Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt O.B. - København

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Hvis Lasse ikke starter inde mod FCK, så skal han sælges. For så kommer han aldrig til at starte inde. Og eftersom han er hentet fra en ligakonkurrent til startopstillingen, får han nok en start-11er-løn.
    Bliver pænt rystet hvis Lasse ikke starter inde. Som i meget rystet.

MvT
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

Lasse SKAL starte inde.. Han er bedre end Momo i centerforsvaret, og han må desuden også være bedre end en småskadet Hallgrimur. Jeg kan slet ikke forestille mig en holdopstilling i morgen, uden ham.

Comment

-----------------Tørnæs

Diarra/MP---Lund---Lasse---Ari
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          -----------------Tørnæs

Uha uha uha en defensiv...

Comment

Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
            Uha uha uha en defensiv...
            Den æder alle angribere råt...

Comment

FCK skal også igang efter 4 kampe uden sejr og Santander skal igang med at lave nogle mål. FCK sejr med et par Santander kasser må være så godt som sikker. Mon ikke også, at Cornelius laver en enkelt.

Comment

Jeg er træt a at se godt u å tave.

MvT
                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  -----------------Tørnæs

At skifte på tre pladser i defensiven til en opstilling som aldrig er prøvet før er nok lige satset nok...

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                    At skifte på tre pladser i defensiven til en opstilling som aldrig er prøvet før er nok lige satset nok...
                    Det kan jo godt blive svært hvis Hall også er ude... Magnus er satset hvis man bruger ham, enig, men så tror jeg heller ikke det er værre ellers... Der er jo ikke noget revolutionerende over:

Diarra---()---Lasse---Ari

Det er der de alle har flest optrædener for OB, så det kender vi da...

Comment

Magnus sidder over denne gang... Hall udtaget...

http://www.ob.dk/artikel/19-mand-i-truppen-mod-fck.aspx

Comment

Det er vel næsten ligegyldigt, hvem vi stiller med i midterforsvaret. Det vil dog være uansvarligt at starte uden Lasse Nielsen, ellers får vi sagorasme høvl i luftrummet. Nicolai Jørgensen, Santander og Cornelius der serviceres af indlæg fra Ludwig og Ankersen, overfor Momo og Hallgrimur? Det lyder ikke som noget for børn..

Comment

Det vil sige ..... vi har 4 midt stoppere. Den ene er tvivlsom. Den anden er ikke udtaget. Det ser da lidt tyndt ud. Men mon ikke det er fordi man forventer Halgrimur bliver klar. Man kan vel ikke regne med at Lasse Nielsen kan klare 90 min

Comment

Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                            Det vil sige ..... vi har 4 midt stoppere. Den ene er tvivlsom. Den anden er ikke udtaget. Det ser da lidt tyndt ud. Men mon ikke det er fordi man forventer Halgrimur bliver klar. Man kan vel ikke regne med at Lasse Nielsen kan klare 90 min
                            Lasse spillede 90 min for reserverne i mandags. Så mon ikke at han kan. Som midt forsvarsspiller løber man vel lige knap så mange km som alle andre...
                            Men situationen er godt nok ikke betryggende...

Comment

JBL med i truppen idag. Spændende at se om ham eller Skula tager pladsen på vb

http://www.ob.dk/artikel/19-mand-i-truppen-mod-fck.aspx

Comment

Med Diarra i startopstillingen vinder vi ikke mod FCK med Kirke ude og ny målmand som er Tørnæs. Jeg er sikker på at Kent får en "slem" overraskelse når han indser sin fejl med at holde Lasse N ude, så længe alternativerne er dårligere.

Kom så, JH. Red halvsæsonen NU. Ellers går vi til vinterpause på en af de sædvanlige nederste pladser i rækken.
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

OB - engang var vi gode

Comment

Working...
                                X