Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Tørnæs

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    http://www.bold.dk/nyt/toernes-vil-v...at-bygge-ob-op

    Comment


      Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
      Det kan være, at man har en 1.-keeper i kikkerten, som først kan erhverves næste sommer. Så vil man forsøge at klare sig med Tørnes som 1. målmand i en sæson, hvor man har en målsætning om en solid midterplacering.

      Comment


        jamen velkommen til håber det kommer til at gå godt.

        Og glædeligt at det JH ikke har lavet en længere kontrakt - håber stadig på et klart 1. valg

        Comment


          Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
          Han får trøje nr. 1.
          Uuuuups, det havde jeg ikke forventet.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
            Det kan være, at man har en 1.-keeper i kikkerten, som først kan erhverves næste sommer. Så vil man forsøge at klare sig med Tørnes som 1. målmand i en sæson, hvor man har en målsætning om en solid midterplacering.
            det er jo bare ikke nok - der bør være 3 keepere til rådighed, falkes er nu ude i lang tid - der bør findes en mere

            Comment


              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              Han får trøje nr. 1.
              Uuuuups, det havde jeg ikke forventet.
              Det lugter lidt af min tolkning af tingenes tilstand: "Det kan være, at man har en 1.-keeper i kikkerten, som først kan erhverves næste sommer. Så vil man forsøge at klare sig med Tørnes som 1. målmand i en sæson, hvor man har en målsætning om en solid midterplacering."

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Han får trøje nr. 1.
                Uuuuups, det havde jeg ikke forventet.
                mon dog du skal lægge det helt store i det - længden af hans kontrakt taget i betragtning

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  mon dog du skal lægge det helt store i det - længden af hans kontrakt taget i betragtning
                  Men så henter man jo næppe en rigtig første-målmand på lang kontrakt - så ville nummer 1 vel være reserveret til ham - eller spiller man komedie?

                  Comment


                    Det der bekymrer mig lidt er trøjenummeret, og "at vi længe har været på udkig efter endnu en målmand, så har 3". Lyder ikke umiddelbart, som om at vi leder efter det klare førstevalg.

                    Men det skal de jo nok sige, også for at være bedre i en forhandlingssituation, om at vi ikke mangler en akut.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                      Når man vil bygge et nyt koncept op med Kent Nielsen, så kræver det at den målmand, man har stående nede i buret kan bruge sine fødder. Det kan Mads Toppel ikke, og det kommer han aldrig til. Derfor signede OB Michael Falkesgaard, som er lysår bedre med fødderne end Toppel. Hatten af for, at hvis man gør noget, så gør man det fuldt ud. At Falkesgaard så ryger ind i en skade på seks måneder, det var der ingen, som kunne have forudset. Tørnæs bliver kun en midlertidig løsning. Det ved alle, jo.
                      Heldigvis er Tørnæs blot en lappeløsning der skal dække ind for den første lappeløsning som blev skadet ;-)

                      Syntes det er ok at tage en reserve-lappeløsning og nu glæder jeg mig så til at se hvem der bliver 1. Keeper i OB .
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        mon dog du skal lægge det helt store i det - længden af hans kontrakt taget i betragtning
                        Men frygter claude1 har ret og den rigtige 1. målmand kommer først næste år.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                          Men så henter man jo næppe en rigtig første-målmand på lang kontrakt - så ville nummer 1 vel være reserveret til ham - eller spiller man komedie?
                          Kan heller ikke se, hvorfor at vi partout skulle hente en ny målmand. Når vi starter Suppen op igen om 6½ måned, kan Falkesgaard sagtens tænkes at være klar, og så skulle vi i så fald stå med 4 keepere, hvor enten Tørnes eller Falkesgaard skulle være 3. keeper. Det har jeg godt nok svært ved at se.

                          JH må virkelig have været imponeret af det Brøndby-hold der var ved at rykke ned i 12/13, siden at han synes, at deres målmandssituation er værd at overtage. Og så endda med den bedste af dem ude hele efteråret.

                          Comment


                            "During season 2014 Tørnes broke the clean sheet record for Finnish Premier League. Tørnes played 960 minutes consecutively without conceding a goal in either Finnish Premier league matches or in Finnish Cup matches"
                            Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                            Comment


                              Velkommen til Tørnes... Fint nok med en reserve, Falke lyder ikke til at blive egentlig klar denne sæson overhovedet, så det kan godt blive længe kun at have en ny 1. keeper samt Radza...

                              Nu glæder jeg mig også til at se hvem der hentes som vores nye 1. keeper...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Velkommen til Tørnes... Fint nok med en reserve, Falke lyder ikke til at blive egentlig klar denne sæson overhovedet, så det kan godt blive længe kun at have en ny 1. keeper samt Radza...

                                Nu glæder jeg mig også til at se hvem der hentes som vores nye 1. keeper...
                                Tror desværre det er ham.....
                                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                                Comment

                                Working...
                                X