Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt OB - AGF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nedtakt OB - AGF

    http://www.bold.dk/nyt/ob-traener-vi...rt-for-os-selv

    Kent ikke tilfreds

    #2
    Radza nåede ikke at tænke

    http://www.ob.dk/artikel/ob-tv-jeg-n...at-taenke.aspx

    Comment


      #3
      Falkesgaard om skade. Sakset fra OB.dk

      - Jeg går hundrede procent efter bolden og prøver at komme først på bolden som en ekstra sweeper, men han kommer først på den og sparker den over mig. Derefter støder vi sammen og han rammer mig lige ved knæet. Det føles allerede bedre nu, så jeg håber, det er en muskel, der er ramt, og ikke noget i selve knæet, men vi må se i de kommende dage, hvordan det udvikler sig. Jeg frygtede det værste, da det skete, for det gjorde sindssygt ondt, knæet føltes løst og jeg havde ingen følelse omkring knæet. Men jeg er lidt mere positiv nu.

      Comment


        #4
        KN sakset fra OB.dk

        - Det var noget af en hektisk kamp. Der var god plads for begge hold, hvis man fik spillet sig fri af det første pres. Der blev løbet meget, og i slutfasen var det også tydeligt at se, at det var to trætte hold, som havde svært ved at opretholde kadencen. Vi er selvfølgelig ærgerlige over det andet mål, hvor vi var lidt uopmærksomme på en dyb bold.
        Vi er bevidste om, at vi gjorde det svært for os selv ved at lave mange tekniske fejl. Ligeså snart vi kom ind på AGF’s halvdel og fik sat nogle ting sammen, så var vi næsten farlige hver eneste gang. Vi gjorde det rigtig svært for os selv mod et hold, som er stærke på bolden. Vi har en udfordring som hold, for vi er ikke det bedste preshold. Der er vi lidt udfordrede, og det skal vi blive dygtigere til, men jeg må sige, at når vi sætter noget sammen i offensiven, så ser det altså godt ud.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Falkesgaard om skade. Sakset fra OB.dk

          - Jeg går hundrede procent efter bolden og prøver at komme først på bolden som en ekstra sweeper, men han kommer først på den og sparker den over mig. Derefter støder vi sammen og han rammer mig lige ved knæet. Det føles allerede bedre nu, så jeg håber, det er en muskel, der er ramt, og ikke noget i selve knæet, men vi må se i de kommende dage, hvordan det udvikler sig. Jeg frygtede det værste, da det skete, for det gjorde sindssygt ondt, knæet føltes løst og jeg havde ingen følelse omkring knæet. Men jeg er lidt mere positiv nu.
          mener det var den forkerte beslutning - han skulle have været længere ude af buret, eller løbet noget før - ellers når han aldrig den bold.
          - Så havde nok været bedre han var blevet inde på stregen.....håbe på KL kunne presse GF'eren ud i den ene side.....men det er selvf alt for let at sige nu

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            mener det var den forkerte beslutning - han skulle have været længere ude af buret, eller løbet noget før - ellers når han aldrig den bold.
            - Så havde nok været bedre han var blevet inde på stregen.....håbe på KL kunne presse GF'eren ud i den ene side.....men det er selvf alt for let at sige nu
            Normaltvis må man jo ikke bliver overrasket over sådan en lang bold.
            Men KL stod igen fejlplaceret og anede ikke hvad der foregik

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              mener det var den forkerte beslutning - han skulle have været længere ude af buret, eller løbet noget før - ellers når han aldrig den bold.
              - Så havde nok været bedre han var blevet inde på stregen.....håbe på KL kunne presse GF'eren ud i den ene side.....men det er selvf alt for let at sige nu
              Ja, det er nemt at sidde på tilskuerpladserne og være "kloge" - men det vil jeg nu også have lov til at være ;-)
              Vi så Falkesgaard storme ud af målet i den første kamp - og kikse. Der kostede det ikke.
              Vi så det igen i dag - der kostede det.

              Jeg mener...jeg synes, det er yderst, yderst sjældent, vi ser målmænd på skovture, som Falkesgaard nu har leveret i 2 af 4 kampe. Måske han lige skulle styre sin iver lidt? Er det en "svaghed" vi har set fra ham tidligere i Bif? Jeg er ikke tryg.
              Mvh Kent

              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                Ja, det er nemt at sidde på tilskuerpladserne og være "kloge" - men det vil jeg nu også have lov til at være ;-)
                Vi så Falkesgaard storme ud af målet i den første kamp - og kikse. Der kostede det ikke.
                Vi så det igen i dag - der kostede det.

                Jeg mener...jeg synes, det er yderst, yderst sjældent, vi ser målmænd på skovture, som Falkesgaard nu har leveret i 2 af 4 kampe. Måske han lige skulle styre sin iver lidt? Er det en "svaghed" vi har set fra ham tidligere i Bif? Jeg er ikke tryg.
                jeg ved det ikke....nu nævnte han det selv "som en ekstra sweeper".....så tænker jeg neuer - der jo fandme render langt ude i sit felt nærmest hele tiden. Mener ikke jeg har set Falkesgaard agere på samme måde - er det så noget han "mener" han bør gøre - men det falder ham ikke naturligt? For lægger det ikke til ham skulle han måske blive på stregen - og så ellers komme farende ud i angriberen når han nærmer sig.....

