Oprindeligt indsendt af Magge
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Jesper Hansen er Gud - ( ligesom Kim Brink var det )
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægNårrhhh ja dumme mig ... selvfølgelig er det bestyrelsens skyld at der ikke kan findes de rette spillere til den rette pris . Jamen så vil jeg fra nu af ønske vi havde en bestyrelse som den i Sønderjyske , VFF , FCN og lignende klubber hvor de har en bestyrelse som er bedre til at godkende spillere til fornuftige priser.
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægJeg har INGEN indsigt i hvordan vores bestyrelse agerer i forhold til andre bestyrelser... Men jeg tror det er et meget godt gæt, hvis man antager at alt skal forbi Mr. L'easy, før der bliver trykket på nogen som helst knap. Om han har et andet syn på holdets behov, og økonomien i klubben end Jesper Hansen, aner jeg ikke...
Mvh
MaxHH
Vil give ret I at hvis der skal 'springes' et budget så skal det forbi.
Men er sikker på at JH har et beløb han kan bruge uden at han skal have en accept fra Mr. L'easy.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlægDet tror jeg nu ikke det skal.
Vil give ret I at hvis der skal 'springes' et budget så skal det forbi.
Men er sikker på at JH har et beløb han kan bruge uden at han skal have en accept fra Mr. L'easy.
Men jeg VED det ikke, vil jeg gerne lige understrege igen...
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægKunne som også godt forestille mig at nogen ting skal forbi højere oppe, økonomisk set, men om det så er Mr. X eller Mr. Y vi vil bruge pengene på, det tror jeg ikke han tager afgørelsen omkring...
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægJeg har INGEN indsigt i hvordan vores bestyrelse agerer i forhold til andre bestyrelser... Men jeg tror det er et meget godt gæt, hvis man antager at alt skal forbi Mr. L'easy, før der bliver trykket på nogen som helst knap. Om han har et andet syn på holdets behov, og økonomien i klubben end Jesper Hansen, aner jeg ikke...
Mvh
MaxHH817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægØhh , skal det forstås derhen at JH reelt ikke selv bestemmer hvilke typer der skal tilføres holdet , hvis bestyrelsen ikke mener der mangler en back , så mangler vi ikke en back ?
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægPoul Hansen fik i hvert fald bud på at annullere den aftale han havde i hus med Nicolai Jørgensen... og det var allerede FØR vi blev erklæret fattige som kirkerotter...
Mvh
MaxHH
... og så tog Poul til ParisTil-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægNej, det ville betyde at jeg havde indsigt i hvordan forholdet mellem bestyrelsen og Jesper Hansen fungerede, og det har jeg ikke. Jeg kunne dog sagtens forestille mig et scenarie, hvor der kigges på økonomi over sportslige hensyn, eller omvendt, alt efter hvad der bringes på bordet. Uanset hvad, tror jeg ikke Jesper Hansen har frie tøjler, og kan gøre hvad han lyster uden opsyn...
Mvh
MaxHH817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægJeg er helt med på at JH ikke har frie tøjler og at han har et stramt budget , men har godt nok svært ved at tro at bestyrelsen blander sig i hvilke type spillere vi får ind , hvis JH bare holder sig inden for budgettet . Kan godt være alle indkøb skal godkendes af bestyrelsen , men inden for budgettet tror jeg det er ren proforma . Skal der bruges penge udover det budgeterede som f.eks da vi var tvunget til at hente Zohore og Dalsgaard så tror jeg det er noget de skal og bør blande sig i .Everything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end.
Comment
-
God idé med en "jubel-optimist tråd" som modsvar til alle de nuværende tråde, der er fyldt med "grædekoner" eller pessimister, om man vil.
Alene handlerne Spelmann, Festersen, AK og Makrini samt signingen af Kent Nielsen og John Bredal gør, at Jesper Hansen har meget lang snor fra mig. Uagtet (næsten), hvilken forsvarer vi henter inden vinduet lukker.
Kommer der ikke flere spillere til, ændrer tonen sig dog nok en anelse.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægGod idé med en "jubel-optimist tråd" som modsvar til alle de nuværende tråde, der er fyldt med "grædekoner" eller pessimister, om man vil.
Alene handlerne Spelmann, Festersen, AK og Makrini samt signingen af Kent Nielsen og John Bredal gør, at Jesper Hansen har meget lang snor fra mig. Uagtet (næsten), hvilken forsvarer vi henter inden vinduet lukker.
Kommer der ikke flere spillere til, ændrer tonen sig dog nok en anelse.
Comment
-
Mvh
MaxHH
bestyrelsen udarbejder den overordnede strategi og udstikker de rammer den daglige ledelse kan operere under.
Bestyrelsen overtog tøjlerne efter katastrofen PH men går da ud fra at JH har fuldmagt til agere inden for sit område og de udstukkede rammer .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægIsoleret set synes jeg også at salget af DH og KL er rigtig fornuftige - det er vigtigt at OB er i stand til at sælge spillere til udlandet. Det gør OB attraktiv at være ung spiller i. "Isoleret" fordi det er noget hø, hvis der ikke inde mandag hentes en rigtig god afløser i CF!Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
Comment