Oprindeligt indsendt af Schneider
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kasper Larsen til FC Groningen
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægHvad hvis buddet på Kasper Larsen har været lige så stor en overraskelse for OB, som det var for os fans? Det er jo svært at gardere sig imod noget, som man ikke forventer. Groningen udtaler selv, at de har reageret hurtigt på et salg af deres spiller, så det er jo muligt, at der ikke har været nogen 'røgsignaler' om interesse, som klubben kunne reagere på.
Med det er JH ikke for han reagerer frem for at være proaktiv ..."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægMen JH burde i forvejen være på udkig efter en CF sådan som KL og HJ er startet og klubben bør da altid være på forkant med potentielle spillere i markedet ....
Med det er JH ikke for han reagerer frem for at være proaktiv ...
Det er derfor jeg spørger til forventninger: hvad med dig, Plum? Hvor mener du vi skal være, når sæsonen slutter?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlæg
Med mindre at JH er villig til at bruge flere penge på en ny CF end man fik for Larsen .. 😁😧😖 nu stopper du .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægDu har helt sikkert ret i, at vi skal forstærkes - hvis meningen er at vi skal op i sub-toppen (4-6). Spørgsmålet er så, om der er økonomi til det og sportslig udvikling, eller om man er nødt at acceptere, at vi ikke kan konkurrere med en klub som Randers (endnu). Jeg tror, der er økonomi; men det har været overraskende at sælge både Daniel og Kasper i samme vindue, og det tror jeg ganske enkelt heller ikke klubben havde forestillet sig.
Vi har også erfarne spillere som Haddi, Ari og Lasse, som skal være med til at lede til træning og i kamp, selv om man måske leder efter noget bedre. Det er en delikat balance: Bænk dem og mist dem og deres gejst og erfaring, eller brug dem og acceptér, at de har begrænsninger - og vi har stadig en trup med mange unge, der har brug for noget at læne sig op ad. Hvis du decideret skal erstatte det med nye spillere, så koster det en del.
Prøv bare at se den optimisme der var op til AGF kampen hvor der kom 10.000 på stadion , det skal der sgu bygges videre på og det kræver sgu at man også henter spillere folk kan tro på og det kræver at vi bliver forstærket . Det er utopi at tro Hr og Fru Fynbo kan lokkes på stadion flere gange hvis vi falder tilbage i samme rille som de forgangne år , og de små poder man prøver at lokke til stadion gider da ikke eje en trøje med Klaus Kludderhandske , eller Lars Ligegyldig ... de vil sgu se en ordenlig målmand og en spiller som kan være idol..817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlægAlle ved jo godt, at spillere, klubber og agenter bliver mere desperate "fem minutter i midnat" og det er der OB - i vores nuværende tilstand - må slå til. Vi har ikke samme økonomi, som FCK har, og vi kan derfor ikke få truppen på plads inden sæsonstart.
Vi bliver ikke mestre denne sæson alligevel, så hvorfor ikke bare få nogle gode spillere ind uden at give overpris for dem?"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægHvis planen er at vi skal frem i tabellen , så er vi nød til at indvistere i truppen . Og med invistere mener jeg ikke f.eks at give 800.000 for Kryger , og derefter erstatte ham med Ruud og derefter Skogskied , eller købe 2 angribere for at erstatte dem i efterfølgende vindue med 2 leje mål , hvilket for mig er nytteløs spild af penge. Der skal penge på bordet for at få ordenlige spillere , nu har vi til overflod set at discount og gratis spillere alene ikke flytter os et eneste skridt fremad , tværtimod giver det svingdørs effekt i hvert eneste vindue fordi man hurtigt kan finde størstedelen af disse spillere enten på bænken eller tribunen.
Prøv bare at se den optimisme der var op til AGF kampen hvor der kom 10.000 på stadion , det skal der sgu bygges videre på og det kræver sgu at man også henter spillere folk kan tro på og det kræver at vi bliver forstærket . Det er utopi at tro Hr og Fru Fynbo kan lokkes på stadion flere gange hvis vi falder tilbage i samme rille som de forgangne år , og de små poder man prøver at lokke til stadion gider da ikke eje en trøje med Klaus Kludderhandske , eller Lars Ligegyldig ... de vil sgu se en ordenlig målmand og en spiller som kan være idol..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægLOL, hvis Groningen har ment han var for dyr og man derfor har hentet Larsen til en billig penge hvorfor tror JH så at Fenger pludselig er blevet billig nok til OB?
