Vi havde ikke lukket 5 mål ind idag med Den Røde Baron i forsvaret. Det nægter jeg at tro på
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd AaB-OB, Superligaens 6. runde
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægVi havde ikke lukket 5 mål ind idag med Den Røde Baron i forsvaret. Det nægter jeg at tro på
Comment
-
Jeg synes nu bare dagens kamp udstiller, hvad mange har nævnt. Vi har to backer der ikke har niveau til superligaen, det er jo ikke for sjov at de begge var sat i deres respektive klubber, som ovenikøbet var nedrykkere begge to. Så har vi en målmand, som heller ikke har været god nok til at stå for en nedrykningskandidat. Og så har vi to mand på den defensive midt, som ikke kan skabe noget offensivt, og som ikke går med i presset, hvorfor det er alt for nemt at spille sig uden om vores pres. Og så har vi to midterforsvar, hvis foretrukne positioner er på midtbanen og ikke som forsvar.
Og det jeg synes er mest frustrerende der er, at vi inden sæsonen godt vidste at vi skulle styrke vores backer, midterforsvar og målmand. Og alligevel er der ikke hentet forstærkninger på de pladser.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlægDet er præcis det, jeg mener. Diarra er meget langt fra superliga niveau. Jeg ved godt, mange taler ham op og at han ikke har fået chancen. Det tror jeg så bare, der er en grund til. Lasse Nielsen er bådslængder foran ham i mange af forsvarsspillets facetter.
Han vil også vise JH, at han ikke går på kompromis.
Han ved godt Lasse er bedre brandslukker end Momo, men han ved også, at hvis han spiller Lasse sammen med Hallgrimur, så kan det være vi holder nogenlunde vand og så får han måske ikke den spiller han mangler i CF.
(okay, det er konspirationsteori).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlægJeg begriber simpelt hen ikke, hvad Lasse Nielsen har gjort Kent. Har han ordnet konen eller hvad? Diarra er skræmmende dårlig. Både defensivt og frem ad banen.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægTror Kent har sat "det lange lys" på.
Han vil også vise JH, at han ikke går på kompromis.
Han ved godt Lasse er bedre brandslukker end Momo, men han ved også, at hvis han spiller Lasse sammen med Hallgrimur, så kan det være vi holder nogenlunde vand og så får han måske ikke den spiller han mangler i CF.
(okay, det er konspirationsteori).
Der er vel ikke meget kompromis i at bruge en spiller, der bevist er bedre, hvis det forhindrer snittere som idag? Tror sgutte, han får en CF uanset... Jeg har en grim følelse af, at resten af vinduet bliver en lang skuffelse.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægJeg synes nu bare dagens kamp udstiller, hvad mange har nævnt. Vi har to backer der ikke har niveau til superligaen, det er jo ikke for sjov at de begge var sat i deres respektive klubber, som ovenikøbet var nedrykkere begge to. Så har vi en målmand, som heller ikke har været god nok til at stå for en nedrykningskandidat. Og så har vi to mand på den defensive midt, som ikke kan skabe noget offensivt, og som ikke går med i presset, hvorfor det er alt for nemt at spille sig uden om vores pres. Og så har vi to midterforsvar, hvis foretrukne positioner er på midtbanen og ikke som forsvar.
Og det jeg synes er mest frustrerende der er, at vi inden sæsonen godt vidste at vi skulle styrke vores backer, midterforsvar og målmand. Og alligevel er der ikke hentet forstærkninger på de pladser.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlægDet er præcis det, jeg mener. Diarra er meget langt fra superliga niveau. Jeg ved godt, mange taler ham op og at han ikke har fået chancen. Det tror jeg så bare, der er en grund til. Lasse Nielsen er bådslængder foran ham i mange af forsvarsspillets facetter.
Det er tydeligt at efter Spellman rejste, er det udelukkende Lasse Nielsen der evner at være en indpisker når holder er ved at knække. Det er her Lasse Nielsen bliver uundværlig. Dog skal han arbejde med hans tendenser til at oversatse i dueller og sælge restforsvaret med hans vilde Duracell skovture.
Diarra spiller mest sit eget spil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af adahlk Se indlægJeg har været tilhænger af at Diarra skulle have chancen, indtil i dag, hvor hans mangler blev tydelige.
Det er tydeligt at efter Spellman rejste, er det udelukkende Lasse Nielsen der evner at være en indpisker når holder er ved at knække. Det er her Lasse Nielsen bliver uundværlig. Dog skal han arbejde med hans tendenser til at oversatse i dueller og sælge restforsvaret med hans vilde Duracell skovture.
Diarra spiller mest sit eget spil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af adahlk Se indlægJeg har været tilhænger af at Diarra skulle have chancen, indtil i dag, hvor hans mangler blev tydelige.
Diarra spiller mest sit eget spil.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægVi havde ikke lukket 5 mål ind idag med Den Røde Baron i forsvaret. Det nægter jeg at tro på"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment