Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Tørnæs

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Forhåbentlig maksimalt for denne sæson og som reserve for set det primære valg som enten kommer senere eller til nytår

    Comment


      Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
      PINLIGT, OB!! Hvorfor smide kulturmanden og udmærkede Toppel på porten til gengæld for en latterligt ringe Brøndbymand? Når man alligevel ikke har råd eller kan få fat i en ordentligt målmand, kan man da lige så godt beholde den rigtige klubmand.

      Tørnes er ELENDIG med elendig på og endnu mere elendig lagt oven på. FØJ! Han kommer til at konkurrere med Martin S. Jensen og Ulrik Lind om at være den ringeste målmand i OB's historie i det nye årtusinde. Og så er jeg ligeglad med, at han er hentet som en nødløsning.

      Helt 100 alvorligt: Lars Høgh ville være bedre at have på kassen nu - 15 år efter hans pension - end Michael Tørnes.
      Når man vil bygge et nyt koncept op med Kent Nielsen, så kræver det at den målmand, man har stående nede i buret kan bruge sine fødder. Det kan Mads Toppel ikke, og det kommer han aldrig til. Derfor signede OB Michael Falkesgaard, som er lysår bedre med fødderne end Toppel. Hatten af for, at hvis man gør noget, så gør man det fuldt ud. At Falkesgaard så ryger ind i en skade på seks måneder, det var der ingen, som kunne have forudset. Tørnæs bliver kun en midlertidig løsning. Det ved alle, jo.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
        Når man vil bygge et nyt koncept op med Kent Nielsen, så kræver det at den målmand, man har stående nede i buret kan bruge sine fødder. Det kan Mads Toppel ikke, og det kommer han aldrig til. Derfor signede OB Michael Falkesgaard, som er lysår bedre med fødderne end Toppel. Hatten af for, at hvis man gør noget, så gør man det fuldt ud. At Falkesgaard så ryger ind i en skade på seks måneder, det var der ingen, som kunne have forudset. Tørnæs bliver kun en midlertidig løsning. Det ved alle, jo.
        Mener du at Falkesgaard overbeviste i de kampe han nåede at få, eller hidtil i sin karriere har vist at han er en god superligamålmand?
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Jeg er fandme glad for at jeg arbejder på mange kampdage, med den uambitiøse dagsorden de ligger for dagen

          Comment


            Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
            Når man vil bygge et nyt koncept op med Kent Nielsen, så kræver det at den målmand, man har stående nede i buret kan bruge sine fødder. Det kan Mads Toppel ikke, og det kommer han aldrig til. Derfor signede OB Michael Falkesgaard, som er lysår bedre med fødderne end Toppel. Hatten af for, at hvis man gør noget, så gør man det fuldt ud. At Falkesgaard så ryger ind i en skade på seks måneder, det var der ingen, som kunne have forudset. Tørnæs bliver kun en midlertidig løsning. Det ved alle, jo.
            NicolaiN, jeg håber, at du har ret, men jeg håbede også kun, at Thomas Mikkelsen havde fået en 1-årig kontrakt. Det blev som bekendt 4 år, og jeg frygter, at Tørnes ikke har ville skrive under på en kontrakt frem til jul eller næste sommer. Vi hænger garanteret på ham i minimum to år, og jeg tror heller ikke på, at der kommer en rigtig målmand i det her vindue. Glemt alt om Jesper Hansen i Evian. Han kommer IKKE! Nu har Vi Tørnes, så nu skal vi bare være glade, siger vores sportschef og lyder som en dum far, der prøver at sammenligne sin Opel Kadett fra 1979 med naboens nyindkøbte Ferrari.
            OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

            Comment


              Det eneste jeg tænker på nu, er hvor tidligt jeg kan gå i seng og så stadigvæk sove til i morgen. Hvis den kontrakt er længere end et år, så kan i nemt spotte mig til Randers kampen, så står jeg nemlig med et kæmpe banner, hvor der står, Mads Toppel <3. Jeg tør slet ikke at tænke på, hvis de giver ham en tre-fire år, så bliver jeg nok nød til at lade mig frivilligt indlægge...

              Comment


                "Det forventes, at Michael Tørnes bliver hentet ind som førstekeeper foran unge Casper Radza, og derfor debuterer han formentlig allerede på fredag mod Randers FC."

                http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/ob/ob-goer-det-igen-henter-tidligere-broendby-keeper/5683860

                Ved ikke hvor den del er opstået henne, det stod ikke på Fyns.dk...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  "Det forventes, at Michael Tørnes bliver hentet ind som førstekeeper foran unge Casper Radza, og derfor debuterer han formentlig allerede på fredag mod Randers FC."

                  http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/ob/ob-goer-det-igen-henter-tidligere-broendby-keeper/5683860

                  Ved ikke hvor den del er opstået henne, det stod ikke på Fyns.dk...
                  Mon ikke bare de skriver første keeper, fordi der i øjeblikket kun er de to. Jeg bliver loco, hvis vi skal køre en sæson igennem med Tørnes som førstekeeper.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                    Mon ikke bare de skriver første keeper, fordi der i øjeblikket kun er de to. Jeg bliver loco, hvis vi skal køre en sæson igennem med Tørnes som førstekeeper.
                    Psykiatrisk afdeling på OUH skal nok forvente en del nye besøgende, når Tørnes har lavet de første drop. Enten af vrede OB-fans eller klubbens sportschef, der taler i vildelser om egne evner og konstant gentager: "Vi kan hente topspillere, hvis vi vil! Vi kan hente topspillere, hvis vi vil!"
                    OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Wieben Se indlæg
                      Hold nu op, ingen havde da regnet med at MF ville gå i stykker vel. Jeezz...
                      Er da overhovedet ikke i tvivl om at MT var blevet tilbudt en bedre aftale hvis det lå i kortene at han skulle være nr. 2, men det ville man jo have Razda til at være, eller en der skulle komme ind sidst i vinduet. Nu er Tøsne hentet fordi vi ikke med så kort varsel kan finde den nye 1. keeper.
                      Som du udlægger det lader det til at du mener det er/var en god løsning at satse fuldt ud på at en gut med 7,5 kampe på cv'et kan/kunne blive 1. Keeper i en klub med vores ambitioner ?
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                        Mon ikke bare de skriver første keeper, fordi der i øjeblikket kun er de to. Jeg bliver loco, hvis vi skal køre en sæson igennem med Tørnes som førstekeeper.
                        Det kunne du have en pointe i...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Wieben Se indlæg
                          Hold nu op, ingen havde da regnet med at MF ville gå i stykker vel. Jeezz...
                          Er da overhovedet ikke i tvivl om at MT var blevet tilbudt en bedre aftale hvis det lå i kortene at han skulle være nr. 2, men det ville man jo have Razda til at være, eller en der skulle komme ind sidst i vinduet. Nu er Tøsne hentet fordi vi ikke med så kort varsel kan finde den nye 1. keeper.
                          En skade kom i vejen og gjorde det ikke skulle være ham, ja... men hvad nu hvis han var faldet totalt igennem i vores sats, og det stod klart han ikke skulle være 1. keeper endnu... Hvad så..?

                          Nu blev det så en skade, men en skade kan da lige så godt opstå som et gennembrud eller en fiasko kan det... Og i forvejen leder vi endda efter en keeper på, må vi formode, minimum Falkesgaards niveau... samt vi nærmer os 11. time...

                          Så skal vi fa*** ikke stå med røven i vandskorpen her midt i August!!!
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            http://www.ob.dk/artikel/michael-toe...ar-for-ob.aspx

                            Officielt, frem til næste sommer.

                            Comment


                              Jamen velkommen til så.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                                Ikke noget forkert i det.

                                Kan godt læse hvad JH siger, men vælger ikke at ligge noget i det - indtil videre. Der SKAL ske mere på posten inden vinduet lukker.

                                Og velkommen til Michael.

                                Comment

                                Working...
                                X