Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt O.B. - København

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt O.B. - København

    Efter årets dårligste kamp mod Aab, så skal der for alvor hår på nosserne til næste kamp mod København. Jeg håber at tilgangen til kampen bliver en anden end hurtige fejlafleveringer, og at der kommer mere ro på bolden og et stærkere forsvar. I øvrigt så kan jeg ikke se hvad der kvalificerer Tørnæs til at starte foran Radza:

    Festersen

    Falk Azer Makrini Emil L.
    Diarra
    Skulason Lasse N. Jonasson Lund

    Radza


    Jeg havde virkelig svært ved at sætte forvaret, så jeg håber, at der bliver hevet nogle kroner op til indkøb - ellers må nogle nye pengemænd med ambitioner til i OB, så klubben ikke forsvinder ud i mørket.

    #2
    Jeg napper denne

    Ny
    OL Ny Ny AS
    RF MEM Ny EL
    RF AK

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
      Efter årets dårligste kamp mod Aab, så skal der for alvor hår på nosserne til næste kamp mod København. Jeg håber at tilgangen til kampen bliver en anden end hurtige fejlafleveringer, og at der kommer mere ro på bolden og et stærkere forsvar. I øvrigt så kan jeg ikke se hvad der kvalificerer Tørnæs til at starte foran Radza:

      Festersen

      Falk Azer Makrini Emil L.
      Diarra
      Skulason Lasse N. Jonasson Lund

      Radza


      Jeg havde virkelig svært ved at sætte forvaret, så jeg håber, at der bliver hevet nogle kroner op til indkøb - ellers må nogle nye pengemænd med ambitioner til i OB, så klubben ikke forsvinder ud i mørket.
      Jeg ville nok bytte Emil og falk, men ellers er det ikke helt uinteressant...

      Mvh

      MaxHH

      Comment


        #4
        Kent sagde igår at det var en dårlig cocktail. Men det er træneren som udvalger bestanddele.
        Min forslag:

        Tørnes/NY
        Lund Haddis NIELSEN Kirke
        Falk Makrini JJT Ari Emil
        Festersen

        En 4-5-1 skulle give mere styr på midtbanen og med Falk og Emil (hvis vi har begge nok til rådighed næsten søndag) kan det også blive hurtig en 4-4-1-1 eller 4-4-2. (Selvom jeg foretrækker Falk på kanten, imo var han der altid bedre end som spids). Så vi har nok mulighed at smide ind Greve og Zohoré i offensiven hvis nødvendigt. Ville fortrække JJT i stedet af Azer da han er hurtiger og teknisk bedre.
        Ari på midtbanen er ikke det optimale løsning i det lange løb, men tænker at vi kan bruge hans indsats og kæmpestærke der søndag. Vi kan ikke spille FCK ned vi skal kæmpe de ned.
        Lund kostede os et 0:1 igår, Kirke et 0:2, men de havde en god optakt i sæsonen og har stadig tiltro til begge.
        Håber at Diarra er endgyldig fortid i cf. Blev overløbt igår ved 0:1, gik ikke til hovedstødduellen ved 0:2. Og imo var han også ret usikker mod Randers. Ud over mangler i placeringsspil mangler han simpelthen fysik til at spille som cf. Mest af alt ville jeg gerne se Lasse sammen med en ny cf, vi kunne så god bruge hans attitude og kæmpekvaliteter. Haddis er for langsomt, igår han kostede os det 0:3. Men da han som anfører har en wild-card og Kent ser ham som cf, bliver det kun en unopfyldte ønske. Desværre...
        Last edited by andlox; 25-08-2015, 09:28.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #5
          Festersen forventer trodsreaktion

          http://www.bold.dk/nyt/festersen-for...aktion-mod-fck

          Comment


            #6
            Kirkeskov har karantæne så mon ikke at Ari tager backen

            http://www.fyens.dk/sport/Festersen-...rtikel/2771108

            Comment


              #7
              Ja der bliver nok ikke kø ved tælleapparaterne . De seneste ugers rystende ringe forsvarsspil nåede nye højder i går og vil være medvirkende til at slukke for den sidste smule optimisme der måtte være tilbage fra da der mødte 10.000 op mod RFC .
              Det vil vi mærke følgerne af på søndag hvor jeg tror vi lander omkring 8.500 . Så også her koster manglende rettidig omhu ifb med vores trup .
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Kirkeskov har karantæne så mon ikke at Ari tager backen

                http://www.fyens.dk/sport/Festersen-...rtikel/2771108
                Pt. må den så hedde:

                Lund---Hall---Diarra---Ari

                Og så går Azer vel ind på midten...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Kirkeskov har karantæne så mon ikke at Ari tager backen

                  http://www.fyens.dk/sport/Festersen-...rtikel/2771108
                  O.k., det glemte jeg.
                  Hvad er med
                  Tørnes
                  Lund Haddis Den Røde Ari
                  Falk Makrini Azer/JJT Greve Emil
                  Festersen
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Pt. må den så hedde:

                    Lund---Hall---Diarra---Ari

                    Og så går Azer vel ind på midten...
                    Hvis Diarra igen starter inde på bekostning af Lasse Nielsen mod FCK, så går det simpelt hen ud over min fodboldforstand. Men hey - måske er jeg bare ikke klogere...

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Pt. må den så hedde:


                      Lund---Hall---Diarra---Ari

                      Og så går Azer vel ind på midten...
                      Det bliver et slagtehus..... :(

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
                        Hvis Diarra igen starter inde på bekostning af Lasse Nielsen mod FCK, så går det simpelt hen ud over min fodboldforstand. Men hey - måske er jeg bare ikke klogere...
                        Så er du ikke alene, kan jeg sige...

                        Mvh

                        MaxHH

                        Comment


                          #13
                          Skulle ikke undre mig hvis Andreas cornelious kommer ind og score

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
                            Hvis Diarra igen starter inde på bekostning af Lasse Nielsen mod FCK, så går det simpelt hen ud over min fodboldforstand. Men hey - måske er jeg bare ikke klogere...
                            Over min også. Meget,meget enig.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
                              Hvis Diarra igen starter inde på bekostning af Lasse Nielsen mod FCK, så går det simpelt hen ud over min fodboldforstand. Men hey - måske er jeg bare ikke klogere...





                              Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                              Så er du ikke alene, kan jeg sige...

                              Mvh

                              MaxHH



                              tjaaa Haddi er jo anfører så der sker der nok ikke noget vildt,og når det nu er sådan landet ligger er Lasse Nielsen ikke bedre end Diarra, så i mine forhåbninger lander vi i morgen en cf der indeholder alt hvad lasse nielsen kan kombineret med alt hvad diarra kan.
                              JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

                              Comment

                              Working...
                              X