Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Status efter ca. 1/5 af sæsonen og med en uge tilbage af transfervinduet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Status efter ca. 1/5 af sæsonen og med en uge tilbage af transfervinduet

    6 kampe spillet, 1,12 point i snit. Placering som nummer 9, med 3 point til nummer 2 og 3 point til nummer 12.

    De seneste 4 kampe: 1 point, målscore på 5-11.

    Hvad bør der ske i den sportslige sektor inden transfervinduet lukker? Bør Kent Nielsen sadle om og hvad bør Jesper Hansen handle ind?

    #2
    Ingen salg og minimum 3 klasse spillere ind..
    Derefter fortsat kursen med stilen

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
      6 kampe spillet, 1,12 point i snit. Placering som nummer 9, med 3 point til nummer 2 og 3 point til nummer 12.

      De seneste 4 kampe: 1 point, målscore på 5-11.

      Hvad bør der ske i den sportslige sektor inden transfervinduet lukker? Bør Kent Nielsen sadle om og hvad bør Jesper Hansen handle ind?
      Nu har vi fået tudet ørerne fulde om hvor dygtig JH har været i OB fordi han har fået lønbudgettet rettet til , så skal han da ikke gå ud og bruge penge . Vi har jo 25 spillere i truppen .



      Ironi kan være anvendt.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #4
        Der skal handles ind til det pivelendige forsvar!!

        Men KN gør også en stor fejl, vi kan IKKE være boldbesiddende og bestemme spillet med Skulason og Makrine på midten, de fylder alt for lidt. Vi dominerer INGEN kampe på midtbanen, derfor presses vi tilbage defensivt og så ser forsvaret endnu mere elendigt ud end det reelt er. En midtbane med Falk - Larsen - Skulason - Makrine fylder intet defensivt, intet !

        Kirkeskov ud
        Diarra ud
        Skulason ud

        KN sværger vist til 4-4-2, ellers ville jeg foreslå en 3-5-2, der savnes i den grad tyngde på midtbanen.... men det fjerner ikke indtrykket af et rystende usikkert forsvar der slet ikke får den tacklet ud af kommunen !

        ØV ØV

        Comment


          #5
          Begynd at bruge Lasse Nielsen.

          Comment


            #6
            Hvis jeg skulle vælge tre signings (uden at sætte navn på) skulle det være 1) en solid rutineret målmand med evner i luftspillet. 2) En placeringsstærk og pålidelig midterforsvarer der er nogenlunde tryg med bolden ved fødderne. 3) en boldfast midtbanespiller (en 8'er type) som sikrer at vi kan få lidt mere boldbesiddelse og dermed både få lidt ro til bagkæden og holde gang i trykket på modstandernes banehalvdel ved at vi vinder nogle flere andenbolde og måske ikke behøver hele tiden at sende bolden ned til bagkæden.
            I det ovenstående er målmanden i mine øjne den laveste prioritet.

            Comment


              #7
              Vi må konstatere at guldfesten er aflyst. Vores trup ER bare ikke god nok, især ikke efter vi er begyndt at sælge ud, uden der tilføjes erstatninger. Målmandssituationen er en farce og vores midterforsvar nærmer sig det samme. Alt den varme luft omkring at der nu skulle være rettet op og vi kunne satse lidt igen, gør mig decideret utilpas. Hold op hvor er det pinligt det her. Synd for de spillere vi har, som rent faktisk kan noget, at de skal spille sammen med sådan en flok fyraftensamatører.
              Jesper Hansen barometer: 1-2-3-4-5...

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
                Begynd at bruge Lasse Nielsen.
                Lige nu er det vidst en "No Brain'er" 😉

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Lars Elstrup Se indlæg
                  Vi må konstatere at guldfesten er aflyst. Vores trup ER bare ikke god nok, især ikke efter vi er begyndt at sælge ud, uden der tilføjes erstatninger. Målmandssituationen er en farce og vores midterforsvar nærmer sig det samme. Alt den varme luft omkring at der nu skulle være rettet op og vi kunne satse lidt igen, gør mig decideret utilpas. Hold op hvor er det pinligt det her. Synd for de spillere vi har, som rent faktisk kan noget, at de skal spille sammen med sådan en flok fyraftensamatører.
                  Mon ikke også det er med til at jage Falk væk ?
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af adahlk Se indlæg
                    Hvis jeg skulle vælge tre signings (uden at sætte navn på) skulle det være 1) en solid rutineret målmand med evner i luftspillet. 2) En placeringsstærk og pålidelig midterforsvarer der er nogenlunde tryg med bolden ved fødderne. 3) en boldfast midtbanespiller (en 8'er type) som sikrer at vi kan få lidt mere boldbesiddelse og dermed både få lidt ro til bagkæden og holde gang i trykket på modstandernes banehalvdel ved at vi vinder nogle flere andenbolde og måske ikke behøver hele tiden at sende bolden ned til bagkæden.
                    I det ovenstående er målmanden i mine øjne den laveste prioritet.
                    Enig i alt. Indtil sidste linie. Alle 3 har nemlig lige høj prioritet

                    Comment


                      #11
                      Vi kommer nok til at kæmpe med om nedrykning denne sæson, selvom der skulle komme et par enkelte forstærkninger inden vinduet lukker. Vi så i AaB at første sæson hvor Kent ændrede spillestil at de med nød og næppe undgik at rykke ned. Det tager lang tid at skifte stil og spille det offensive positionsspil som Kent ønsker OB skal spille, og nok en hel sæson. Se AGF de har øvet sig et år i 1. Division og de er ved at være der. Det er nok bare svært for holdet at erkende dette, nogen af spillerne har jo allerede luftet tanken om Europa billetter, allerede denne sæson, og det er farligt at tro på det, for så går det jo først galt på banen. Jeg savner realitets sans fra både spillerne, sportsjounalister, fans og bestyrelse.

                      Comment


                        #12
                        Hele forsvaret er forfærdeligt - og klart superligaens dårligste. Forsvaret er også dårligt fordi midtbanen er det - det er en dominoeffekt. Og så vil jeg egentlig for første gang benytte lejligheden til at skyde lidt efter Kent Nielsen. Hvis Lasse Nielsen er klar, så SKAL han spille. Tikkitakka-førstegangsberøringer - det virker ikke med den nuværende trup. Find på noget andet. Måske skal Spilsystemet også laves om til en 5-4-1 eller 4-5-1 for at stabilisere forsvaret lidt mere - og så mere kølige på bolden, så der ikke konstant ryger 1. gangsberøringer hen til modstanderne. Og ja - nye spillere. Slut
                        Last edited by Københavnstinker; 24-08-2015, 21:08.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                          Vi kommer nok til at kæmpe med om nedrykning denne sæson, selvom der skulle komme et par enkelte forstærkninger inden vinduet lukker. Vi så i AaB at første sæson hvor Kent ændrede spillestil at de med nød og næppe undgik at rykke ned. Det tager lang tid at skifte stil og spille det offensive positionsspil som Kent ønsker OB skal spille, og nok en hel sæson. Se AGF de har øvet sig et år i 1. Division og de er ved at være der. Det er nok bare svært for holdet at erkende dette, nogen af spillerne har jo allerede luftet tanken om Europa billetter, allerede denne sæson, og det er farligt at tro på det, for så går det jo først galt på banen. Jeg savner realitets sans fra både spillerne, sportsjounalister, fans og bestyrelse.
                          Jeg synes også der er flere, der har haft realitetssans. Os der påpegede den store kvalitetsforskel imellem vores angreb og resten. Kent havde held med at implementere en spillestil i AaB, fordi stammen bestod af spillere, der havde fået terpet spillestil i ungdomsafdelingen. Hvis vi skal have samme spillestil kræver det bedre centrale akser. Det sagde flere af os allerede efter sejren over Hobro.

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Ingen salg og minimum 3 klasse spillere ind..
                            Derefter fortsat kursen med stilen
                            gerne salg - men vi snakker Lado og lign.

                            Og så skal der bringes 3 kvalitets spillere ind. Stilen skal fortsættes - dog vil jeg gerne se lidt øget fokus på at få defenssiven op at stå - det er altså svært at hente point når vi inkassere 5 mål.

                            placeringen i sig selv er ikke bekymrende, 7 point ikke heller - omend det ikke er imponerende. Men pilen peger desværre den gale retning - der skal sættes en hul i skuden inden vi for alvor begynder at synke.

                            Min positive indstilling til sæsonnen er ved at falde fra hinanden og min tro på en top 6 er afløst af fornemmelsen af vi skal prise os lykkelige over der kun er en nedrykker i år. Meget kan ændres den næste uge - men det kræver i DEN grad at JH stepper up!

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Jeg synes også der er flere, der har haft realitetssans. Os der påpegede den store kvalitetsforskel imellem vores angreb og resten. Kent havde held med at implementere en spillestil i AaB, fordi stammen bestod af spillere, der havde fået terpet spillestil i ungdomsafdelingen. Hvis vi skal have samme spillestil kræver det bedre centrale akser. Det sagde flere af os allerede efter sejren over Hobro.

                              MvH ChrisOB
                              yes. Og der var vi bare brokhoveder..
                              Nu er vi brokhoveder med en pointe

                              Comment

                              Working...
                              X