Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt O.B. - København

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlæg
    tjaaa Haddi er jo anfører så der sker der nok ikke noget vildt,og når det nu er sådan landet ligger er Lasse Nielsen ikke bedre end Diarra, så i mine forhåbninger lander vi i morgen en cf der indeholder alt hvad lasse nielsen kan kombineret med alt hvad diarra kan.


    Daniel Høegh kommer tilbage??????????????????????????????????????
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlæg
      tjaaa Haddi er jo anfører så der sker der nok ikke noget vildt,og når det nu er sådan landet ligger er Lasse Nielsen ikke bedre end Diarra, så i mine forhåbninger lander vi i morgen en cf der indeholder alt hvad lasse nielsen kan kombineret med alt hvad diarra kan.
      Jeg er kold over hvor mange Nielsen kan tage på foden... han er en bedre forsvarsspiller end Diarra... som er bedre på midtbanen, imo.

      Mvh

      MaxHH

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
        Jeg er kold over hvor mange Nielsen kan tage på foden... han er en bedre forsvarsspiller end Diarra... som er bedre på midtbanen, imo.

        Mvh

        MaxHH
        Han er faktisk også bedre end Haddi
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Han er faktisk også bedre end Haddi
          Tjo... Men alene klarer Lasse det næppe, så lad os nu beholde en makker til ham på banen... ,o)

          Mvh

          MaxHH

          Comment


            #20
            Hva med LN kollega fra fcv bozga de 2 må da kende hinanden ud og ind.

            Comment


              #21
              Aldrig mere Falk på top. Aldrig mere Diarra i forsvaret. Aldrig mere Kryger fra start.

              Tørnes er ikke bedre end Radza. Lad Radza spille.

              Lad Fester og AK lege sammen.

              Ydmygst og på forhånd tak.

              MvT
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

              Comment


                #22
                Sidst vi mødte fck i Odense havde vi 1 afslutning inden for rammen. Den gik i mål. Mon zanka kan gentage succesen er i tvivl om vi får meget mere denne gang.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                  Aldrig mere Falk på top. Aldrig mere Diarra i forsvaret. Aldrig mere Kryger fra start.

                  Tørnes er ikke bedre end Radza. Lad Radza spille.

                  Lad Fester og AK lege sammen.


                  Ydmygst og på forhånd tak.

                  MvT
                  - selv tak - velbekomme!
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
                    Sidst vi mødte fck i Odense havde vi 1 afslutning inden for rammen. Den gik i mål. Mon zanka kan gentage succesen er i tvivl om vi får meget mere denne gang.
                    FCK må bare ikke få nogen indlæg fordi pt er vi fucked, hver gang vores modstandere sender indlæg ind i vores felt. Vi skal samtidig satse på selv at score minimum fire mål i den kamp, hvis vi skal gøre os håb om at få noget med. Og så skal Tørnæs bare fortsætte med det han er bedst til, nemlig at står inde på målstregen og vinke for offside hver gang modstanderne afslutter 😭

                    Comment


                      #25
                      Al ære og respekt for Tørnes og Diarra, de kæmper det bedste de har lært, de er for i øvrigt også meget bedre end mig, men starter de inde igen begge to på søndag, så tror jeg, at jeg for første gang i mange år skåner mig selv og lukker øjnene når OB spiller.

                      Comment


                        #26
                        Hvis Lasse Nielsen ikke spiller næste kamp, så er der noget helt galt. Både Haddi og Diarra var pinlige mod AaB.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                          Aldrig mere Falk på top. Aldrig mere Diarra i forsvaret. Aldrig mere Kryger fra start.

                          Tørnes er ikke bedre end Radza. Lad Radza spille.

                          Lad Fester og AK lege sammen.

                          Ydmygst og på forhånd tak.

                          MvT
                          Jeg er meget enig med dig, men er ikke sikker på at FCK kamp er den første hele kamp Radza skal spille.

                          Lidt det samme man så med Busk for FCK mod FCM, det gik ikke videre godt.

                          Så vil faktisk gerne give Tørnes FCK kampne og så Radza den efter, hvis ikke der er hentet en ny målmand ind.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                            Jeg er meget enig med dig, men er ikke sikker på at FCK kamp er den første hele kamp Radza skal spille.

                            Lidt det samme man så med Busk for FCK mod FCM, det gik ikke videre godt.

                            Så vil faktisk gerne give Tørnes FCK kampne og så Radza den efter, hvis ikke der er hentet en ny målmand ind.
                            Kan jo også bare være at Jesper Hansen henter en klassekeeper inden weekenden :-)

                            MvT
                            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                              Kan jo også bare være at Jesper Hansen henter en klassekeeper inden weekenden :-)

                              MvT
                              Det er også det jeg håber sker.

                              Men var mest hvis det ikke skete, så skal Radza ikke kastes for løverne.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                                Aldrig mere Falk på top. Aldrig mere Diarra i forsvaret. Aldrig mere Kryger fra start.

                                Tørnes er ikke bedre end Radza. Lad Radza spille.

                                Lad Fester og AK lege sammen.

                                Ydmygst og på forhånd tak.

                                MvT
                                Nu er der flere, der har nævnt det på det seneste, men jeg er ikke enig. I kampen mod Hobro fungerede han fremragende sammen med Festersen oppe foran, og i øvrigt ser har man tit set små, vævre typer spille på positionen - Messi, Fabregas, Viktor Fischer - uden sammenligning i øvrigt.
                                Vi kan dog godt blive enige om, at Falks præstation mod Aab var til jammerlig, men det er altså ikke på grund af hans placering i angrebet, at selv en lagkage ville ryge 3-4 meter fra ham i tæmningerne og førsteberøringerne.
                                Jeg vil dog gerne diskutere, om Falk i angrebet er det bedste på holdet, når man tænker på holdets øvrige spillersammensætning. For angrebet er der, hvor vi er klart bedst besat, mens midtbanen mangler kreativitet (uden Falk). Så at lade de skolede angribere være angribere og Falk have en offensiv rolle på midtbanen, er jeg enig i. Men hvis træneren af taktiske årsager vil bruge ham i angrebet, så burde han i mine øjne have forudsætningerne til at spille der, også selvom det ikke lykkedes den anden dag...

                                Comment

                                Working...
                                X