Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Tørnæs

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Kan ikke se nogle steder, at det partout er en ny førstemålmand vi går efter. Kunne sagtens være en type som Thomas Mikkelsen der skal kæmpe med Falke og Tørnes på lige fod om pladsen. Det har man jo hele tiden antydet
    Kan godt være det bliver Thomas Mikkelsen, men tror vi prøver at fange en "større fisk". De mest nævnte de sidste par dage er vel Jesper Hansen og Pär Hansson, men det er jo den sædvanlige poker til sidst i vinduet og ja, vores hitrate i den disciplin har ikke været overvældende på det sidste, men håber og krydser alt hvad krydses kan.

    Comment


      Bold nævner også hans kropsbehåring. http://www.bold.dk/nyt/toernes-tilba...ar-paa-brystet

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
        Kan godt være det bliver Thomas Mikkelsen, men tror vi prøver at fange en "større fisk". De mest nævnte de sidste par dage er vel Jesper Hansen og Pär Hansson, men det er jo den sædvanlige poker til sidst i vinduet og ja, vores hitrate i den disciplin har ikke været overvældende på det sidste, men håber og krydser alt hvad krydses kan.
        Det tror jeg også, men som der blev sagt da man hentede Falkesgaard, var planen at han skulle kæmpe om pladsen med en ny keeper, og en tjans som 2. målmand har næppe kunne lokke ham til, så jeg forventer ikke en dyr spiller som Pär Hansson. Særligt ikke nu, hvor vi har 3 keepere på lønningslisten.

        Comment


          Jeg husker Tørnes som en habil shotstopper og ok i 1-mod-1 situationer. Havde håbet på kontrakt til årsudløbet, men det er nok fornuftigt at have ham til sommer hvis Falkesgaard er ude til forårs opstart. Der kommer angiveligt en keeper mere, så måske vi lige skulle vente med fakkel-stemningen lidt endnu.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
            Bliver du aldrig træt af at relativere alting?

            MvH ChrisOB
            Nu har der indtil videre været er hav af indlæg om hvor ringe Tørnes er.

            Jeg kan ikke selv huske kampe med ham.

            Så er det vel fair nok at spørge om nogen kan uddybe hans styrker/svagheder, når de tydeligvis ved mere om ham, end jeg gør.

            Comment


              Jeg må indrømme at jeg var ret så negativ over for rygterne om Tørnes, men efter at have kigget lidt på hvad han egentlig har opnået synes jeg egentlig godt det kan vise sig at være en fin handel.

              Han har trods alt været den bedste målmand i den finske liga og blandt andet sat ny rekord for clean sheets. Og han spillede for et hold der sidste år spillede nogenlunde lige op med FCK. Samtidig er han 29, men har ikke voldsomt mange førsteholdskampe, hvilket måske kan have betydet at han hat udviklet sig relativt sent. Ligesom det fx var tilfældet med Lindegaard. Ikke at jeg siger at Tørnes er en ny Lindegaard, men han kan jo sagtens være en bedre målmand end han var i Brøndby, hvor han stod i en meget svær periode med et kæmpe pres for en uprøvet målmand.

              Jeg synes i hvert fald man bør give ham en chance inden man finder høtyvene frem.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                Jeg husker Tørnes som en habil shotstopper og ok i 1-mod-1 situationer. Havde håbet på kontrakt til årsudløbet, men det er nok fornuftigt at have ham til sommer hvis Falkesgaard er ude til forårs opstart. Der kommer angiveligt en keeper mere, så måske vi lige skulle vente med fakkel-stemningen lidt endnu.
                jeg mener også Tørnes handlen skal ses i lyset af hvad der ellers hentes ind.

                Jeg er på ingen måde begejstret - men kan godt se det som en her og nu nødløsning da der skulle handles hurtigt. Og her var JH åbenbart ikke klar med den målmand vi må formode han trods alt har haft kigget på hele tiden.

                Lander han så et klart 1 valg - jamen så fred være med det....så har vi tørnes som 2. valg resten af sæsonnen og eller ind til falkes er klar igen.

