Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt OB - RFC 16/08/2015

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Har lige sms'et lidt med en kontakt i miljøet og han melder ihverttilfald om at have hørt at OB har været meget aktive den seneste uges tid.. Spurgt på priser og ellers forhørt sig generelt. På det danske marked altså.. Han vil desværre ikke nævne navne. Og ved heller ikke om han har nogle.. Nogle gange har han og andre gange ikke... Men han kender rigtig mange i miljøet og til tider snakker de mere end "gamle kællinger over hækken om sommeren".
    Men det skulle være markspillere og ikke målmænd der er spurgt på
    Spændende.. Bare det krystalliserer sig til noget. Jeg har ofte et indtryk af, at JH spørger og leder meget, men prisen er bare ofte for høj til at det ender med et køb..

Comment

Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
      Spændende.. Bare det krystalliserer sig til noget. Jeg har ofte et indtryk af, at JH spørger og leder meget, men prisen er bare ofte for høj til at det ender med et køb..
      Ikke for at undskylde Jesper Hansen, men det er måske ikke altid kun et spørgsmål om pris. En spiller som Mads Fenger, som naturligt må have ambitioner om udlandet; hvorfor skulle han tage til OB? Vi kan ikke tilbyde noget sportsligt, som Randers ikke kan (og bedre pt), og hvis han sigter på udlandet, så er det måske ikke på penge, vi kan hive sådan en spiller til.

Vi har bare været nede i nogle år, vi er stadigvæk ikke solide, og derfor er vi sportsligt mindre interessante. En træner som Kent kan måske tiltrække nogle spillere, men ellers så skal vi måske op med store lønninger for at at tiltrække gode spillere.

Comment

Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
        Ikke for at undskylde Jesper Hansen, men det er måske ikke altid kun et spørgsmål om pris. En spiller som Mads Fenger, som naturligt må have ambitioner om udlandet; hvorfor skulle han tage til OB? Vi kan ikke tilbyde noget sportsligt, som Randers ikke kan (og bedre pt), og hvis han sigter på udlandet, så er det måske ikke på penge, vi kan hive sådan en spiller til.

Vi har bare været nede i nogle år, vi er stadigvæk ikke solide, og derfor er vi sportsligt mindre interessante. En træner som Kent kan måske tiltrække nogle spillere, men ellers så skal vi måske op med store lønninger for at at tiltrække gode spillere.
        Helt enig. Og fenger ville også have været et vanvittigt køb i mine øjne. Ob er altså et skridt ned fra Randers.
        Jeg ved også godt, at det er nemmere at sidde her på forum og kritisere. Der er bare nogle dispositioner, man undrer sig over. Hvorfor blev det Thomas Mikkelsen tilbage for nogle sæsoner siden i stedet for Jeppe Kjær eller Patrick Mortensen, der givet vist havde gjort en bedre figur, men som sikkert kostede det dobbelte eller noget..

Comment

Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
          Yes. Hvis du ligger mærke til det så er både KN og JH ude i pressen og bruge denne her tit: hvis pris og kvalitet hænger sammen..
          Det gør det sjældent i Dk da handler mellem klubberne bliver sjældnere.. Spillerne vil til udlandet, lønningerne er mere udlignet og de fleste klubber i dag har råd til at sige nej til en 2-3 millioner...

Comment

Yes. Hvis du ligger mærke til det så er både KN og JH ude i pressen og bruge denne her tit: hvis pris og kvalitet hænger sammen..
            Det gør det sjældent i Dk da handler mellem klubberne bliver sjældnere.. Spillerne vil til udlandet, lønningerne er mere udlignet og de fleste klubber i dag har råd til at sige nej til en 2-3 millioner...
            Men det er formentlig en præmis alle danske klubber har, når de handler, og på trods af det, så handles der alligevel mellem danske klubber. Ikke engang FCK, BIF eller FCM vil have kvalitet "koste hvad det vil".

Comment

Er der nogen der har bud på 1 Keeper og 1 CF til start 11 der ligger på OB pris niveau. Jeg havde en "drøm" om Lindegaard sagde ja tak til 5 mil i årsløn og skrev med Striwerne. Jeg har intet bud på en CF

Comment

Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
                Er der nogen der har bud på 1 Keeper og 1 CF til start 11 der ligger på OB pris niveau. Jeg havde en "drøm" om Lindegaard sagde ja tak til 5 mil i årsløn og skrev med Striwerne. Jeg har intet bud på en CF
                Lindegaard er, lige nu, ligeså meget uden for rækkevidde som Agger var det for Brøndby, så glem det nu....eller ;-)

Jeg kan simpelthen ikke forestille mig, at det skulle ske lige nu, at Linde kommer retur til OB.
                Mvh Kent

Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

Comment

Jeg har ikke noget bud på en målmand, kender hverken markedet el. OB's formåen, rent prismæssigt.
                  Men, hvor ville jeg dog gerne have en type som Randers' målmand Karl-Johan Johnsson, god alder, rimelig højde og så er han reaktionsstærk - det så vi senest i går.
                  Har da godt set han har lavet et enkelt drop (måske flere?), men bare hans udstråling er med til at give en stor ro, efter min mening.
                  Og så er han rimelig stærk i luften - så vi også i går - selvom vi ikke presser ham så hårdt på det parameter:-(

Comment

Diarra ærger sig over skade

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...lig-over-skade

Comment

Ja, han var rigtigt ked af det efter kampen....han udtalte dog, at han regnede med (håbede, er vel nok nærmere det rette ord) 3-4 dages hvile, og så ville han være klar igen, og at han valgte at lade sig udskifte, for ikke at gøre skaden værre. Men ærgerlig var han, når nu han endelig fik lov at starte inde.
                      Mvh Kent

Comment

Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                        Ja, han var rigtigt ked af det efter kampen....han udtalte dog, at han regnede med (håbede, er vel nok nærmere det rette ord) 3-4 dages hvile, og så ville han være klar igen, og at han valgte at lade sig udskifte, for ikke at gøre skaden værre. Men ærgerlig var han, når nu han endelig fik lov at starte inde.
                        okay. Noget nyt om Lasse Nielsen's skade?

Comment

okay. Noget nyt om Lasse Nielsen's skade?
                          Ved kun, at det strammede i noget muskulatur, og at man ikke ville tage chancen med ham
                          Mvh Kent

Comment

Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                            Ved kun, at det strammede i noget muskulatur, og at man ikke ville tage chancen med ham
                            Det strammede også i noget af mit muskulatur i lørdags. Men jeg tog chancen...........

Comment

Det strammede også i noget af mit muskulatur i lørdags. Men jeg tog chancen...........
                              Mvh Kent

Comment

Jeg mener (med risiko for at blive lynchet) ikke at forsvaret (læs: det at forsvare) er vores største problem. Hverken 4-kæden eller holdet som helhed. Derfor tror jeg heller ikke på, at en god CF vil løse problemet med at indkassere mål. Ej heller en CDM, hvor jeg mener at både Makrini og Skula er dygtige i det defensive. Grunden til, at vi lige pt skal leve på en taktik der hedder "at score flere mål end vi lukker ind", er, at vi simpelthen ikke formår at spille bolden ud fra egen zone i det etablerede spil! Det giver usikkerhed og vi fanges mange gange ude af balance, hvor det de enkelte spillere let kommer til at se uheldige ud...
                                Jovist, vi lukker nogle mål ind på dødbolde og bliver overspillet en gang imellem, men hvis mig et hold, der ikke lider under det?
                                Synes faktisk, at vi forsvarer os rigtig godt i det etablerede spil og synes også, at MD gjorde det rigtig fint (på trods af uretfærdig kritik fra kommentator på TV). Fantastisk til at spille bolde ud! Jeg kan så være enig i, at der rent antalsmæssigt mangler en mand i forsvaret.
                                Problemet med at bygge angreb op nede bag fra blev personificeret ved Skula og Kirke i går, som smed rigtig, rigtig meget væk.
                                På den måde, som vi spiller nu, der kunne jeg faktisk godt gå hen at savne Schoop en lille smule :/
                                Eller kunne Azer ved siden af Makrini være løsningen?
                                Så, nu fik jeg vidst tilstrækkelig mange op i det røde felt.
                                Min ydmyg pointe er, at hvis vi bliver bedre til at spille bolden op og ud af pres, så ville vi et yderst skræmmende hold og ikke lukke nær samme antal mål ind! Vores problem er ikke, når modstanderen har bolden, det er når vi selv har den på egen banehalvdel...

Comment

Working...
                                X