh

MaxHH

Comment

Hvad gjorde Koval galt i går siden, at han får 00 i Stiften?
                        Last edited by NicolaiN; 18-10-2015, 08:44.

Comment

Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                          Hvad gjorde Koval galt i går siden, at han får 00 i Stifen?
                          Helt uforståeligt. Han viste meget mere stabilitet og kan næppe klantres for de to mål.
                          This is what you have been trained for, makes us proud!

Comment

Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                            Hvad gjorde Koval galt i går siden, at han får 00 i Stifen?
                            mon ikke det er fordi han løber op og pådrager sig en advarsel...det er uproffesionelt at gøre det
                            Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Synes det var så fedt at se Kovals reaktioner igår! Han er fandme tændt!

Kunne han få et ordentlig forsvar foran sig og få spillet sig mere ind, kunne han være en fed løsning fremadrettet.

Comment

Ok kamp af Maksym, der var lidt usikkerhed i en enkelt situation, men helt galt at give ham 0... og det gule kort var også overdrevet, altså 9 ud af 10 så rejser modstanderen sig bare op når de "får en hånd"...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Working...
                                X