Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Status efter ca. 1/5 af sæsonen og med en uge tilbage af transfervinduet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
    Hele forsvaret er forfærdeligt - og klart superligaens dårligste. Forsvaret er også dårligt fordi midtbanen er det - det er en dominoeffekt. Og så vil jeg egentlig for første gang benytte lejligheden til at skyde lidt efter Kent Nielsen. Hvis Lasse Nielsen er klar, så SKAL han spille. Tikkitakka-førstegangsberøringer - det virker ikke med den nuværende trup. Find på noget andet. Måske skal Spilsystemet også laves om til en 5-4-1 eller 4-5-1 for at stabilisere forsvaret lidt mere - og så mere kølige på bolden, så der ikke konstant ryger 1. gangsberøringer hen til modstanderne. Og ja - nye spillere. Slut
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      gerne salg - men vi snakker Lado og lign.

      Og så skal der bringes 3 kvalitets spillere ind. Stilen skal fortsættes - dog vil jeg gerne se lidt øget fokus på at få defenssiven op at stå - det er altså svært at hente point når vi inkassere 5 mål.

      placeringen i sig selv er ikke bekymrende, 7 point ikke heller - omend det ikke er imponerende. Men pilen peger desværre den gale retning - der skal sættes en hul i skuden inden vi for alvor begynder at synke.

      Min positive indstilling til sæsonnen er ved at falde fra hinanden og min tro på en top 6 er afløst af fornemmelsen af vi skal prise os lykkelige over der kun er en nedrykker i år. Meget kan ændres den næste uge - men det kræver i DEN grad at JH stepper up!
      Ja der skulle nok have stået profil salg

      Comment


        #18
        Det vigtigste er klart at få rettet defensiven til med en solid keeper og en erstatning for KL/Høegh. Jeg vil dog med det samme sige, at dagens kamp er lavpunktet. Diarra, Jonasson og Lund spiller deres dårligste kampe i striwet, oveni det er Falk helt ved siden af sig selv og den centrale midtbane bliver igen overmatchet fysisk af et AaB-hold, der får vinger af de får scoret to mål så hurtigt. På midtbanen, synes jeg vi har kvalificerede erstatninger, som kan få chancen og løfte os. Greve og Azer fortjener at få chancen ovenpå det stærke forår de havde. Bagi er det mere kritisk. Lasse vil pynte på stabiliteten, men vi skal stadig have en teknisk dygtigere og solid midterforsvarer, for at fortsætte vores udvikling i spillet med bolden. Tørnes kan man ikke klandre, men han tager ikke de uventede, som skal til for os i vores proces, hvor defensiven uprøvet sammen.
        Jeg håber det her blev øjenåbneren for Kent. Han har givet enkelte spillere for lang snor og nu har resultaterne simpelthen været for ringe til det kan fortsætte. Der er spillere i forsvarskæden og på den centrale midtbane der fortjener chancen nu!
        Til sidst så er det nemt at være bagklog, men forstår ikke når nu vi har den målmandsduo vi har, at vi ikke giver Radza et skud, og ser om ikke han brænder igennem. Hvis ikke han får chancen nu, hvornår skal han dog så have den!?

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          yes. Og der var vi bare brokhoveder..
          Nu er vi brokhoveder med en pointe
          Der er enkelte, ingen nævnt, og ingen glemt, der nok ville blive betragtet lidt mindre som brokhoveder, hvis de ikke altid brokkede sig, uanset hvad der skete.. ,o)

          Mvh

          MaxHH

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
            Der er enkelte, ingen nævnt, og ingen glemt, der nok ville blive betragtet lidt mindre som brokhoveder, hvis de ikke altid brokkede sig, uanset hvad der skete.. ,o)

            Mvh

            MaxHH
            +1 😄

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
              Der er enkelte, ingen nævnt, og ingen glemt, der nok ville blive betragtet lidt mindre som brokhoveder, hvis de ikke altid brokkede sig, uanset hvad der skete.. ,o)

              Mvh

              MaxHH

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                Der er enkelte, ingen nævnt, og ingen glemt, der nok ville blive betragtet lidt mindre som brokhoveder, hvis de ikke altid brokkede sig, uanset hvad der skete.. ,o)

                Mvh

                MaxHH
                Jeg tror nu der er enkelte brokkehoveder som har haft ret hele vejen ;-)
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Jeg tror nu der er enkelte brokkehoveder som har haft ret hele vejen ;-)
                  Jeg siger intet om enhver kritisk røst har taget fejl... jeg påpeger bare, at uanset om man har ret eller ej, vil man blive betragtet som et brokkehoved, hvis man altid brokker sig... ,o)

                  mvh

                  MaxHH

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                    Jeg siger intet om enhver kritisk røst har taget fejl... jeg påpeger bare, at uanset om man har ret eller ej, vil man blive betragtet som et brokkehoved, hvis man altid brokker sig... ,o)

                    mvh

                    MaxHH
                    Kan du have ret i , men det er nu ikke alt brok som er usagligt og uden grund .
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                      Jeg siger intet om enhver kritisk røst har taget fejl... jeg påpeger bare, at uanset om man har ret eller ej, vil man blive betragtet som et brokkehoved, hvis man altid brokker sig... ,o)

                      mvh

                      MaxHH
                      Som det har været i OB de sidste år, og med din logik, så er en realist et brokkehoved.

