Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Tørnæs

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Sådan formulerer man et modsvar. Ingen "grædekoner" eller "støt nu op" bullshit.

    Men jeg er ikke enig i, at man først kan bedømme noget som fornuftigt, når det er afsluttet. I fodbold er det legitimt at være skeptisk på forhånd, også selv om du mener grundlaget er tyndt. At der er nogen der fordømmer er vel forventeligt på et forum der har med fodbold at gøre, så tag det ikke så tungt - selv de fordømmende dukker op på stadion og synger.

    MvH ChrisOB
    Ja tak. Jeg vil forbeholde mig ret til at være skeptisk overfor signingen af Kryger og blive bekræftet. Jeg vil forbeholde mig ret til at være skeptisk overfor signingen af Lund og blive mega positivt overrasket. Det bliver jeg hverken mere eller mindre OB-fan af.

    MvT
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Jeg er endda ved at tro at de fordømmende er mere stabile støtter på stadion og har mere sjæl og hjerte med , end Lars Ligegyldig som maner til rygklapperi , rundkredspædagogik og hellere vil fortælle hinanden at alle er gode nok.
      Det ved jeg så ikke om er rigtigt, og det gør du heller ikke. Og jeg synes også vi skal holde os fra at sætte os selv op på vores egne pedistaler.

      Der er forskellige former for passion. Det er jo det, der er pointen.

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
        Ja tak. Jeg vil forbeholde mig ret til at være skeptisk overfor signingen af Kryger og blive bekræftet. Jeg vil forbeholde mig ret til at være skeptisk overfor signingen af Lund og blive mega positivt overrasket. Det bliver jeg hverken mere eller mindre OB-fan af.

        MvT
        I nogens øjne er det åbenbart sådan, at du bliver mindre OB fan af at kritisere, ellers ville de ikke skrive sådan. Jeg forstår det bare ikke. Men jeg er jo også "veteran" hvad angår at modtage den slags "støt nu op" beskeder, så det burde ikke pisse mig så meget af. Men det gør det.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Det ved jeg så ikke om er rigtigt, og det gør du heller ikke. Og jeg synes også vi skal holde os fra at sætte os selv op på vores egne pedistaler.

          Der er forskellige former for passion. Det er jo det, der er pointen.

          MvH ChrisOB
          Du har ret ,, krøller bare lidt af over det der "støt op" pis.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
            Det er fandme en slem flok grædekoner der er i denne tråd. OB har fået en fantastisk start på sæsonen, og fremtiden tegner lys. Der er 14 dage tilbage af vinduet, og der sker ting både ud og ind af klubben. Støt nu op i stedet for at sidde ved tasterne og græde snot. Kent Nielsen skal nok sige sin mening hvis han er utilfreds med spiller materialet.
            Forza Odense
            Og det er så ca. det længste indlæg du har skrevet i jeg ved ikke hvor længe... det kan jo virke underlig, med den passion du besidder her...

            Nu er det jo ikke alle der bruger et forum, for at undgå debatter, skrive indlæg på 1-2 linjers længde, 99 ud af 100 gange... og vi har heller ikke alle en pipeline, til hvad der længst ude på skalaen kan betegnes som rygter, og heller ikke så heldige at vi kan smide dem på ugentlig/daglig basis...

            Nogen er her blot for at diskutere de ting der egentlig sker, ud fra de følelser de nu engang må have... det deltager du så ikke rigtig så meget i, fair nok, men så lad da andre afgøre hvad der for dem er rigtigt og forkert... Hvad regner du egentlig med..?
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Fordi at han tabte pladsen til 21-årige Falkesgaard i Brøndby, da de var i den største krise i klubbens historie, og havde brug for en der leverede mellem stængerne.

              Fordi at han tabte pladsen til Niklas Dannevang i Brønshøj. Samme Dannevang der efter lige pt. ikke kan tage med hænder i AC Horsens.

              Fordi at han i foråret ikke kunne spille sig til en kontraktforlængelse hos Tippeligaens bundprop med 12 point i 16 kampe, Sandefjord, på trods af at han fik 9 kampe, da 21-årige Busk havde skadesproblemer.

              Fordi at han som 29-årig kun lige har krydset de 100 seniorkampe, og aldrig er blevet solgt eller har skrevet en forhåndskontrakt med nogen klub, men har hustlet sig fra klub til klub.

              Jeg synes der er mange grunde til at være skuffet over, at Michael Tørnes lige nu er 1. målmand i OB...
              Jeg synes nu ikke det kan være så slemt at Tørnes blev slået af holdet af Falkesgaard, når Falkesgaard i de (få) kampe han fik for Brøndby leverede den bedste redningsprocent af alle superligamålmænd det forår.

              Jeg aner ikke, hvordan Busk har gjort det i Norge. Men det er trods alt en u/21 landsholdsmålmand. Umiddelbart kan der jo være et perspektiv i at give en ung mand chancen, fordi der er mere fremtidsperspektiv i ham - og man giver ham den tillid der kan få ham til at skifte permanent.

              Ham i Horsens ved jeg intet om. Men fik han ikke en del ros i Brønshøj?

              Men mit spørgsmål var egentlig, hvorfor Tørnes er så ringe.

              Kan han ikke gribe bolden? Falder han i søvn midt i kampene? Er Toppel ham overlegen i spillet med fødderne?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                I nogens øjne er det åbenbart sådan, at du bliver mindre OB fan af at kritisere, ellers ville de ikke skrive sådan. Jeg forstår det bare ikke. Men jeg er jo også "veteran" hvad angår at modtage den slags "støt nu op" beskeder, så det burde ikke pisse mig så meget af. Men det gør det.

                MvH ChrisOB
                Jeg ruller godt nok også med øjnene hver gang en vælger at skrive et "vær-nu-positiv-og-støt-op"-indlæg rettet mod alle "skeptikerne". Det er dog mest fordi der nærmest er garanti for, at de efterfølgende 3-4 debatsider består af indlæg fra dem der føler sig ramt og vil forsvare deres ret til at kritisere og have en mening i det hele taget.

                Der var ikke nogen (i hvert fald ikke flertallet) der havde fortjent at blive kaldt grædekoner for at stille spørgsmåltegn ved JHs valg eller kritisere spilleres præstationer eller lign., men der er nogle stykker der nærmer sig lige nu, synes jeg :-)
                Last edited by Agbre; 13-08-2015, 19:07.

                Comment


                  Martin Davidsen melder på Twitter, at Jesper Hansen stadig jagter endnu en målmand.

                  Havde vi jo regnet lidt med, men rart at få bekræftet at Tørnes nok ikke er tiltænkt pladsen som 1. Målmand.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlæg
                    Martin Davidsen melder på Twitter, at Jesper Hansen stadig jagter endnu en målmand.

                    Havde vi jo regnet lidt med, men rart at få bekræftet at Tørnes nok ikke er tiltænkt pladsen som 1. Målmand.
                    Kan det tænkes man pønser på at leje Radza ud, hvis man får en ny målmand ind?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlæg
                      Martin Davidsen melder på Twitter, at Jesper Hansen stadig jagter endnu en målmand.

                      Havde vi jo regnet lidt med, men rart at få bekræftet at Tørnes nok ikke er tiltænkt pladsen som 1. Målmand.
                      Bestemt rart at få bekræftet, jeg forventede det også, men løftede da lige et øjebryn da Tørnes fik trøje nr. 1.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                        Jeg ruller godt nok også med øjnene hver gang en vælger at skrive et "vær-nu-positiv-og-støt-op"-indlæg rettet mod alle "skeptikerne". Det er dog mest fordi der nærmest er garanti for, at de efterfølgende 3-4 debatsider består af indlæg fra dem der føler sig ramt og vil forsvare deres ret til at kritisere og have en mening i det hele taget.

                        Der var ikke nogen (i hvert fald ikke flertallet) der havde fortjent at blive kaldt grædekoner for at stille spørgsmåltegn ved JHs valg eller kritisere spilleres præstationer eller lign., men der er nogle stykker der nærmer sig lige nu, synes jeg :-)
                        Så du ruller mere med øjenene af, at der er nogen, der ønsker at forsvare sig selv? Er det sådan, det skal forstås? Selvfølgelig er der garanti for, at man bliver sur over at læse den slags underlødige indlæg; ville være underligt andet.

                        Og uanset om der er nok så mange "grædekoner", hvad opnår man så ved at provokere dem? Med mindre du mener disse personers mål netop er at pisse folk af?

                        Der er nogen, der slet ikke forstår, at det er fodbold-debat det her. Det behøves ikke være fornuftigt eller stille og roligt.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                          Sådan formulerer man et modsvar. Ingen "grædekoner" eller "støt nu op" bullshit.

                          Men jeg er ikke enig i, at man først kan bedømme noget som fornuftigt, når det er afsluttet. I fodbold er det legitimt at være skeptisk på forhånd, også selv om du mener grundlaget er tyndt. At der er nogen der fordømmer er vel forventeligt på et forum der har med fodbold at gøre, så tag det ikke så tungt - selv de fordømmende dukker op på stadion og synger.



                          MvH ChrisOB

                          Og hvad jeg mente er at, hvis JH henter nok en rigtig god 1. målmand, forpligtelsen af Tørnes(som ikke vil være meget dyr) under disse omstændigheder bliver nok en rigtig god aktion og hurtig reaktion i en nødsituation hvorfor jeg gerne vil rose ham. (Forudsat der kommer nok en ægte 1. målmand).
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                            Kan det tænkes man pønser på at leje Radza ud, hvis man får en ny målmand ind?
                            Det vil undre mig ret meget. Medmindre man så rykker en op fast fra u19 (og det har vi mig bekendt ikke en u19-målmand, der er klar til).

                            Man bør have tre kampklare målmænd i en superligatrup. Hvis en målmand bliver skadet udenfor transfervinduet kan man leve med det eller forsøge at hente en, der går ledig, men tror ikke frivilligt man går ind til en halvsæson med kun to klar.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                              Jeg synes nu ikke det kan være så slemt at Tørnes blev slået af holdet af Falkesgaard, når Falkesgaard i de (få) kampe han fik for Brøndby leverede den bedste redningsprocent af alle superligamålmænd det forår.

                              Jeg aner ikke, hvordan Busk har gjort det i Norge. Men det er trods alt en u/21 landsholdsmålmand. Umiddelbart kan der jo være et perspektiv i at give en ung mand chancen, fordi der er mere fremtidsperspektiv i ham - og man giver ham den tillid der kan få ham til at skifte permanent.

                              Ham i Horsens ved jeg intet om. Men fik han ikke en del ros i Brønshøj?

                              Men mit spørgsmål var egentlig, hvorfor Tørnes er så ringe.

                              Kan han ikke gribe bolden? Falder han i søvn midt i kampene? Er Toppel ham overlegen i spillet med fødderne?
                              Bliver du aldrig træt af at relativere alting?

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                Kan ikke se nogle steder, at det partout er en ny førstemålmand vi går efter. Kunne sagtens være en type som Thomas Mikkelsen der skal kæmpe med Falke og Tørnes på lige fod om pladsen. Det har man jo hele tiden antydet

                                Comment

                                Working...
                                X