Vil hellere se Lasse Nielsen-Magnus P end Jonasson-Diarra. Håber de tør spille med Lasse og Magnus. Jonasson har været ringe hele sæsonen og Diarra er ikke god nok.
Vil hellere se Lasse Nielsen-Magnus P end Jonasson-Diarra. Håber de tør spille med Lasse og Magnus. Jonasson har været ringe hele sæsonen og Diarra er ikke god nok.
Det altid fint at håbe, men jeg er sikker på det ikke kommer til at ske. Enig i at Momo ikke skal spille inde i midterforsvaret, det er han ikke fysisk stærk nok til, han skulle hellere spille Ari eller Lunds plads. Og så var jeg lidt overrasket da jeg så fodbolddebatten, hvor alle omkring bordet var enige om at Jonasson var en klasse spiller, og han var manden man skulle bygge forsvaret op omkring. Jeg har slet ikke set det potentiale, hverken da han spillede i SjE eller nu i OB, men jeg er jo heller ikke ekspert.
Opstilling jeg håber på:
Tørnes
Momo - Jona - Magnus - JBL
Falk - Makrini - Greve - Emil
AK - Fester
Jeg ved godt det ikke kommer til at ske, da det er alt for langt fra det Kent har vist sig at tro på, men nu skrev jeg også håber.
Det altid fint at håbe, men jeg er sikker på det ikke kommer til at ske. Enig i at Momo ikke skal spille inde i midterforsvaret, det er han ikke fysisk stærk nok til, han skulle hellere spille Ari eller Lunds plads. Og så var jeg lidt overrasket da jeg så fodbolddebatten, hvor alle omkring bordet var enige om at Jonasson var en klasse spiller, og han var manden man skulle bygge forsvaret op omkring. Jeg har slet ikke set det potentiale, hverken da han spillede i SjE eller nu i OB, men jeg er jo heller ikke ekspert.
Opstilling jeg håber på:
Tørnes
AK - Fester
Jeg ved godt det ikke kommer til at ske, da det er alt for langt fra det Kent har vist sig at tro på, men nu skrev jeg også håber.
Opstilling jeg tror Kent vælger:
Tørnes
Lund - Jona - Momo/Lasse/Magnus - Kirke
Falk - Makrini - Ari - Emil
Zohore - Fester
den opstilling du håber på, ser jeg faktisk som værende bedre end den Kent nok vælger, specielt den tekniske del.
Opstilling jeg håber på:
Tørnes
AK - Fester
Tørnes
Zohore - Fester
Greve fylder for lidt på banen, og sætter sig for lidt igennem, til at jeg ville turde spille med ham centralt. Så vil jeg hellere have Azer ind, eller stille i en diamant med Makrini lige foran forsvaret, og Falk lige bag angriberne.
"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Greve fylder for lidt på banen, og sætter sig for lidt igennem, til at jeg ville turde spille med ham centralt. Så vil jeg hellere have Azer ind, eller stille i en diamant med Makrini lige foran forsvaret, og Falk lige bag angriberne.
Imo fylder Azer ikke mere end Greve og evner ej heller at sætte sig igennem .
Imo fylder Azer ikke mere end Greve og evner ej heller at sætte sig igennem .
Det er jo smag og behag, men det er jeg simpelhen ikke enig med dig i. Azer er ikke så hurtig i sin boldomgang, men han er en langt bedre erobringsspiller, og langt bedre defensivt end Greve. Og lige mod FCK har vi brug for al den defensive tyngde vi kan få. (At jeg så heller ikke synes Azer er den rette mand på langt sigt, kan vi godt blive enige om til gengæld).
Opstilling jeg håber på:
Tørnes
AK - Fester
Tørnes
Zohore - Fester
Den opstilling som du tror KN vælger - sker ikke... Kirkeskov er i karantæne...
Håber at Lasse Nielsen ryger ind i starteren i stedet for diarra også ak47 ind i stedet for zohore der kan komme ind og kæmpe med 20 minutter igen eller noget i den stil
Hvis Lasse ikke starter inde mod FCK, så skal han sælges. For så kommer han aldrig til at starte inde. Og eftersom han er hentet fra en ligakonkurrent til startopstillingen, får han nok en start-11er-løn.
"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment