Oprindeligt indsendt af RASH
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kasper Larsen til FC Groningen
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlægFørst blev han hentet hjem til Odense igen, efter at Daniel blev solgt til Basel, og så fik han forlænget sin kontrakt til 2017. For så at blive solgt til 3,4 millioner (ved godt det er et rygte), hvilket som er et meget besynderligt salg i mine øjne..
Vi fik leje penge af Astana.. Fik ham gratis tilbage. Finder ud af at han faktisk ikke er god nok.. Sælger ham for 3,4 mill.. Den Røde Baron får comeback i forsvaret..
Alt dette på ca 1 måned
Genialt
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægDet er underligt hvis Groningen kan bruge ham som starter, når han har svært ved at klare niveauet i suppen.
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/benel...ule-rundtosset
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægDet tror jeg heller ikke, at de kan. Jeg synes også han selv antyder det lidt her:
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/benel...ule-rundtosset
Er det iøvrigt grund til at være så imponeret af niveauet i Holland ?
Er klubberne fra midten og ned særligt gode ?
Vi kan jo kigge på Makrini , det er jo ikke fordi han ligefrem har været prangende i de første kampe , tværtimod kunne han lige så godt være kommet fra en mindre liga vurderet ud fra hans spil og tempo .817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægSiger sig selv at han ikke lige kommer i spil til den første kamp .
Er det iøvrigt grund til at være så imponeret af niveauet i Holland ?
Er klubberne fra midten og ned særligt gode ?
Vi kan jo kigge på Makrini , det er jo ikke fordi han ligefrem har været prangende i de første kampe , tværtimod kunne han lige så godt være kommet fra en mindre liga vurderet ud fra hans spil og tempo .
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægKL ikke med i truppen til deres EL her til aften.
Så med mindre han er skadet må han være langt væk fra holdet
HEY!!! Jeg fik lige en god idé til vinterens vindue Jesper Hansen
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
Comment