Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Tørnæs
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
Uuuuups, det havde jeg ikke forventet."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægDet kan være, at man har en 1.-keeper i kikkerten, som først kan erhverves næste sommer. Så vil man forsøge at klare sig med Tørnes som 1. målmand i en sæson, hvor man har en målsætning om en solid midterplacering.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægHan får trøje nr. 1.
Uuuuups, det havde jeg ikke forventet.
Comment
-
Det der bekymrer mig lidt er trøjenummeret, og "at vi længe har været på udkig efter endnu en målmand, så har 3". Lyder ikke umiddelbart, som om at vi leder efter det klare førstevalg.
Men det skal de jo nok sige, også for at være bedre i en forhandlingssituation, om at vi ikke mangler en akut.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlægNår man vil bygge et nyt koncept op med Kent Nielsen, så kræver det at den målmand, man har stående nede i buret kan bruge sine fødder. Det kan Mads Toppel ikke, og det kommer han aldrig til. Derfor signede OB Michael Falkesgaard, som er lysår bedre med fødderne end Toppel. Hatten af for, at hvis man gør noget, så gør man det fuldt ud. At Falkesgaard så ryger ind i en skade på seks måneder, det var der ingen, som kunne have forudset. Tørnæs bliver kun en midlertidig løsning. Det ved alle, jo.
Syntes det er ok at tage en reserve-lappeløsning og nu glæder jeg mig så til at se hvem der bliver 1. Keeper i OB .817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægmon dog du skal lægge det helt store i det - længden af hans kontrakt taget i betragtning"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægMen så henter man jo næppe en rigtig første-målmand på lang kontrakt - så ville nummer 1 vel være reserveret til ham - eller spiller man komedie?
JH må virkelig have været imponeret af det Brøndby-hold der var ved at rykke ned i 12/13, siden at han synes, at deres målmandssituation er værd at overtage. Og så endda med den bedste af dem ude hele efteråret.
Comment
-
"During season 2014 Tørnes broke the clean sheet record for Finnish Premier League. Tørnes played 960 minutes consecutively without conceding a goal in either Finnish Premier league matches or in Finnish Cup matches"Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt
Comment
-
Velkommen til Tørnes... Fint nok med en reserve, Falke lyder ikke til at blive egentlig klar denne sæson overhovedet, så det kan godt blive længe kun at have en ny 1. keeper samt Radza...
Nu glæder jeg mig også til at se hvem der hentes som vores nye 1. keeper...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægVelkommen til Tørnes... Fint nok med en reserve, Falke lyder ikke til at blive egentlig klar denne sæson overhovedet, så det kan godt blive længe kun at have en ny 1. keeper samt Radza...
Nu glæder jeg mig også til at se hvem der hentes som vores nye 1. keeper...Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
Comment