Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det store Forum-eftersyn 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
    Der må være nogen der har fået trykket på den rigtige knap, for jeg er også på igen efter laaaang pause
    Welcome back

    Comment


      Så er jeg endelig på igen efter 4 år.... men med et andet brugernavn 🤔

      Comment


        Det minder jo om et regulært vulkan udbrud af brugere der kommer frem af jordens mørke

        Comment


          Hahaha.... ja, det ser sådan ud.

          Jeg var med i de gode gamle dage, hvor jeg bl.a. havde mange heftige diskussioner med MadX 🙄

          .... og hvem husker ikke Stinkebjørn m.fl. 😉

          I dag er forummet meget mere "pænt" og debattørerne ikke "så passionerede".... hvilket måske til tider også er godt nok 😆

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
            Hahaha.... ja, det ser sådan ud.

            Jeg var med i de gode gamle dage, hvor jeg bl.a. havde mange heftige diskussioner med MadX 

            .... og hvem husker ikke Stinkebjørn m.fl. 

            I dag er forummet meget mere "pænt" og debattørerne ikke "så passionerede".... hvilket måske til tider også er godt nok 
            Ja dem kan jeg godt huske Jeg syntes kun det er fedt med forskellige meninger og ophedede debatter. Elsker at snakke og debatere min elskede klub
            Det sidste du skriver er der nok nogle der vil have en anden mening om

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
              Hahaha.... ja, det ser sådan ud.

              Jeg var med i de gode gamle dage, hvor jeg bl.a. havde mange heftige diskussioner med MadX 

              .... og hvem husker ikke Stinkebjørn m.fl. 

              I dag er forummet meget mere "pænt" og debattørerne ikke "så passionerede".... hvilket måske til tider også er godt nok 
              Mad X og Stinkebjørn. Blast from the past. De kunne godt nok få debatten til at gå i ring til tider, men de gav nu også noget farve herinde.
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                men de gav nu også noget farve herinde.
                Yup, de gjorde en del mennesker gasblå i hele hovedet 😂

                Comment


                  hvordan indsætter men egentligt billeder i en post, skal de ligge online og linkes til?

                  Comment

                  Working...
                  X