Oprindeligt indsendt af Magge
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Maksym Koval
Collapse
X
-
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægDet hjælper så heller ikke manden at han står bag et horribelt ringe forsvar , og i søndags en lige så ringe midtbane . Men så rusten kan han heller ikke være , den ene video som er lagt op er fra den 2/7-15 .
Men syntes det virker underligt at han ender i OB , når man tænker på den store interesse der har været fra ikke ubetydelige klubber . Læste også et sted at udover FCK , så viste Besiktas og Olympiakos også interesse for ham i sommervinduet .
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bebeto999 Se indlægVores forsvar og midtbane har ærlig talt forsvindende lidt med så personlige fejl at gøre. Der var tale om deciderede drop og dårlig teknik.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlægOg selv de bedste keeper kan have en utroligt dårlig dag på kontoret.
Hvis der så kun kommer 1 af dem ud af 100 kampe, så er det da også meget fint, i min optik.
Comment
-
Jeg håber lidt de her fejl kommer sig af at han er for ivrig, og at det forhåbentlig dæmper sig hurtigst muligt med lidt flere kampe, men er da bekymret for om det bare er en svag side han har, sådan en all-in tendens... Synes også man kunne se det i hans redningsvideoer fra Youtube, tror jeg fik sammenlignet hans stil lidt med Schmeichels, dog ikke evnerne, men han virker vovet og ivrig, tager nærkampene, og vil gerne kontrollere luftrummet... Havde været nemmere at vurdere hvis Youtube også havde video med hans fejl...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægJeg håber lidt de her fejl kommer sig af at han er for ivrig, og at det forhåbentlig dæmper sig hurtigst muligt med lidt flere kampe, men er da bekymret for om det bare er en svag side han har, sådan en all-in tendens... Synes også man kunne se det i hans redningsvideoer fra Youtube, tror jeg fik sammenlignet hans stil lidt med Schmeichels, dog ikke evnerne, men han virker vovet og ivrig, tager nærkampene, og vil gerne kontrollere luftrummet... Havde været nemmere at vurdere hvis Youtube også havde video med hans fejl...Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlægHvad gjorde Koval galt i går siden, at han får 00 i Stifen?Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Comment