                Comment


                  #9
                  Ari skuffet

                  http://www.ob.dk/artikel/ob-tv-skuff...t-mod-agf.aspx

                  Det er vi også Ari. Men det er mest over dit niveau. Eller mangel på samme

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                    Ja, det er nemt at sidde på tilskuerpladserne og være "kloge" - men det vil jeg nu også have lov til at være ;-)
                    Vi så Falkesgaard storme ud af målet i den første kamp - og kikse. Der kostede det ikke.
                    Vi så det igen i dag - der kostede det.

                    Jeg mener...jeg synes, det er yderst, yderst sjældent, vi ser målmænd på skovture, som Falkesgaard nu har leveret i 2 af 4 kampe. Måske han lige skulle styre sin iver lidt? Er det en "svaghed" vi har set fra ham tidligere i Bif? Jeg er ikke tryg.
                    Jeg skal lige høre: du mener altså, at hvis Vatzadze havde fået lov at tæmme bolden og løbe alene imod mål, så var 0% risiko for, at det havde kostet et mål?
                    Hvsi nej, hvordan kan du så sige, at han kostede et mål? Han blev solgt til stanglakrids af sit forsvar og forsørger desperat at gøre skaden god igen, men den er jo allerede sket. Det var ikke ham, der lod Vatzadze slippe igennem.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                      Ja, det er nemt at sidde på tilskuerpladserne og være "kloge" - men det vil jeg nu også have lov til at være ;-)
                      Vi så Falkesgaard storme ud af målet i den første kamp - og kikse. Der kostede det ikke.
                      Vi så det igen i dag - der kostede det.

                      Jeg mener...jeg synes, det er yderst, yderst sjældent, vi ser målmænd på skovture, som Falkesgaard nu har leveret i 2 af 4 kampe. Måske han lige skulle styre sin iver lidt? Er det en "svaghed" vi har set fra ham tidligere i Bif? Jeg er ikke tryg.
                      Jeg synes hans styrke i de kampe han fik for BIF var hans evne til at læse de her situationer og gribe fornuftigt ind... Overrasker mig det er de fejl han laver, men okay, jeg troede også KL havde en force i hovedspillet...
                      Jeg er enig i han skal skrue en anelse ned for iveren, men mest hvad angår igangsættelser, det var fint i dag, men synes det har været en svag side i starten her, og også i de kampe for BIF dengang, bla. i en kamp imod os selv...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                        Jeg skal lige høre: du mener altså, at hvis Vatzadze havde fået lov at tæmme bolden og løbe alene imod mål, så var 0% risiko for, at det havde kostet et mål?
                        Hvsi nej, hvordan kan du så sige, at han kostede et mål? Han blev solgt til stanglakrids af sit forsvar og forsørger desperat at gøre skaden god igen, men den er jo allerede sket. Det var ikke ham, der lod Vatzadze slippe igennem.
                        Nej, det mener jeg bestemt ikke :-)
                        Risikoen for mål ville stadig være stor, men jeg tænker, som andre også skriver det andetsteds, at Kasper evt. kunne have nået at presse ham lidt...måske...måske ikke.
                        Jeg har også tidligere stået en del på mål (dog på temmeligt lavere niveau :D ) - der lærte man ret hurtigt, at man som målmand kun smutter ud af sit mål, hvis man er 110% sikker på, at man når bolden. Jeg vil stadig fastholde, at jeg synes, det var forkert af Falkesgaard at løbe ud til den der (vi behøver ikke være enige) :-)
                        Mvh Kent

                        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                          Nej, det mener jeg bestemt ikke :-)
                          Risikoen for mål ville stadig være stor, men jeg tænker, som andre også skriver det andetsteds, at Kasper evt. kunne have nået at presse ham lidt...måske...måske ikke.
                          Jeg har også tidligere stået en del på mål (dog på temmeligt lavere niveau :D ) - der lærte man ret hurtigt, at man som målmand kun smutter ud af sit mål, hvis man er 110% sikker på, at man når bolden. Jeg vil stadig fastholde, at jeg synes, det var forkert af Falkesgaard at løbe ud til den der (vi behøver ikke være enige) :-)
                          Jeg tror hurtigt vi kan blive enige om, at det ikke var den rigtige beslutning Falkesgaard traf; pointen for mig er bare, at det ikke er hans mål. Det er Kasper Larsens/midterforsvarets. Falkesagaards aktion er risikabel, men situationen er allerede tabt og chancen til AGF er allerede stor.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                            Jeg tror hurtigt vi kan blive enige om, at det ikke var den rigtige beslutning Falkesgaard traf; pointen for mig er bare, at det ikke er hans mål. Det er Kasper Larsens/midterforsvarets. Falkesagaards aktion er risikabel, men situationen er allerede tabt og chancen til AGF er allerede stor.
                            Ja, okay....deri er jeg enig. Jeg fik nok formuleret mig lidt skævt til at starte med :D
                            Mvh Kent

                            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                            Comment


                              #15
                              Efter at have set målet til 1-1 igen er det jo håbløst det KL laver.
                              En simpel bold kommer ind over uden den vilde fart.. Og uden at blive presset cleare han den ikke. Han snitter den ikke engang..
                              Det er simpelthen så ringe som noget kan være

                              Comment

                              Working...
                              X