                Omvendt bliver den næste der hentes et 2. valg til Tørnes......avavav så dykker mit syn på JH en takt til.

                Comment


                  Det her er en af de sjoveste videoer, jeg længe har set! Det er en film på tre et halvt minut kun om tørnes fra hans tid i findland, hvis det er det bedste man har kunne finde med ham, så tror jeg, at flere herinde på forum kunne have holdt clean-sheat record i Findland! Flere af klippene, der rammer modstanderne bare stolpen, og ellers bliver han skudt ned i mange af de andre redninger, i et klip laver han selvmål, men det bedste af det hele, i flere af klippene laver han udstræk under kampene, og to minutter inde i klippet danser han nærmest, det ser alt for sjovt ud

                  EDIT: Man skal lige spole et halvt minut frem.

                  https://www.youtube.com/watch?v=ND3l8xosmRk

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                    Jeg må indrømme at jeg var ret så negativ over for rygterne om Tørnes, men efter at have kigget lidt på hvad han egentlig har opnået synes jeg egentlig godt det kan vise sig at være en fin handel.

                    Han har trods alt været den bedste målmand i den finske liga og blandt andet sat ny rekord for clean sheets. Og han spillede for et hold der sidste år spillede nogenlunde lige op med FCK. Samtidig er han 29, men har ikke voldsomt mange førsteholdskampe, hvilket måske kan have betydet at han hat udviklet sig relativt sent. Ligesom det fx var tilfældet med Lindegaard. Ikke at jeg siger at Tørnes er en ny Lindegaard, men han kan jo sagtens være en bedre målmand end han var i Brøndby, hvor han stod i en meget svær periode med et kæmpe pres for en uprøvet målmand.

                    Jeg synes i hvert fald man bør give ham en chance inden man finder høtyvene frem.
                    Well said. Den vogn ryger jeg på...
                    liiiiiiiige ind til på søndag

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                      Jeg må indrømme at jeg var ret så negativ over for rygterne om Tørnes, men efter at have kigget lidt på hvad han egentlig har opnået synes jeg egentlig godt det kan vise sig at være en fin handel.

                      Han har trods alt været den bedste målmand i den finske liga og blandt andet sat ny rekord for clean sheets. Og han spillede for et hold der sidste år spillede nogenlunde lige op med FCK. Samtidig er han 29, men har ikke voldsomt mange førsteholdskampe, hvilket måske kan have betydet at han hat udviklet sig relativt sent. Ligesom det fx var tilfældet med Lindegaard. Ikke at jeg siger at Tørnes er en ny Lindegaard, men han kan jo sagtens være en bedre målmand end han var i Brøndby, hvor han stod i en meget svær periode med et kæmpe pres for en uprøvet målmand.

                      Jeg synes i hvert fald man bør give ham en chance inden man finder høtyvene frem.
                      mener da bestemt han skal have chancen - og håber i den grad han klare sig godt. Jeg kan ikke rigtigt klandre ham for at sige ja tak til et job når han stod uden....

                      Det er sådan set Jesper H. jeg er mest skuffet over, men han har da et par uger endnu til at rette op på det indtryk

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                        Så du ruller mere med øjenene af, at der er nogen, der ønsker at forsvare sig selv? Er det sådan, det skal forstås? Selvfølgelig er der garanti for, at man bliver sur over at læse den slags underlødige indlæg; ville være underligt andet.

                        Og uanset om der er nok så mange "grædekoner", hvad opnår man så ved at provokere dem? Med mindre du mener disse personers mål netop er at pisse folk af?

                        Der er nogen, der slet ikke forstår, at det er fodbold-debat det her. Det behøves ikke være fornuftigt eller stille og roligt.

                        MvH ChrisOB
                        Først vil jeg lige understrege, at det var skrevet med et smil på læben og nok ser mere provokerende ud end det var ment.

                        Grundlæggende kan jeg da sagtens forstå, at hvis man føler sig truffet så vil man gerne forsvare sig. Jeg kan bare godt blive lidt overrasket over hvor lidt der skal til før så mange gider tage denne diskussion op igen, igen, igen.
                        Og så syntes jeg bare det var lidt morsomt, at for nogen der blev refereret til som "grædekoner" var det godt nok mange der hurtigt følte sig som ofre, brokkede sig og endda "opfandt" nye beskyldninger mod sig selv (fordi de engang har været frembragt).
                        Last edited by Agbre; 13-08-2015, 19:56.

                        Comment


                          http://www.uefa.com/memberassociatio...kings/country/

                          Danmark er nr. 23.
                          Island nr. 35
                          Finland nr. 37

                          Hvis man ikke kan begå sig i suppen, så kan man tage til Island og blive en profil, det har vi set en del eksempler på.
                          Finland er så åbenbart ikke på et højere niveau. det tænker jeg er vigtigt at få med i vurderingen.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                            Nu har der indtil videre været er hav af indlæg om hvor ringe Tørnes er.

                            Jeg kan ikke selv huske kampe med ham.

                            Så er det vel fair nok at spørge om nogen kan uddybe hans styrker/svagheder, når de tydeligvis ved mere om ham, end jeg gør.
                            Den sidste del af det indlæg, jeg reagerer på kan vel næppe kategoriseres som et reelt og fair forsøg på at få nogen til at komme med en en uddybning. Vel?

                            Du ved selv hvilken del, jeg taler om.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                              Først vil jeg lige understrege, at det var skrevet med et smil på læben og nok ser mere provokerende ud end det var ment.

                              Grundlæggende kan jeg da sagtens forstå, at hvis man føler sig truffet så vil man gerne forsvare sig. Jeg kan bare godt blive lidt overrasket over hvor lidt der skal til før så mange gider tage denne diskussion op igen, igen, igen.
                              Og så syntes jeg bare det var lidt morsomt, at for nogen der blev refereret til som "grædekoner" var det godt nok mange der hurtigt følte sig som ofre, brokkede sig og endda "opfandt" nye beskyldninger mod sig selv (fordi de engang har været frembragt).
                              Pointen er sådan set fin nok; men jeg er ikke enig i, at "grædekoner" og "støt nu op" er "meget lidt".

                              Vi har haft de diskussioner flere gange, fordi folk vitterligt er vanvittigt trætte af at få den slags smidt i ansigtet; når man som oftest ikke har smidt samme møgspand i hovedet den anden vej. (Kan kun tale for mig selv; og selvfølgelig kan jeg ikke sige mig selv fri for at der er røget et par finker af panden; men then again, du har nok aldrig prøvet at blive beskyldt for at være Brøndby-fan i forklædning, troll, eller bliver beskyldt for at være nærmest hovedansvarlig for dårlig stemning på stadion; så jeg tilgiver dig. :-)

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                                Jeg må indrømme at jeg var ret så negativ over for rygterne om Tørnes, men efter at have kigget lidt på hvad han egentlig har opnået synes jeg egentlig godt det kan vise sig at være en fin handel.

                                Han har trods alt været den bedste målmand i den finske liga og blandt andet sat ny rekord for clean sheets. Og han spillede for et hold der sidste år spillede nogenlunde lige op med FCK. Samtidig er han 29, men har ikke voldsomt mange førsteholdskampe, hvilket måske kan have betydet at han hat udviklet sig relativt sent. Ligesom det fx var tilfældet med Lindegaard. Ikke at jeg siger at Tørnes er en ny Lindegaard, men han kan jo sagtens være en bedre målmand end han var i Brøndby, hvor han stod i en meget svær periode med et kæmpe pres for en uprøvet målmand.

                                Jeg synes i hvert fald man bør give ham en chance inden man finder høtyvene frem.
                                Selvfølgelig skal han da have chancen, men det ændrer ikke på, at der fuld og legitim grund til at være skeptisk på forhånd.

                                Og igen - drop den der "høtyve"-metafor; ved godt den er harmløst ment, men i min verden får den metafor næsten altid (berettiget) kritik/skeptisme til at fremstå nærmest pøbelagtig og dermed åndssvag. Og det er den ikke. Heller ikke i Tørnes' tilfælde.

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X