Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd AaB-OB, Superligaens 6. runde

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg trækker lige den her frem igen fra Randerskampen, og den vil nok også være passende at poste efter FCK kampen:

    Så kom vi ned på jorden igen, og vi fandt ud af at OB har været totalt overvurderet her i starten, og at et par skader til stamspillere hurtigt kan skubbe os ned i dyndet som sidste sæson.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Flammer Se indlæg
      Hold nu K... med at vi skal fyre Kent. Det har INTET med træneren at gøre, intet!.
      Argh. Præstationen i dag har selvfølgelig noget med trænerne at gøre. Også selvom at truppen er elendigt sammensat. Men at snakke fyring er selvfølgelig omsonst, og det tror jeg heller ikke, at der er nogle der rigtigt mener.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
        Ja - beklager udfaldet - jeg er nok bate lige så pisse frustreret som alle andre. Men synes bare kritikken bliver unuunuanceret.
        Det er ok at være frustreret. Men i min verden redder tørnes Ingen point. Det kan man forvente af en målmand.

        Comment


          Ville da rigtig gerne se LN og Azer på banen snart. Men vi må da sige at AaB godt nok også ramte dagen.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Patrick Borg Se indlæg
            Man er tilbøjelig til at sige, at man er mundlam over så ringe en præstation. Men det er jeg ikke - tværtimod. Jeg er sindssygt frustreret over det vi lige har været vidne til.
            Det gør mig ked af det, at se Jesper Hansen ødelægge vores hold på den måde. Ja, han har hentet et par fine offensive forstærninger, bevares, men man vinder ikke fodboldkampe med det frikvartersforsvar vi har. Han ender med at sælge flere spillere, uden at hente nye ind, fordi han er så forpulet pengeglad. Tænk fremad, menneske.
            Jeg brækker mig over indstillingen idag; det var jammerligt at se på, at vores genpres nærmest er ikke-eksisterende. Lasse Kryger er ikke god nok, og har heller aldrig været det - Jesper Hansen kan kun have været håbløst forelsket i ham, ellers henter man ikke sådan en til klubben. Kryger kan ikke engang finde ud af, at sparke en bold væk jo, og resten af forsvaret tager også latterligt dårlige beslutninger, med deres forsøg på driblinger, som bare er over evne.
            Zohore ligner ikke en mand der gider at spille fodbold, med mindre han tror han kan score et mål i situationen.
            Til sidst: Det var virkelig usympatisk af AaBs fans at buhe af Anders K. Jacobsen, specielt efter den behandling han fik af ledelsen til sidst i AaB. Fuck alt
            Vent nu til vinduet lukker inden du dømmer JH helt ude. Lige nu ligner Kent synderen med mangel på fokus på den defensive organisation med det materiale der trods alt er til rådighed.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
              Ville da rigtig gerne se LN og Azer på banen snart. Men vi må da sige at AaB godt nok også ramte dagen.
              Og det havde de fordi vi på intet tidspunkt lykkedes med at presse dem på nogen måde

              Comment


                Oprindeligt indsendt af adahlk Se indlæg
                Vent nu til vinduet lukker inden du dømmer JH helt ude. Lige nu ligner Kent synderen med mangel på fokus på den defensive organisation med det materiale der trods alt er til rådighed.
                1/4 af sæsonen er jo spillet når vinduet lukker.... Man er sgu nød til at forstærke holdet når man sælger. Og det har han ikke gjort defensivt. Og derfor sejler det hele totalt

                Comment


                  Kent vil stadig ikke gå ud og sige vi skal hente en forsvarer!! - vi er selvfølgelig opmærksomme på markedet - håber fandme det er spil for galleriet

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Og det havde de fordi vi på intet tidspunkt lykkedes med at presse dem på nogen måde
                    Bevars, men man er nu nødt til at sige ok de var gode, og fik os til at se dumme ud.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Patrick Borg Se indlæg
                      Man er tilbøjelig til at sige, at man er mundlam over så ringe en præstation. Men det er jeg ikke - tværtimod. Jeg er sindssygt frustreret over det vi lige har været vidne til.
                      Det gør mig ked af det, at se Jesper Hansen ødelægge vores hold på den måde. Ja, han har hentet et par fine offensive forstærninger, bevares, men man vinder ikke fodboldkampe med det frikvartersforsvar vi har. Han ender med at sælge flere spillere, uden at hente nye ind, fordi han er så forpulet pengeglad. Tænk fremad, menneske.
                      Jeg brækker mig over indstillingen idag; det var jammerligt at se på, at vores genpres nærmest er ikke-eksisterende. Lasse Kryger er ikke god nok, og har heller aldrig været det - Jesper Hansen kan kun have været håbløst forelsket i ham, ellers henter man ikke sådan en til klubben. Kryger kan ikke engang finde ud af, at sparke en bold væk jo, og resten af forsvaret tager også latterligt dårlige beslutninger, med deres forsøg på driblinger, som bare er over evne.
                      Zohore ligner ikke en mand der gider at spille fodbold, med mindre han tror han kan score et mål i situationen.
                      Til sidst: Det var virkelig usympatisk af AaBs fans at buhe af Anders K. Jacobsen, specielt efter den behandling han fik af ledelsen til sidst i AaB. Fuck alt
                      Man kunne nu hører at der var flere der klappede. Det har nok været langsiderne.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        Kent vil stadig ikke gå ud og sige vi skal hente en forsvarer!! - vi er selvfølgelig opmærksomme på markedet - håber fandme det er spil for galleriet
                        Han bliver jo nødt til at være loyal - men jeg synes godt nok at man kunne høre på ham, at han godt ved at den er helt galt i den defensiv!

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                          Det er ok at være frustreret. Men i min verden redder tørnes Ingen point. Det kan man forvente af en målmand.
                          Jo det er vi enige om. Men at påstå at en dygtigere målmand havde reddet point i dag, kan vi vel også blive enige om er noget tyndt?

                          Comment


                            Der var sgu ikke meget opløftende i det KN sagde om evt. transfers... men det må næsten være spin...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af adahlk Se indlæg
                              Vent nu til vinduet lukker inden du dømmer JH helt ude. Lige nu ligner Kent synderen med mangel på fokus på den defensive organisation med det materiale der trods alt er til rådighed.
                              Hvilket materiale? 2 backs som er til første div. En stopper som spiller af nød, og så en anfører som heller ikke holder niveau. Tilsæt det Ari på midtbanen, så har du et bundhold, som ville rykke ud hvis der var 2 nedrykker.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                1/4 af sæsonen er jo spillet når vinduet lukker.... Man er sgu nød til at forstærke holdet når man sælger. Og det har han ikke gjort defensivt. Og derfor sejler det hele totalt
                                Der har du selvfølgelig en pointe. Men man ved jo aldrig. Det kan være der kommer tre drømme-signings i denne uge.

                                Comment

                                Working...
                                X