Med mindre at JH er villig til at bruge flere penge på en ny CF end man fik for Larsen .. nu stopper du ..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægDet er et meget ambitiøst forsøg, hvis det er sandt; for han er absolut en af DKs bedste forsvarere. Skal vi gætte på, at JH lige skulle se, om de var til at snakke med for en 3-4 mio, og Randers har meldt tilbage, at han koster ca. det dobbelte? Han har 1½ år tilbage, så ret meget mere virker lidt overdrevet. 6-8 mio er så også en heftig pris for os, og spørgsmålet er jo også, hvorfor han skulle tage til OB, når det fungerer glimrende for ham i Randers? Hans kontrakt løber jo stille og roligt ud, samtidigt med at han bliver mere og mere interessant for større klubber. Den bliver nok for svær.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægJa, hvis du tager for givet, at OB vil i top 4-5 allerede i denne sæson; det er bare ikke nogen nem øvelse at tage et hold, der reelt ikke var bedre end nr 9 i sidste sæson og skifte både trænerteam og det meste af holdet.
Det er derfor jeg spørger til forventninger: hvad med dig, Plum? Hvor mener du vi skal være, når sæsonen slutter?
Han eller KN har hentet Lund for Skogseid, Festersen for Dalsgaard og Makrini for Spelmann som gode eksempler men har ikke formået at erstatte Høegh eller Toppel ...
Vi ser skidt ud på CF og CM så der skal styrkes ... Ryger Emil og/eller Falk skal de erstattes..
Og så er der rester som bare er .. Overskud ..
Placeringsmæssigt syntes jeg godt at vi kan gå efter en top6 sådan som vi er startet men det gavner jo ikke hvis der sælges ud i toppen og erstattes med bunden af truppen ...
Det er bunden der skal ud og nye skal kunne forbedre start11..Last edited by Plum; 14-08-2015, 13:10."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægJa, muligheder kan opstå men det er så tydeligt at JH er en person der agerer på billige tilbud frem for at være proaktiv ... Lykkeriddere, ukendte og ubrugelige tilbud fra udlandet og ringe skandinaviske spillere er hvad han kan hente ...
Alle kan sælge (for billigt) ...
Og jeg har satme fået på puklen gennem tiden for min holdning til JH siden han desværre blev ansat i min klub ;-)817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægHvis planen er at vi skal frem i tabellen , så er vi nød til at indvistere i truppen . Og med invistere mener jeg ikke f.eks at give 800.000 for Kryger , og derefter erstatte ham med Ruud og derefter Skogskied , eller købe 2 angribere for at erstatte dem i efterfølgende vindue med 2 leje mål , hvilket for mig er nytteløs spild af penge. Der skal penge på bordet for at få ordenlige spillere , nu har vi til overflod set at discount og gratis spillere alene ikke flytter os et eneste skridt fremad , tværtimod giver det svingdørs effekt i hvert eneste vindue fordi man hurtigt kan finde størstedelen af disse spillere enten på bænken eller tribunen.
Prøv bare at se den optimisme der var op til AGF kampen hvor der kom 10.000 på stadion , det skal der sgu bygges videre på og det kræver sgu at man også henter spillere folk kan tro på og det kræver at vi bliver forstærket . Det er utopi at tro Hr og Fru Fynbo kan lokkes på stadion flere gange hvis vi falder tilbage i samme rille som de forgangne år , og de små poder man prøver at lokke til stadion gider da ikke eje en trøje med Klaus Kludderhandske , eller Lars Ligegyldig ... de vil sgu se en ordenlig målmand og en spiller som kan være idol.."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlægDet kan da sagtens være man er villig til det? Det virker da ikke usandsynligt, at man solgte Larsen for at få ekstra kapital til at hente en regulær forstærkning til bagkæden.
Frygter samtidigt at han så går ud og køber Dikoh fra FCM for 2 mio a la Mikkelsen og kryger"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
Comment