                      Comment


                        #26
                        7 dage og ganske få minutter

                        Aldrig har jeg frygtet sidste uge af et vindue så meget

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Kan du have ret i , men det er nu ikke alt brok som er usagligt og uden grund .
                          Det siger jeg heller ikke... Jeg siger bare, at hvis man altid vælger den negative vinkel, leder efter syndebukke, påpeger fejl og overser gode ting... som i ALTID, uanset om vi vinder eller taber, har penge eller ej, har skader eller ej, men kun leder efter noget at kritisere eller brokke sig over... så vil man blive betragtet som et brokkehoved... og der vil næppe blive lyttet til en, da man jo altid brokker sig. Heller ikke selvom man på et tidspunkt oplever at alle ens dommedagsprofetier kommer til opfyldelse...

                          mvh

                          MaxHH

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            Jeg synes også der er flere, der har haft realitetssans. Os der påpegede den store kvalitetsforskel imellem vores angreb og resten. Kent havde held med at implementere en spillestil i AaB, fordi stammen bestod af spillere, der havde fået terpet spillestil i ungdomsafdelingen. Hvis vi skal have samme spillestil kræver det bedre centrale akser. Det sagde flere af os allerede efter sejren over Hobro.

                            MvH ChrisOB
                            Tja det har jo reelt været tilfældet siden 2009, hvis ikke lidt før. Tror ikke så mange er overraskede over hvor vi har problemer eller hvor store de er. De centrale pladser er de mest afgørende på et fodboldhold og det er dem vi nok har været dårligst til at købe ind til de sidste mange år.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                              Det siger jeg heller ikke... Jeg siger bare, at hvis man altid vælger den negative vinkel, leder efter syndebukke, påpeger fejl og overser gode ting... som i ALTID, uanset om vi vinder eller taber, har penge eller ej, har skader eller ej, men kun leder efter noget at kritisere eller brokke sig over... så vil man blive betragtet som et brokkehoved... og der vil næppe blive lyttet til en, da man jo altid brokker sig. Heller ikke selvom man på et tidspunkt oplever at alle ens dommedagsprofetier kommer til opfyldelse...

                              mvh

                              MaxHH
                              Det hænger nok sammen med det kludetæppe af en trup JH har sat sammen siden han kom . På intet tidspunkt har han formået at hente den rette spiller til den rette tid . De mangler der er og har været i truppen er blevet hæklet sammen med lappeløsninger og billige spillere fra nedrykkerne .

                              Nu havde han chancen for en ny start i denne sæson hvor vi endda kom godt fra start og optimismen kom tilbage . Der kom 10.000 mod RFC , folk troede på at nu vendte det , men ak nu står vi her igen med en slatten sæsonstart som nok skal koste mindst 2000 tilskuere mod FCK . Vi står igen med en trup som ikke er komplet , lige som i samtlige vinduer under JH .

                              Der har ikke været substans i indkøbene og ingen sammenhæng med udmeldingerne fra JH selv .
                              Last edited by Magge; 24-08-2015, 22:52.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                                Som det har været i OB de sidste år, og med din logik, så er en realist et brokkehoved.
                                En realistisk fan når resultaterne flasker sig er sgu lidt et brokkehoved :-) Vi har vel alle bare forskellige tilgange til det og forskellige måder at håndtere både medgang og modgang.

                                Jeg så da også Hobro-kampen (og Brøndby-kampen) og så mange af de samme problemer som "brokkehovederne". Inde i mig selv tænkte jeg da også mine tanker om, hvordan det hurtigt kunne gå helt galt når vi mødte hold der kunne finde ud af at straffe alle vores store fejl.

                                Men de to sejre var jo bare den største medgang og den fedeste følelse jeg har oplevet ifm. OB siden Villareal-kampen. Når det sker gør jeg ganske enkelt bare mit bedste for at nyde det og forsøger at "overdøve" mine bekymringer. I stedet for at hoppe ind på forum og påpege, hvad der er galt og hvor hurtigt man kan komme ned på jorden igen.

                                Comment

                                Working...
                                X