Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd AaB-OB, Superligaens 6. runde

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Vi havde ikke lukket 5 mål ind idag med Den Røde Baron i forsvaret. Det nægter jeg at tro på

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Vi havde ikke lukket 5 mål ind idag med Den Røde Baron i forsvaret. Det nægter jeg at tro på
      Det er præcis det, jeg mener. Diarra er meget langt fra superliga niveau. Jeg ved godt, mange taler ham op og at han ikke har fået chancen. Det tror jeg så bare, der er en grund til. Lasse Nielsen er bådslængder foran ham i mange af forsvarsspillets facetter.

Comment

Jeg synes nu bare dagens kamp udstiller, hvad mange har nævnt. Vi har to backer der ikke har niveau til superligaen, det er jo ikke for sjov at de begge var sat i deres respektive klubber, som ovenikøbet var nedrykkere begge to. Så har vi en målmand, som heller ikke har været god nok til at stå for en nedrykningskandidat. Og så har vi to mand på den defensive midt, som ikke kan skabe noget offensivt, og som ikke går med i presset, hvorfor det er alt for nemt at spille sig uden om vores pres. Og så har vi to midterforsvar, hvis foretrukne positioner er på midtbanen og ikke som forsvar.

Og det jeg synes er mest frustrerende der er, at vi inden sæsonen godt vidste at vi skulle styrke vores backer, midterforsvar og målmand. Og alligevel er der ikke hentet forstærkninger på de pladser.

Comment

Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
          Det er præcis det, jeg mener. Diarra er meget langt fra superliga niveau. Jeg ved godt, mange taler ham op og at han ikke har fået chancen. Det tror jeg så bare, der er en grund til. Lasse Nielsen er bådslængder foran ham i mange af forsvarsspillets facetter.
          Tror Kent har sat "det lange lys" på.

Han vil også vise JH, at han ikke går på kompromis.

Han ved godt Lasse er bedre brandslukker end Momo, men han ved også, at hvis han spiller Lasse sammen med Hallgrimur, så kan det være vi holder nogenlunde vand og så får han måske ikke den spiller han mangler i CF.

(okay, det er konspirationsteori).

Comment

Jeg begriber simpelt hen ikke, hvad Lasse Nielsen har gjort Kent. Har han ordnet konen eller hvad? Diarra er skræmmende dårlig. Både defensivt og frem ad banen.
            Måske er det Diarra som har ordnet konen , hvilket har givet hende en større tilfredsstillelse
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
              Tror Kent har sat "det lange lys" på.

Han vil også vise JH, at han ikke går på kompromis.

Han ved godt Lasse er bedre brandslukker end Momo, men han ved også, at hvis han spiller Lasse sammen med Hallgrimur, så kan det være vi holder nogenlunde vand og så får han måske ikke den spiller han mangler i CF.

(okay, det er konspirationsteori).
              Lidt konspiration er der vist over det. ;o)

Der er vel ikke meget kompromis i at bruge en spiller, der bevist er bedre, hvis det forhindrer snittere som idag? Tror sgutte, han får en CF uanset... Jeg har en grim følelse af, at resten af vinduet bliver en lang skuffelse.

Comment

Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                Jeg synes nu bare dagens kamp udstiller, hvad mange har nævnt. Vi har to backer der ikke har niveau til superligaen, det er jo ikke for sjov at de begge var sat i deres respektive klubber, som ovenikøbet var nedrykkere begge to. Så har vi en målmand, som heller ikke har været god nok til at stå for en nedrykningskandidat. Og så har vi to mand på den defensive midt, som ikke kan skabe noget offensivt, og som ikke går med i presset, hvorfor det er alt for nemt at spille sig uden om vores pres. Og så har vi to midterforsvar, hvis foretrukne positioner er på midtbanen og ikke som forsvar.

Og det jeg synes er mest frustrerende der er, at vi inden sæsonen godt vidste at vi skulle styrke vores backer, midterforsvar og målmand. Og alligevel er der ikke hentet forstærkninger på de pladser.
                Nu er det lykkedes for JH at hente de angribere som vi manglede da han kom , mon ikke det går lige så stærkt med at finde de rette forsvarer ;-), altså allerede efter 4-5 vinduer
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

Comment

Emil om kampen

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...-spillede-godt

Comment

Jeg har været tilhænger af at Diarra skulle have chancen, indtil i dag, hvor hans mangler blev tydelige.
                    Det er tydeligt at efter Spellman rejste, er det udelukkende Lasse Nielsen der evner at være en indpisker når holder er ved at knække. Det er her Lasse Nielsen bliver uundværlig. Dog skal han arbejde med hans tendenser til at oversatse i dueller og sælge restforsvaret med hans vilde Duracell skovture.
                    Diarra spiller mest sit eget spil.

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Måske er det Diarra som har ordnet konen , hvilket har givet hende en større tilfredsstillelse
                      Den tanke har jeg slet ikke tænkt...

Comment

Oprindeligt indsendt af adahlk Se indlæg
                        Jeg har været tilhænger af at Diarra skulle have chancen, indtil i dag, hvor hans mangler blev tydelige.
                        Det er tydeligt at efter Spellman rejste, er det udelukkende Lasse Nielsen der evner at være en indpisker når holder er ved at knække. Det er her Lasse Nielsen bliver uundværlig. Dog skal han arbejde med hans tendenser til at oversatse i dueller og sælge restforsvaret med hans vilde Duracell skovture.
                        Spot on - nul vildskab at spore hos nogen. Det gør ikke noget, at en enkelt grænser til overtændt, hvis det kan trække resten af holdet op på et bare nogenlunde acceptabelt spændingsniveau. Men det er der bare ikke nogen af dem, der pt. spiller, som kan. Havde ellers forventninger til, at Makrini kunne være sådan en type.

Comment

Oprindeligt indsendt af adahlk Se indlæg
                          Lederevner eksisterer ikke på vores hold . En ting er at vi køber en grå mus i Sønderjydske , noget andet er at vi sætter han i midterforsvaret og gudhjælpemig også gør ham til anfører .
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Og vi havde vundet mod AGF og spillet til mindst uafgjort mod Randers med Lasse!!! Så, Kent, giv os den Røde Baron tilbage!
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

Comment

Hvad endte vores boldbesiddelse på i dag ?
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Hvad endte vores boldbesiddelse på i dag ?
                                47 imponerende procent...

Comment

Working...
                                X