Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt OB - AGF

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    no offence, men politi er vel nødt til at arbejde hurtigt og med massiv autoritet når de skal passificere personer der står i en mængde for at have størst mulig chance for at pågribe"synderen". Det er selvf. ærgerligt hvis din søn blev forskrækket, tag du en snak med sønneke om hvad der skete så han ikke bliver bange for at komme på "stiften" og overvej måske familietribunen i en periode...
    Det var da vi var ved at være henne ved udgangen ud til gaden, at de kom tromlende - Vi var ikke på Stiften.

Comment

Træls vi ikke kan få en status på Falkesgaard.. Jeg frygter at hvis han er skadet kan det medføre en panik signing som Kirsten istedet for at vente på noget evt godt sidst i vinduet. Der er stadigvæk 3 uger tilbage af vinduet

Comment

Jeg er enig i at Falke ikke så godt ud på hans skovtur!! Men vi skal lige huske på at han havde 2 klasseredninger, hvor den ene virkelig var en verdensklasse redning. Tror på ham, men han mangler selvfølgelig noget.
        Jeg kan ikke forstå al den kritik af Makrini ift. i går. Jeg så kampen og fulgte ham meget. Han løb meget og ville hele tiden modtage bolden især n¨r forsvaret havde bolden. Han fik og afleveret mange fine afleveringer. Men som det er sagt før, så taber han mange afgørende dueller på fysik. Men han virker som en ellers fin boldsikker spiller efter min vurdering af hans kamp i går.
        Noget andet jeg lå mærke til var, at Ari skulle dække Aabech op på et frispark. Dette kan jeg sku ikke forstå. Den mindste i truppen skulle dække en så farlig og høj angriber op :O Det burde være Larsens opgave.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Træls vi ikke kan få en status på Falkesgaard.. Jeg frygter at hvis han er skadet kan det medføre en panik signing som Kirsten istedet for at vente på noget evt godt sidst i vinduet. Der er stadigvæk 3 uger tilbage af vinduet
          At Falke er skadet gør ikke at JH har en undskyldning for at lave endnu et panik indkøb . Situationen omkring målmandsposten har været kendt tilstrækkelig længe til at der må foreligge planer for hvem vi er på udkig efter . Da ingen kendte til Falkes egentlige niveau skal der både være evt 1. såvel som 2. målmand på listen .
          Last edited by Magge; 09-08-2015, 09:03.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
            Det var da vi var ved at være henne ved udgangen ud til gaden, at de kom tromlende - Vi var ikke på Stiften.
            Jeg så det faktisk, jeg gik fra Stiften hen i mod udgangen, der havde nogen kontrollere tilbageholdt en person, og der stod folk rundt omkring ham. Da jeg kommer ud gennem udgangen, løber der betjente med hunde hen i mod mig, de kom spurtende som galt det liv eller død, de var helt overgearet, jeg ved ikke om de har gejlet hinanden op på vej i bilen, men de betjente startede altså på 100%, hvis OB starter kampene med sådan en aggressivitet, vil vi køre modstanderne over.

Comment

Synes vi skal have tålmodighed med Falkesgaard. Han laver en fejlvurdering igår, og kan læse at mange herinde er efter ham for hans korte udspil, der har kikset et par gange de første par kampe. Jeg synes til gengæld at han har vist enormt sikre hænder, han er virkelig god til ikke at give returbolde. Han har ikke stået så mange kampe i suppen endnu, så tror på at han stadig kan vokse med opgaven og formindske antallet af fejl.

Kent må på den anden side snart give nogle andre chancen i stedet for KL og Ari. Prøv da JJT fra start, han har niveauet! Kan slet ikke forstå hvad Ari skal på den midtbane. Alt for mange dumme boldtab. Kan dog godt forstå at Kent gerne vil holde fast i Larsen, han er vores bedst centerforsvarer i opspillet. Faktum er desværre bare at han er indblandet i ALLE de mål vi lukker ind. Lasse Nielsen fra start næste gang tak.

Comment

Oprindeligt indsendt af Hurra Se indlæg
                Jeg er enig i at Falke ikke så godt ud på hans skovtur!! Men vi skal lige huske på at han havde 2 klasseredninger, hvor den ene virkelig var en verdensklasse redning. Tror på ham, men han mangler selvfølgelig noget.
                Jeg kan ikke forstå al den kritik af Makrini ift. i går. Jeg så kampen og fulgte ham meget. Han løb meget og ville hele tiden modtage bolden især n¨r forsvaret havde bolden. Han fik og afleveret mange fine afleveringer. Men som det er sagt før, så taber han mange afgørende dueller på fysik. Men han virker som en ellers fin boldsikker spiller efter min vurdering af hans kamp i går.
                Noget andet jeg lå mærke til var, at Ari skulle dække Aabech op på et frispark. Dette kan jeg sku ikke forstå. Den mindste i truppen skulle dække en så farlig og høj angriber op :O Det burde være Larsens opgave.
                Ud over sin skovture var der i de første kampe også flere situationer, hvor han afviste skude for kort og til fremad. Han er ung og nok ikke et færdig målmand. Jeg håber han er stadig under udvikling, men er ikke sikker på, om vi kan bygge allerede på ham som første målmand nu. Og udvikling er faktisk ofte forbundet med midlertidige tilbageslag. Jeg håber også at der kommer ingen panikkøb med Kirsten (især da Radza har gjort det godt i går), og at JH stadig henter os en erfaren målmand.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                  Jeg så det faktisk, jeg gik fra Stiften hen i mod udgangen, der havde nogen kontrollere tilbageholdt en person, og der stod folk rundt omkring ham. Da jeg kommer ud gennem udgangen, løber der betjente med hunde hen i mod mig, de kom spurtende som galt det liv eller død, de var helt overgearet, jeg ved ikke om de har gejlet hinanden op på vej i bilen, men de betjente startede altså på 100%, hvis OB starter kampene med sådan en aggressivitet, vil vi køre modstanderne over.
                  Godt nok som cf eller i def. midtbane?
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                    Ind med Lasse Nielsen. Kent må æde lidt stolthed så vi kan få et bare nogenlunde centerforsvar. Jeg kan ikke vurdere hvor god KL kan blive med en mere erfaren centermand ved siden af, men vores nye anfører er jo netop ikke en sådan.
                    Hvis Lasse ikke kan lære at blive bedre til at spille bolden hurtigt frem er løsningen at finde en ny til centerforsvaret.

Og igen så vi, at det ikke nytter at fire gode folk fremme, når midterfolkene er så dårlige. Ari skal erstattes - hellere i går end i morgen.

Tænk hvilket hold vi kunne have haft med Spellman på midtbanen.
                    Spelmann var ringe på midten, det var da han blev flyttet længere frem at det blev bedre.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      At Falke er skadet gør at JH har en undskyldning for at lave endnu et panik indkøb . Situationen omkring målmandsposten har været kendt tilstrækkelig længe til at der må foreligge planer for hvem vi er på udkig efter . Da ingen kendte til Falkes egentlige niveau skal der både være evt 1. såvel som 2. målmand på listen .
                      Tror nu også at de har en knap eller 2 at trykke på men håber inderligt at de henter noget kvalitet og ikke bare en nogenlunde 2. Målmand uden fremtid i som Kirsten umiddelbart er

Comment

Oprindeligt indsendt af Hr.Chrede Se indlæg
                        Synes vi skal have tålmodighed med Falkesgaard. Han laver en fejlvurdering igår, og kan læse at mange herinde er efter ham for hans korte udspil, der har kikset et par gange de første par kampe. Jeg synes til gengæld at han har vist enormt sikre hænder, han er virkelig god til ikke at give returbolde. Han har ikke stået så mange kampe i suppen endnu, så tror på at han stadig kan vokse med opgaven og formindske antallet af fejl.

Kent må på den anden side snart give nogle andre chancen i stedet for KL og Ari. Prøv da JJT fra start, han har niveauet! Kan slet ikke forstå hvad Ari skal på den midtbane. Alt for mange dumme boldtab. Kan dog godt forstå at Kent gerne vil holde fast i Larsen, han er vores bedst centerforsvarer i opspillet. Faktum er desværre bare at han er indblandet i ALLE de mål vi lukker ind. Lasse Nielsen fra start næste gang tak.
                        God 1. Post

Comment

Helt enig. JJ har vist han kan holde lidt i bolden når vi har brug for ro. Det manglede vi vildt i kampen mod FCM og mod GF. Lasse kan ikke gøre det værre i hvert fald og med hans temperament skal han nok give 700% hvis han får chancen.

MvT
                          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

Han gav faktisk en retur mod AGF, lige ud midt i feltet ... på et skud der slet ikke må forårsage det.

Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                              Helt enig. JJ har vist han kan holde lidt i bolden når vi har brug for ro. Det manglede vi vildt i kampen mod FCM og mod GF. Lasse kan ikke gøre det værre i hvert fald og med hans temperament skal han nok give 700% hvis han får chancen.

MvT
                              JJT har ikke set 100% overbevisende ud når jeg har set ham til træning, men han kan ikke gøre det værre end de to der bruges nu og han har spidskompetencer som de aldrig kommer i nærheden af.
                              JJT burde spille hver eneste kamp!

Jeg er ikke fan.

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                JJT har ikke set 100% overbevisende ud når jeg har set ham til træning, men han kan ikke gøre det værre end de to der bruges nu og han har spidskompetencer som de aldrig kommer i nærheden af.
                                JJT burde spille hver eneste kamp!
                                Tror simpelthen at man vurdere at JJT ikke pt har fysik til at spille 90 min uge efter uge i superligaen.. Desværre..
                                Jeg så også meget hellere JJT på den offensive midt med Makrini bag sig. Har meget nemmere ved at tilgive hans fejl end har har ved at se på Ari's lort gang på gang på gang på gang på gang på gang

Comment

Working...
                                X