Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det store Forum-eftersyn 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Det store Forum-eftersyn 2015

    Med afsæt i et par ønsker/forbedringsforslag i en anden tråd, kom jeg til at tænke på at vi ikke havde fået oprettet denne tråd for i år. Den burde have ligget i agurketiden, men jeg glemte det... sorry.

    Det er blevet foreslået at samle de to off-topic-emner til én, og at se på om der kan komme flere indlæg per side, for at minimere sideskift.

    Er der andet der skal/bør/kan kigges på?

    Vi modtager også gerne forbedringsforslag til moderator-rollen herinde, hvis nogen skulle have noget på hjertet i den kategori. Umiddelbart har det sjældent gået bedre, og vi har ikke engang modtaget en anmeldelse siden engang i maj, så på trods af at at bølgerne kan gå højt, er der langt til !nationen-niveau herinde, hvilket jeg tror vi alle er glade for.

    Kom glad, eller sur, og husk, hvis man ikke gør opmærksom på det der har fanget ens opmærksomhed, bliver det heller ikke rettet... ,o)

    På vegne af moderator-teamet

    MaxHH

    #2


    En af vores debatter fik mig til at tænke, om muligheden for at få lidt forum statistik på banen igen, som på det gamle, så vi kan overskue aktiviteten herinde...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg


      En af vores debatter fik mig til at tænke, om muligheden for at få lidt forum statistik på banen igen, som på det gamle, så vi kan overskue aktiviteten herinde...
      Hvordan var det nu det var? Noget med "mest aktive i denne uge" og sådan noget? Aner ikke umiddelbart hvad der kan lade sig gøre, men hvis du lister op hvad du gerne vil have, finder jeg ud af det...

      mvh

      MaxHH

      Comment


        #4
        Sammenligningen af de to off-topic-emner lyder godt.
        Og det ville være fint hvis man kunne går fra startsiden (http://forum.ob.dk/forumdisplay.php?2-Odense-Boldklub) direkt til den "første ulæste" i en tråd og ikke kun til den "nyeste" indlæg. (Eller er der en mulighed at indstille det på min computer som jeg kender ikke?)
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
          Hvordan var det nu det var? Noget med "mest aktive i denne uge" og sådan noget? Aner ikke umiddelbart hvad der kan lade sig gøre, men hvis du lister op hvad du gerne vil have, finder jeg ud af det...

          mvh

          MaxHH
          Måske noget som "den, der skrev i den sjoveste dansk". Så kan jeg sikkert vinde den en eller anden gang.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Sammenligningen af de to off-topic-emner lyder godt.
            Og det ville være fint hvis man kunne går fra startsiden (http://forum.ob.dk/forumdisplay.php?2-Odense-Boldklub) direkt til den "første ulæste" i en tråd og ikke kun til den "nyeste" indlæg. (Eller er der en mulighed at indstille det på min computer som jeg kender ikke?)
            Hvis det er, har jeg heller ikke fundet knappen... men jeg tager det med... ,o)

            Mvh

            MaxHH

            Comment


              #7
              Jeg så gerne en chat som på sso - en lavthængende frugt med masser af god spas-potentiale ^^
              Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
                Jeg så gerne en chat som på sso - en lavthængende frugt med masser af god spas-potentiale ^^
                Jeg er ikke sikker på at jeg forstår dit indlæg... har de en regulær chat på SSO, eller hentyder du til niveau på debatten derinde?

                Mvh

                MaxHH

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                  Hvis det er, har jeg heller ikke fundet knappen... men jeg tager det med... ,o)

                  Mvh

                  MaxHH
                  Jeg kan heller ikke finde den, men det findes på mobilversionen, så det burde være muligt...

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                    Jeg er ikke sikker på at jeg forstår dit indlæg... har de en regulær chat på SSO, eller hentyder du til niveau på debatten derinde?

                    Mvh

                    MaxHH
                    De har en regulær chat ude i siden, og det ville da bestemt heller ikke være af vejen herinde, så vi får sorteret diverse udbrud og OT væk fra debatterne. Der kunne sikkert blive meget spas i den.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                      Hvordan var det nu det var? Noget med "mest aktive i denne uge" og sådan noget? Aner ikke umiddelbart hvad der kan lade sig gøre, men hvis du lister op hvad du gerne vil have, finder jeg ud af det...

                      mvh

                      MaxHH
                      Det var vist lidt af hvert, flest indlæg i alt, indenfor en uge, 24 timer, og antal brugere på Forum... Lige den sidste er meget sjov at følge med i, hvordan balancen tipper...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
                        Jeg så gerne en chat som på sso - en lavthængende frugt med masser af god spas-potentiale ^^


                        Kunne simpelthen ikke være mere enig... Jeg vil også næsten garantere, at meget af vores "fnidder" vil forsvinde fra trådene så...

                        ... og så skal det selvfølgelig være med medfølgende oversigt, over shouts, links, tweets...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Sammenligningen af de to off-topic-emner lyder godt.
                          Og det ville være fint hvis man kunne går fra startsiden (http://forum.ob.dk/forumdisplay.php?2-Odense-Boldklub) direkt til den "første ulæste" i en tråd og ikke kun til den "nyeste" indlæg. (Eller er der en mulighed at indstille det på min computer som jeg kender ikke?)
                          Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                          Hvis det er, har jeg heller ikke fundet knappen... men jeg tager det med... ,o)

                          Mvh

                          MaxHH
                          Er det ikke den der blå "pil ned" lige til højre for "brevet" i mener..? Så kommer man ind og starter lige under det sidste man læste...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #14
                            Jeg har forsøgt at sætte lidt statistik i bunden af forsiden. Hvis der er nogle specifikke ting, i godt kunne tænke jer at se, så bare sig til :-)

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
                              Jeg har forsøgt at sætte lidt statistik i bunden af forsiden. Hvis der er nogle specifikke ting, i godt kunne tænke jer at se, så bare sig til :-)
                              Det er kanon arbejde, Elias, og hurtig udrykning fra jeres side...
                              Og fint det kan formindskes, for dem der ikke gider se på det...

                              Evt. en tæller over brugere herinde... synes at huske der stod en nede i Forumaktivitet, men det var måske på det forum vi havde kort tid imellem dette og det gamle...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment

                              Working...
                              X