Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd AaB-OB, Superligaens 6. runde

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
    Jo det er vi enige om. Men at påstå at en dygtigere målmand havde reddet point i dag, kan vi vel også blive enige om er noget tyndt?
    men måske han havde nuppet et par af målene - det er selvf. ikke nok med så elendigt et forsvar.

Men i tættere kampe vil det være point værd.

Nederlaget er ikke Tørnes skyld - men han er ikke god nok.

Comment

Målsætningen efter i aften er undgå nedrykning, med en så naiv og tilbageholdende indkøbspolitik OB har vist efter salget af DH og Kl og Falkes skade, så må ledelsen stå til ansvar for holdets mangler, og den eneste måde de kan være ansvarlige på er ved at forstærke holdet markant nu. I aften så vi alle OB' s mangler udstillet, desværre. Jeg har været naiv igen og tænkt , det skal nok gå, især efter den gode start, men nu skal der ske noget, hvis ikke Kents projekt skal falde sammen. Jeg har tidligere skrevet at der kommer mange bump på vejen, men det her var simpelthen for ringe og pinligt.

Comment

Mand, hvor blev ja-hatten flosset i dag. Vi var utroligt ringe, og det var individuelt stort set over hele linjen, men ikke mindst som hold. Det værste var, at AaB sådan set ikke en gang virkede usårlige; vi var bare alt for ringe til at true dem. Man kan naturligvis tale om enkelte spillere og mangler i truppen, men når ALLE spiller mere eller mindre af lort og ikke magter de simpleste ting, så er det meget bekymrende.

Comment

Oprindeligt indsendt af adahlk Se indlæg
          Der har du selvfølgelig en pointe. Men man ved jo aldrig. Det kan være der kommer tre drømme-signings i denne uge.
          snakker vi ligesom den drømmesigning vi ventede hele sidste sommer på? Det gik vidst ikke så godt den gang

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Der var sgu ikke meget opløftende i det KN sagde om evt. transfers... men det må næsten være spin...
            Hvis der ikke kommer forstærkninger graver jeg mig ned.... Ufatteligt at man ikke som træner i OB tør at ligge pres på ledelsen...

Comment

Det gode er at det vel knapt kan blive ringere og at vi næsten kun kan overraske mod FCK ...
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                snakker vi ligesom den drømmesigning vi ventede hele sidste sommer på? Det gik vidst ikke så godt den gang
                Og så tager du bare Nej-hatten på igen. Øv!

Comment

Der har du selvfølgelig en pointe. Men man ved jo aldrig. Det kan være der kommer tre drømme-signings i denne uge.
                  Jeg tvivler.....

Comment

men måske han havde nuppet et par af målene - det er selvf. ikke nok med så elendigt et forsvar.

helt enig

Comment

Jamen så er vi da helt enige. Mener heller ikke han virker som en dygtig nok målmand. Men det er sgu ærligt talt svært at bedømme ham, når han stort set ikke har et forsvar foran sig.

Comment

Det værste jeg ved, med skuffende kampe som den i aften, er at vi ikke trækker nogle flere gule kort og smækker lidt til dem. Jeg hader at se vores hold ikke dør med støvlerne på!

Comment

Det værste jeg ved, med skuffende kampe som den i aften, er at vi ikke trækker nogle flere gule kort og smækker lidt til dem. Jeg hader at se vores hold ikke dør med støvlerne på!
                          Ja det var godt nok sørgeligt at se på

Comment

Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
                            Jamen så er vi da helt enige. Mener heller ikke han virker som en dygtig nok målmand. Men det er sgu ærligt talt svært at bedømme ham, når han stort set ikke har et forsvar foran sig.
                            det er ikke let at bedømme ud fra nej - men så kan vi også undskylde forsvaret med at de har en "ikke-god-nok" målmand bag sig....for de var heller ikke gode nok

Comment

Jeg begriber simpelt hen ikke, hvad Lasse Nielsen har gjort Kent. Har han ordnet konen eller hvad? Diarra er skræmmende dårlig. Både defensivt og frem ad banen.

Comment

Og så tager du bare Nej-hatten på igen. Øv!
                                jeg kan simpelthen ikke finde min ja hat lige nu ;)

håber dog vildt på du får ret......men lige nu da er min ja hat vidst blevet væk - alt er sort

Comment

Working...
                                X