Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen er Gud - ( ligesom Kim Brink var det )

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jesper Hansen er Gud - ( ligesom Kim Brink var det )

    Manden er jo GENIAL!

    Guld træner Kent Nielsen til OB!

    Festersen Top score
    AK Top score

    Lige det vi har tørste efter i lang tid nogle der kan finde målet !

    Makaronni ligner også et superkøb !

    Jeg har stor stor tillid til at Jesper Hansen hiver 1-2 kaniner ind inden lukketid på dette transfer vindue!

    STOR STOR TILLID HERFRA!

    #2


    Kan ikke erklære mig helt enig , men godt der er nogle modstykker til os "brokkerøve" som gerne ser gennem fingre med småfejl i i indkøbene
    Last edited by Magge; 27-08-2015, 14:55.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
      Manden er jo GENIAL!

      Guld træner Kent Nielsen til OB!

      Festersen Top score
      AK Top score

      Lige det vi har tørste efter i lang tid nogle der kan finde målet !

      Makaronni ligner også et superkøb !

      Jeg har stor stor tillid til at Jesper Hansen hiver 1-2 kaniner ind inden lukketid på dette transfer vindue!

      STOR STOR TILLID HERFRA!
      Det har du jo lov til at mene, men i min bog har han været dyr med alle de fejlkøb og mangle på at være proaktiv. Jeg tror ikke på OB vender tilbage til toppen så længe han sidder med ansvaret for indkøb. Der er ingen tvivl om, at han er bedre hjulpet med Kent som sparing kontra Troels, men men men - manden stod bag Horsens nedtur - igen fordi han ikke var proaktiv.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg


        Kan ikke erklære mig helt enig , men godt der er nogle modstykker til os "brokkerøve" som gerne ser gennem fingre med småfejl i i indkøbene
        ???

        - indrømmet så ser dette vindue bedre ud end sidste - men ligefrem "småfejl"?

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
          Det har du jo lov til at mene, men i min bog har han været dyr med alle de fejlkøb og mangle på at være proaktiv. Jeg tror ikke på OB vender tilbage til toppen så længe han sidder med ansvaret for indkøb. Der er ingen tvivl om, at han er bedre hjulpet med Kent som sparing kontra Troels, men men men - manden stod bag Horsens nedtur - igen fordi han ikke var proaktiv.
          Helt enig med dig.
          Sjovt som det virker som om nogle blindt kigger på lønbudgettet som et pejlemærke for om JH er en succes , uden skelen til at der i flere tilfælde har været hentet ekstra spillere ind fordi man købte for billigt ind. Oven i det kommer manglende tvpenge , mistet entre/omsætning på stadion.

          Nogle kigger på Falkesgaard og siger whau han er tidligere BIF mand med 7½ kamp på bagen og Lars Høgh har vidst nok kaldt ham for et talent , så er han da den helt rigtige at satse på i genopbygningen , selv efter 4 kampe med 2 kæmpe brølere og flere småfejl hvoraf den enebrøler kostede en skade og endnu en ekstra udgift til en spiller der skal dække ind for et "fejlkøb" ( Falke havde været et godkendt køb som reserve )

          Men ja JH har allerede nu efter 2 år i klubben løst vores angrebsproblem , hvilket er gjort med 2 absolut gode indkøb , men vejen dertil har været kostbar og lang med fejlkøb og lejesvende for at dække ind for fejlkøbene .

          Håber Lund´s elendige kamp mod AaB var en enlig svale så vi på den plads også nu allerede efter 2 år kan få ro på den plads.

          På et punkt er JH stabil , det er ved svingdøren ;-)

          At vi har fået Kent N er mere end godkendt


          Jeg syntes ikke JH magter at finde den rette balance mellem at spare og skabe den stabilitet som skal være basis for at man kan bygge på og skabe fremgang.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            ???

