Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Tørnæs

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Jeg ser kryger ikke så negativt som nogle her i forum. Hver hold kan bruge en allrounder og Kent sætter på ham. Jeg er glad for at have ham i holdet
    Det vil helt sikkert aldrig give en ægte overenstemning mellem de økonomiske muligheder og vores ønsker. Jeg ser JH arbejde som succes: han har bragt økonomien i balance, og vi har overlevet. Der var transfer-flops som Lado, men andre tilsyneladende flops har nu stadig vist sig som en succes (Kirkeskov). Unge spillere kom ind. Falkegaards skade, det er bad luck og giver pres nu på målmandssituationen. Men jeg kan forstå hvis JH planlæggede at købe en videre målmand sent for at spare penge.
    Kritikken går heller ikke på Kryger som allrounder, at det endte sådan tror jeg alle er glade for, i forhold til hvad vi så i starten... Den del af kritikken går på at Kryger blev købt som back, og at vi siden da har måtte bruge penge på 3 andre til højrebacken...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Jeg ser kryger ikke så negativt som nogle her i forum. Hver hold kan bruge en allrounder og Kent sætter på ham. Jeg er glad for at have ham i holdet
      Det vil helt sikkert aldrig give en ægte overenstemning mellem de økonomiske muligheder og vores ønsker. Jeg ser JH arbejde som succes: han har bragt økonomien i balance, og vi har overlevet. Der var transfer-flops som Lado, men andre tilsyneladende flops har nu stadig vist sig som en succes (Kirkeskov). Unge spillere kom ind. Falkegaards skade, det er bad luck og giver pres nu på målmandssituationen. Men jeg kan forstå hvis JH planlæggede at købe en videre målmand sent for at spare penge.
      Jeg må indrømme jeg har svært ved at se Kryger som en succes .
      Han blev købt til hb i en tid hvor vi var så slatne økonomisk at vi skulle tælle hver en krone .
      JH vidste i god tid at Ruud stoppede så det var ikke et pludseligt behov .

      Efter få kampe blev han opgivet på pladsen og der måtte lappes først med Ruud og siden med Skogskied hvilket betød at vi måtte bruge flere at vores sparsomme transferkroner til den samme plads .

      Siden har han så fået lidt spilletid hist og pist uden nævneværdig succes , en spilletid han kun får pt fordi vi er så dårligt besat på bænken . Og der har været lidt skader .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Jeg må indrømme jeg har svært ved at se Kryger som en succes .
        Han blev købt til hb i en tid hvor vi var så slatne økonomisk at vi skulle tælle hver en krone .
        JH vidste i god tid at Ruud stoppede så det var ikke et pludseligt behov .

        Efter få kampe blev han opgivet på pladsen og der måtte lappes først med Ruud og siden med Skogskied hvilket betød at vi måtte bruge flere at vores sparsomme transferkroner til den samme plads .

        Siden har han så fået lidt spilletid hist og pist uden nævneværdig succes , en spilletid han kun får pt fordi vi er så dårligt besat på bænken . Og der har været lidt skader .
        Enig .. Det bliver dyrt at købe forkert og billigt .. Og det har JH i den grad gjort nogle gange ...
        Mht Kryger er hans eneste force vel at han har noget erfaring som KN kan bruge med de indhop han har gjort for SÅ meget bedre end vores unge spillere syntes jeg ikke at han er ..

        AGF: Kom ind for Greve på hm (57) for at forsvare en føring .. Kunne vel have været Lucas

        FCM: Kom ind for festersen i angrebet (82) for at holde en uafgjort .. Greve var kommet ind for Zohore .. Men KN satsede feks ikke på Lado ... Dog heller ikke på Azer ... Skulle måske have været Lasse ..

        BIF: kom ind for Emil på vm (75) for at holde en føring .. Kunne vel have været Thomsen ..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Jeg må indrømme jeg har svært ved at se Kryger som en succes .
          Han blev købt til hb i en tid hvor vi var så slatne økonomisk at vi skulle tælle hver en krone .
          JH vidste i god tid at Ruud stoppede så det var ikke et pludseligt behov .

          Efter få kampe blev han opgivet på pladsen og der måtte lappes først med Ruud og siden med Skogskied hvilket betød at vi måtte bruge flere at vores sparsomme transferkroner til den samme plads .

          Siden har han så fået lidt spilletid hist og pist uden nævneværdig succes , en spilletid han kun får pt fordi vi er så dårligt besat på bænken . Og der har været lidt skader .
          Det er jo heller ikke nogen hemmelighed, at nogle af de spillere der blev hentet var lappeløsninger for at få økonomien tilbage på rette spor. Ydermere var økonomien ikke til at have to spillere til hver plads, hvorfor man i perioden gerne ville hente spillere der kunne dække flere pladser (Kryger, Ari, Håkon, Jona og Spelmann).

          Det var ikke direkte kvalitetspillere, men det var spillere der kunne udfylde en rolle som staben efterspurgte, ud fra den økonomi der var. Jeg synes faktisk det var glædeligt at vi først og fremmest tænkte på økonomien. Men ja, der har da været fejl i mellem (Håkon, Lado og TM), men det er svært at have en succesrate på 100 %, og alt i alt synes jeg det har været fint, og det har givet os mulighed for fremadrettet at styrke truppen, hvilket allerede er begyndt i dette vindue.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
            Det er jo heller ikke nogen hemmelighed, at nogle af de spillere der blev hentet var lappeløsninger for at få økonomien tilbage på rette spor. Ydermere var økonomien ikke til at have to spillere til hver plads, hvorfor man i perioden gerne ville hente spillere der kunne dække flere pladser (Kryger, Ari, Håkon, Jona og Spelmann).

            Det var ikke direkte kvalitetspillere, men det var spillere der kunne udfylde en rolle som staben efterspurgte, ud fra den økonomi der var. Jeg synes faktisk det var glædeligt at vi først og fremmest tænkte på økonomien. Men ja, der har da været fejl i mellem (Håkon, Lado og TM), men det er svært at have en succesrate på 100 %, og alt i alt synes jeg det har været fint, og det har givet os mulighed for fremadrettet at styrke truppen, hvilket allerede er begyndt i dette vindue.
            Men lappeløsninger skal ikke have mangeårige kontrakter ..

            Giver vi Tørnes mere end 30.06.16 og henter en 1. Keeper er det jo håbløst ...
            JH på nogle år og Tørnæs på en kort, måske et år er acceptabelt .. Forstår måske godt at Tærnæs ikke bare tager 4 mdr her og nu da der kunne komme en bedre/længere deal de næste 3 uger ..
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
              Det er jo heller ikke nogen hemmelighed, at nogle af de spillere der blev hentet var lappeløsninger for at få økonomien tilbage på rette spor. Ydermere var økonomien ikke til at have to spillere til hver plads, hvorfor man i perioden gerne ville hente spillere der kunne dække flere pladser (Kryger, Ari, Håkon, Jona og Spelmann).

              Det var ikke direkte kvalitetspillere, men det var spillere der kunne udfylde en rolle som staben efterspurgte, ud fra den økonomi der var. Jeg synes faktisk det var glædeligt at vi først og fremmest tænkte på økonomien. Men ja, der har da været fejl i mellem (Håkon, Lado og TM), men det er svært at have en succesrate på 100 %, og alt i alt synes jeg det har været fint, og det har givet os mulighed for fremadrettet at styrke truppen, hvilket allerede er begyndt i dette vindue.


              Helt enig i dit indlæg.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Altså jeg ser fortsat ikke Tørnes som en løsning, heller ikke midlertidigt. Hans niveau er lavere end Falke, til trods for den mere erfaring han har. Langt hellere give Radza chancen, også selvom han har lavet nogle fejl på 2. holdet. Jeg synes han virkede overraskende sikker og rolig da han kom ind mod AGF ift., hvad jeg havde hørt om ham her. Jeg må indrømme jeg ikke har set meget til ham siden han spillede på ungdomsholdet, men der var han rimelig suveræn og var jo også i en periode 1. valg på U19-landsholdet. Han har talentet uden tvivl, han mangler måske bare tilliden og chancen til at vise det på højeste niveau.

                Ellers skal vi hente en der er markant bedre, og det er Tørnes altså ikke.

                Comment


                  Synes der er 3 sider af Lasse Kryger "sagen"... Den ene er selvfølgelig hele back-tosserierne, hvor sommervarmen må have båret sin del af skylden, men det har vi efterhånden været omkring... Det har vi nok også med nr. 2, hans forcer, som der ikke rigtig er tvivl om hvor er, men som vi, trods mange udmeldinger om det modsatte, valgte ikke at bruge... Der var lidt i starten da Ove kom til, og der må vi også sige, at der blev Kryger vores farligste mand med 2 mål i 3 kampe, og han overhalede dem alle i køen til start 11Žeren som forreste mand... og det leder mig så videre til den sidste, Kryger som allrounder, for der er noget brugbart der, og for mit vedkommende har kritikken også først og fremmest gået på transferen, og ikke så meget på Kryger selv, uden at han er gået fri... Vi så også imod AGF at han stadig har evnerne til at dukke op ud af ingenting i hans styrker af spillet, han har så bare overhovedet ikke skarpheden...

                  En ting var satset, det andet er at vi skulle ud og hente afløseren hvis det glippede... Det var som om at det havde man overhovedet ikke tænkt på, og jeg ved ikke hvor mange måneders forberedelse endte altså med at vi fik Ruud, vi var tilbage ved start, og det brugte vi penge på... Ruud var ikke en dårlig spiller, det ville være synd at sige, men en løsning på 3œ måned var ikke godt, derfor måtte vi også omkring Skogseid, og nu er vi så med Lund nået til 4 mand i det korte kapitel, i en historie som JH døbte "Jeg er ansat som sportsdirektør for at skabe kontinuitet og en linje i tingene."
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                    Det er jo heller ikke nogen hemmelighed, at nogle af de spillere der blev hentet var lappeløsninger for at få økonomien tilbage på rette spor. Ydermere var økonomien ikke til at have to spillere til hver plads, hvorfor man i perioden gerne ville hente spillere der kunne dække flere pladser (Kryger, Ari, Håkon, Jona og Spelmann).

                    Det var ikke direkte kvalitetspillere, men det var spillere der kunne udfylde en rolle som staben efterspurgte, ud fra den økonomi der var. Jeg synes faktisk det var glædeligt at vi først og fremmest tænkte på økonomien. Men ja, der har da været fejl i mellem (Håkon, Lado og TM), men det er svært at have en succesrate på 100 %, og alt i alt synes jeg det har været fint, og det har givet os mulighed for fremadrettet at styrke truppen, hvilket allerede er begyndt i dette vindue.
                    Skogseid var en lappeløsning. Kryger blev specifikt hentet ind som vores nye højre back og Mikkelsen udstyret med en 4-årig kontrakt, som om han var en fast starter eller et stort talent. Lado blev hentet ind som første angriber. Har svært ved at se, at det skulle være "lappeløsninger" De blev hentet som noget mere end det, fordi JH i skøn forening med Troels Bundby Bech vitterligt troede det var gode sportslige løsninger, som såvel billige.

                    Jeg tror ikke en meter på, at det ikke var muligt at finde bedre løsninger til samme penge. Vi var godt nok udfordret på økonomien, og det sportslige ikke ligefrem skreg "kom hid stjerner", men der er simpelthen for mange, der i deres iver for at forsvare JH uretmæssigt maler os som om vi ikke kunne tiltrække bedre spillere end TM og Kryger, som om vi pludselig var blevet et de facto 1.Divisions hold.

                    Vi kunne sagtens ha fundet bedre løsninger, end dem vi fandt. Og vi kunne ha gjort det uden vi havde sat i gang i en Kim Brink version 2.0.

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      Hvor er det ulideligt ikke at vide noget, om hvad der kommer til at ske!! Kom nu med et eller andet nyt, bare et eller andet

                      Comment


                        Jeg mindes, at "vi" havde en snak herinde for et par sæsoner siden ang. tidspunkt, hvorpå en ny spiller skal være registeret hos DBU for at kunne være spilleberettiget i den kommende spillerunde (i dette tilfælde nu i weekenden). Var der noget med, at den deadline hed fredag-agtigt?
                        (det kan også ske, jeg bare husker forkert).

                        Hvad har OB i ungdomsrækkerne af målmænd, der evt. kunne være reservekeeper på søndag?
                        Mvh Kent

                        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                          Jeg mindes, at "vi" havde en snak herinde for et par sæsoner siden ang. tidspunkt, hvorpå en ny spiller skal være registeret hos DBU for at kunne være spilleberettiget i den kommende spillerunde (i dette tilfælde nu i weekenden). Var der noget med, at den deadline hed fredag-agtigt?
                          (det kan også ske, jeg bare husker forkert).

                          Hvad har OB i ungdomsrækkerne af målmænd, der evt. kunne være reservekeeper på søndag?
                          Vores to U19-målmænd hedder Anders Michelsen og Jacob Frilund. Aner intet om dem. http://www.ob.dk/info/talenthold/u19.aspx
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                            Hvor er det ulideligt ikke at vide noget, om hvad der kommer til at ske!! Kom nu med et eller andet nyt, bare et eller andet
                            Enig.

                            Jeg er nået dertil, at jeg prøver at tolke på om vi måske prøver at komme uden om Tørnæs eftersom vi ikke har hørt noget endnu

                            Kan selvfølgelig også være der er lidt knaster i en forhandling med Tørnæs. Vi ønsker indtil nytår, han ønsker indtil sommer........måske............eller.............. .Jeg vil vide noget!

                            Håber det bliver Jesper Hansen eller et andet "sikkert" kort, så må det finansieres ved ikke at hente AK før tid, hvis det er det.

                            Comment


                              Har hørt rygter om Pär Hansson fra Helsingborg..........

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Paddy Se indlæg
                                Har hørt rygter om Pär Hansson fra Helsingborg..........
                                Smid den i rygtetråden

                                Comment

                                Working...
                                X