Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det store Forum-eftersyn 2015

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Det gjorde det så ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
      "besvar med citat"-knappen virker ikke. Det man prøver at citere bliver slettet.
      Test 123

Comment

Ingen problemer her - men vil lige tage et kig på fejl-loggen i aften og se om der er noget knas i elektronikken.

Der er lige blevet opdateret server i dag, da den kodeversion der kørte (PHP 5.4) ikke bliver supporteret her efter september. Derfor er der opdateret til PHP 5.6, som er opdateret flere år fremover. Der skulle ikke være nogen bagudkompatabilitets-problemer, men kigger lige alligevel, da det jo kunne tyde på at det hænger sammen.

Der er også lagt en ny opdatering ud til forum-softwaren, så den vil jeg også lige lægge på, og se om det kunne løse problemerne :-)

Comment

Kan også ikke bruge "besvar med citat", desuden kan jeg ikke sætte "smileys".
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Kan også ikke bruge "besvar med citat", desuden kan jeg ikke sætte "smileys".
            Hvilken browser bruger du?

Comment

Jeg kan heller ikke længer bruge "Besvar med citat". Har jeg ellers hele tiden kunne. Den overfører ikke længere indholdet af det indlæg jeg forsøger at citere til mit eget.

Bruger Chome (v44) på OSX.

Comment

Firefox på win 7 64-bits
                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                Kluden Krew - O'ense Internationals

Comment

Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
                  ...
                  Ved du hvordan jeg slår statistikken til igen..? fik slettet det helt, og der er ikke noget at klikke på...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

til elias.odense:
                    Jeg bruger Firefox.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

Comment

Prøvte det lige med internet explorer men det virker endda ikke.
                      - Norbert Elgert -

Comment

Vi arbejder på det...

Mvh

MaxHH (der med "vi" bestemt ikke mener mig selv og andre, men udelukkende andre...)

Comment

Virker IE nu?
                          Er ophørt med at prøve at logge ind via IE da den aldrig virker

Comment

Nej, IE virker stadig ikke... Det ryger på listen...

mvh

MaxHH

Comment

Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                              Nej, IE virker stadig ikke... Det ryger på listen...

mvh

MaxHH
                              ... og en "tryk statistik frem" knap..

For os der f*ucker op i tingene :-)
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                ... og en "tryk statistik frem" knap..For os der f*ucker op i tingene :-)
                                Næh - du skal straffes :-D Jeg har nu tilføjet "Quick links" i toppen af siden, hvor du kan få den frem igen :-)

Comment

Working...
                                X