            - indrømmet så ser dette vindue bedre ud end sidste - men ligefrem "småfejl"?
            Ironi ;-)

            Dette vindue er pga KN og angrebet bedre , men vil alligevel dumpe med et brag hvis ikke der hentes mindst 1 cf og en målmand ( alle tre med niveau til ligaen )
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Ironi ;-)

              Dette vindue er pga KN og angrebet bedre , men vil alligevel dumpe med et brag hvis ikke der hentes mindst 1 cf og en målmand ( alle tre med niveau til ligaen )
              Alle 3?

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Alle 3?
                ups ;-) mindst en cf = 2 + en målmand
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  ups ;-) mindst en cf = 2 + en målmand
                  Vil gerne have 3. Det ska ik kom an å det da

                  Comment


                    #10
                    Makkerparret Kent og Jesper er/bliver godt. Men bestyrelsen skal jo godkende alle køb og det kan være vanskeligt at købe de gode spillere til en for bestyrelsen spiselig pris. Den har før vist manglende forstand på synergierne i fodboldforretninger. Jeg håber K&J kan overbevise dem om, at holdets og publikums gejst forsvinder uden et acceptabelt forsvar. Så vil spillerne præstere dårligere og dermed blive solgt billigere og publikum vil igen se tv i stedet for levende bold.

                    PS: Kim B var aldrig en Gud, som jeg ser det.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Vil gerne have 3. Det ska ik kom an å det da
                      Syntes det ser skidt ud i cf .

                      LN : Ham vil KN ikke bruge .
                      MD : Har ikke niveauet , gør nogle gode ting men desværre alt for mange forkerte.
                      HJ : Han var en grå mus som fungerede godt i Sønderjyske´s gode og sammenspillede defensiv , hos os er han en grå mus som sejler rundt en en ikke fungerende defensiv . Er han overhovedet skolet cf ? ..
                      MP : Han er endnu for ung og uprøvet , skal have nogle indskiftninger hist og her.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Syntes det ser skidt ud i cf .

                        LN : Ham vil KN ikke bruge .
                        MD : Har ikke niveauet , gør nogle gode ting men desværre alt for mange forkerte.
                        HJ : Han var en grå mus som fungerede godt i Sønderjyske´s gode og sammenspillede defensiv , hos os er han en grå mus som sejler rundt en en ikke fungerende defensiv . Er han overhovedet skolet cf ? ..
                        MP : Han er endnu for ung og uprøvet , skal have nogle indskiftninger hist og her.
                        Helt enig. HJ har selv udtalt at som midtforsvarer mente han selv han havde landsholdsklasse på sine bedste dage...

                        Mon det er San Marino han mente?

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                          Makkerparret Kent og Jesper er/bliver godt. Men bestyrelsen skal jo godkende alle køb og det kan være vanskeligt at købe de gode spillere til en for bestyrelsen spiselig pris. Den har før vist manglende forstand på synergierne i fodboldforretninger. Jeg håber K&J kan overbevise dem om, at holdets og publikums gejst forsvinder uden et acceptabelt forsvar. Så vil spillerne præstere dårligere og dermed blive solgt billigere og publikum vil igen se tv i stedet for levende bold.

                          PS: Kim B var aldrig en Gud, som jeg ser det.
                          Nårrhhh ja dumme mig ... selvfølgelig er det bestyrelsens skyld at der ikke kan findes de rette spillere til den rette pris . Jamen så vil jeg fra nu af ønske vi havde en bestyrelse som den i Sønderjyske , VFF , FCN og lignende klubber hvor de har en bestyrelse som er bedre til at godkende spillere til fornuftige priser.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Helt enig. HJ har selv udtalt at som midtforsvarer mente han selv han havde landsholdsklasse på sine bedste dage...

                            Mon det er San Marino han mente?
                            Er det ikke mest som indskifter på midtbanen han optræder på landsholdet ? ( har kun set få kampe med Island )
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Nårrhhh ja dumme mig ... selvfølgelig er det bestyrelsens skyld at der ikke kan findes de rette spillere til den rette pris . Jamen så vil jeg fra nu af ønske vi havde en bestyrelse som den i Sønderjyske , VFF , FCN og lignende klubber hvor de har en bestyrelse som er bedre til at godkende spillere til fornuftige priser.
                              Ja dumme dumme dig

                              Comment

                              Working...
                              X