Oprindeligt indsendt af kroggaard
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd AaB-OB, Superligaens 6. runde
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af adahlk Se indlægDet værste jeg ved, med skuffende kampe som den i aften, er at vi ikke trækker nogle flere gule kort og smækker lidt til dem. Jeg hader at se vores hold ikke dør med støvlerne på!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af adahlk Se indlægDet værste jeg ved, med skuffende kampe som den i aften, er at vi ikke trækker nogle flere gule kort og smækker lidt til dem. Jeg hader at se vores hold ikke dør med støvlerne på!
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægLige præcis! Jeg savner at se Spelmann eller Espen save en midt over, de typer har vi ikke mange af tilbage.
Jeg vil endelig se Lasse Nielsen igen."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment