Oprindeligt indsendt af manner
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Nedtakt OB - AGF
Collapse
X
-
Jeg er enig i at Falke ikke så godt ud på hans skovtur!! Men vi skal lige huske på at han havde 2 klasseredninger, hvor den ene virkelig var en verdensklasse redning. Tror på ham, men han mangler selvfølgelig noget.
Jeg kan ikke forstå al den kritik af Makrini ift. i går. Jeg så kampen og fulgte ham meget. Han løb meget og ville hele tiden modtage bolden især n¨r forsvaret havde bolden. Han fik og afleveret mange fine afleveringer. Men som det er sagt før, så taber han mange afgørende dueller på fysik. Men han virker som en ellers fin boldsikker spiller efter min vurdering af hans kamp i går.
Noget andet jeg lå mærke til var, at Ari skulle dække Aabech op på et frispark. Dette kan jeg sku ikke forstå. Den mindste i truppen skulle dække en så farlig og høj angriber op :O Det burde være Larsens opgave.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTræls vi ikke kan få en status på Falkesgaard.. Jeg frygter at hvis han er skadet kan det medføre en panik signing som Kirsten istedet for at vente på noget evt godt sidst i vinduet. Der er stadigvæk 3 uger tilbage af vinduetLast edited by Magge; 09-08-2015, 09:03.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlægDet var da vi var ved at være henne ved udgangen ud til gaden, at de kom tromlende - Vi var ikke på Stiften.
Comment
-
Synes vi skal have tålmodighed med Falkesgaard. Han laver en fejlvurdering igår, og kan læse at mange herinde er efter ham for hans korte udspil, der har kikset et par gange de første par kampe. Jeg synes til gengæld at han har vist enormt sikre hænder, han er virkelig god til ikke at give returbolde. Han har ikke stået så mange kampe i suppen endnu, så tror på at han stadig kan vokse med opgaven og formindske antallet af fejl.
Kent må på den anden side snart give nogle andre chancen i stedet for KL og Ari. Prøv da JJT fra start, han har niveauet! Kan slet ikke forstå hvad Ari skal på den midtbane. Alt for mange dumme boldtab. Kan dog godt forstå at Kent gerne vil holde fast i Larsen, han er vores bedst centerforsvarer i opspillet. Faktum er desværre bare at han er indblandet i ALLE de mål vi lukker ind. Lasse Nielsen fra start næste gang tak.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Hurra Se indlægJeg er enig i at Falke ikke så godt ud på hans skovtur!! Men vi skal lige huske på at han havde 2 klasseredninger, hvor den ene virkelig var en verdensklasse redning. Tror på ham, men han mangler selvfølgelig noget.
Jeg kan ikke forstå al den kritik af Makrini ift. i går. Jeg så kampen og fulgte ham meget. Han løb meget og ville hele tiden modtage bolden især n¨r forsvaret havde bolden. Han fik og afleveret mange fine afleveringer. Men som det er sagt før, så taber han mange afgørende dueller på fysik. Men han virker som en ellers fin boldsikker spiller efter min vurdering af hans kamp i går.
Noget andet jeg lå mærke til var, at Ari skulle dække Aabech op på et frispark. Dette kan jeg sku ikke forstå. Den mindste i truppen skulle dække en så farlig og høj angriber op :O Det burde være Larsens opgave."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægJeg så det faktisk, jeg gik fra Stiften hen i mod udgangen, der havde nogen kontrollere tilbageholdt en person, og der stod folk rundt omkring ham. Da jeg kommer ud gennem udgangen, løber der betjente med hunde hen i mod mig, de kom spurtende som galt det liv eller død, de var helt overgearet, jeg ved ikke om de har gejlet hinanden op på vej i bilen, men de betjente startede altså på 100%, hvis OB starter kampene med sådan en aggressivitet, vil vi køre modstanderne over."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægInd med Lasse Nielsen. Kent må æde lidt stolthed så vi kan få et bare nogenlunde centerforsvar. Jeg kan ikke vurdere hvor god KL kan blive med en mere erfaren centermand ved siden af, men vores nye anfører er jo netop ikke en sådan.
Hvis Lasse ikke kan lære at blive bedre til at spille bolden hurtigt frem er løsningen at finde en ny til centerforsvaret.
Og igen så vi, at det ikke nytter at fire gode folk fremme, når midterfolkene er så dårlige. Ari skal erstattes - hellere i går end i morgen.
Tænk hvilket hold vi kunne have haft med Spellman på midtbanen.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægAt Falke er skadet gør at JH har en undskyldning for at lave endnu et panik indkøb . Situationen omkring målmandsposten har været kendt tilstrækkelig længe til at der må foreligge planer for hvem vi er på udkig efter . Da ingen kendte til Falkes egentlige niveau skal der både være evt 1. såvel som 2. målmand på listen .
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Hr.Chrede Se indlægSynes vi skal have tålmodighed med Falkesgaard. Han laver en fejlvurdering igår, og kan læse at mange herinde er efter ham for hans korte udspil, der har kikset et par gange de første par kampe. Jeg synes til gengæld at han har vist enormt sikre hænder, han er virkelig god til ikke at give returbolde. Han har ikke stået så mange kampe i suppen endnu, så tror på at han stadig kan vokse med opgaven og formindske antallet af fejl.
Kent må på den anden side snart give nogle andre chancen i stedet for KL og Ari. Prøv da JJT fra start, han har niveauet! Kan slet ikke forstå hvad Ari skal på den midtbane. Alt for mange dumme boldtab. Kan dog godt forstå at Kent gerne vil holde fast i Larsen, han er vores bedst centerforsvarer i opspillet. Faktum er desværre bare at han er indblandet i ALLE de mål vi lukker ind. Lasse Nielsen fra start næste gang tak.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Hr.Chrede Se indlægSynes vi skal have tålmodighed med Falkesgaard. Han laver en fejlvurdering igår, og kan læse at mange herinde er efter ham for hans korte udspil, der har kikset et par gange de første par kampe. Jeg synes til gengæld at han har vist enormt sikre hænder, han er virkelig god til ikke at give returbolde. Han har ikke stået så mange kampe i suppen endnu, så tror på at han stadig kan vokse med opgaven og formindske antallet af fejl.
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Kent må på den anden side snart give nogle andre chancen i stedet for KL og Ari. Prøv da JJT fra start, han har niveauet! Kan slet ikke forstå hvad Ari skal på den midtbane. Alt for mange dumme boldtab. Kan dog godt forstå at Kent gerne vil holde fast i Larsen, han er vores bedst centerforsvarer i opspillet. Faktum er desværre bare at han er indblandet i ALLE de mål vi lukker ind. Lasse Nielsen fra start næste gang tak.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægHelt enig. JJ har vist han kan holde lidt i bolden når vi har brug for ro. Det manglede vi vildt i kampen mod FCM og mod GF. Lasse kan ikke gøre det værre i hvert fald og med hans temperament skal han nok give 700% hvis han får chancen.
MvT
JJT burde spille hver eneste kamp!Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægJJT har ikke set 100% overbevisende ud når jeg har set ham til træning, men han kan ikke gøre det værre end de to der bruges nu og han har spidskompetencer som de aldrig kommer i nærheden af.
JJT burde spille hver eneste kamp!
Jeg så også meget hellere JJT på den offensive midt med Makrini bag sig. Har meget nemmere ved at tilgive hans fejl end har har ved at se på Ari's lort gang på gang på gang på gang på gang på gang
Comment
Comment