Oprindeligt indsendt af nixcha
Se indlæg
Jeg vil komme Falke i møde så langt, at hvis man ikke har naturligt flair for det, kan noget af det sværeste som målmand være at bedømme de lange fremlægninger, men at komme forkert ud to gange på fire kampe er for meget, og den frekvens skal sættes dramatisk ned.
Som helhed er jeg også ret skuffet over denne kamp - men skal man se det med positive briller, så er det måske meget godt, at alle omkring klubben fik et reality tjek. Vi har også lavet en del fejl (over hele linien) i de tre foregående kampe, men vi fik dog en fin sejr over Hobro, og det var jo på forhånd forventeligt, at BIF og FCM var længere fremme (i deres proces :) ), og alligevel var vi fint med resultatsmæssigt i begge kampe. Men hjemme mod en (godt nok ikke helt almindelig) oprykker, som også har skiftet en del i deres trup, var vi jo nærmest helt væk i perioder og er vel nærmest heldige med at få uafgjort på trods af en fantastisk start og to føringer undervejs. Som der er blevet skrevet en del gange, så er den centrale akse rystende... Jeg hører til den endnu mere sjældne race, som ikke bare troede på Kasper Larsen, men også meget på konstellationen Haddi+KL, men so far uha uha.
Angående den centrale midt: der må være en plan med Ari, som jeg ikke helt kan se. Jeg elsker Ari og ønsker ham succes, fordi han er en rigtig fighter med god attitude, men hold nu op, hvor laver han mange fejl derinde. Han er rimelig hurtig og kan lukke huller i presset qua det, og det er fint med en vestrebenet derinde, da det kan give nogle andre vinkler, men ellers... forhåbentligt er det fordi JJT lige skal køres i stilling (eller KN vil gøre det tydeligt for ledelsen, at der er brug for en CM :) )
Makrini skralder igennem, spiller forholdsvis simpelt, får i enkelte situationer vist ok teknisk formåen, men laver også for mange fejl. Måske en makker der sætter spillet lidt bedre kunne hjælpe ham lidt bedre på vej.
Comment