Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Bashkim Kadrii

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af SAN Se indlæg
    Kan se at de ligger i bunden af ligaen (nok derfor de ser efter forstærkninger) og har vores gode gamle ven, Maksym Koval, i truppen

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      Kan se at de ligger i bunden af ligaen (nok derfor de ser efter forstærkninger) og har vores gode gamle ven, Maksym Koval, i truppen
      Så er det da på målmandsposten de skal forbedre sig og ikke i angrebet

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

        Kan se at de ligger i bunden af ligaen (nok derfor de ser efter forstærkninger) og har vores gode gamle ven, Maksym Koval, i truppen
        Loooooooooooool

        Comment


          Jeg synes det lugter af mange millioner umiddelbart. Hvis man endelig skal sælge ham, finder vi vel ikke en bedre destination ift økonomi?

          Han er tilbage om 1,5 år når han er træt af varmen

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

            Har ikke nogen anelse om hvilke slags penge den slags klubber har for vane at smide efter spillerne .

            Tænker ikke Sabbi vil blive nogen udpræget succes hvis han skal være angriber i et tomands angreb.
            Fuldstændig enig. Men det er et scenarie de må have tænkt igennem på sportschefernes kontor. Var der ikke en herinde, som havde en ide om at Lieder var at finde i Ådalen før Sabbi
            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
              Jeg synes det lugter af mange millioner umiddelbart. Hvis man endelig skal sælge ham, finder vi vel ikke en bedre destination ift økonomi?

              Han er tilbage om 1,5 år når han er træt af varmen
              Men hvor mange. Hvis de kun gav 13 mill for Gustav Wikheim sidste år frygter jeg det er en del lavere da han var yngre, landsholdsspiller og købt i FCM
              Jeg frygter vi skal afstemme vores forhåbninger ift hvad vi kan få for vores spillere. Kamil W blev solgt for 8 mill

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Men hvor mange. Hvis de kun gav 13 mill for Gustav Wikheim sidste år frygter jeg det er en del lavere da han var yngre, landsholdsspiller og købt i FCM
                Jeg frygter vi skal afstemme vores forhåbninger ift hvad vi kan få for vores spillere. Kamil W blev solgt for 8 mill
                Jeg tænker 5-7 mill
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                  Jeg tænker 5-7 mill
                  Så kaster jeg op. 5 mill ville være en katastrofe og en falliterklæring

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    Spændt på prisen. Angriber, 28 år, 2,5 år tilbage af kontrakten. Der må være penge i lortet for at vælge sådan et land.
                    Det er noget mega lort for os men tænker at Baskim er lokket af at få fyldt sin bankkonto op ligesom Jebali gjorde før han kom til os. Sportsligt er det dog ligegyldigt men et kæmpe tab for os. Vi skal dog ikke stå i vejen hvis det er Baskims ønske, han har gjort så meget for os.

                    Comment


                      Tror simpelthen ikke at klubben vil acceptere et bud på sølle 5-7 Mille.......jo hvis der var 6 mdr tilbage men nu er der 1 1/2 år tilbage

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af chrisser1990 Se indlæg

                        Så er det da på målmandsposten de skal forbedre sig og ikke i angrebet
                        Med AK’s ankomst bliver de da også forstærket på målmandsposten
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Hvor længe havde Wikheim tilbage?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg
                            Tror simpelthen ikke at klubben vil acceptere et bud på sølle 5-7 Mille.......jo hvis der var 6 mdr tilbage men nu er der 1 1/2 år tilbage
                            Der er 2,5 år tilbage

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                              Hvor længe havde Wikheim tilbage?
                              Mener han havde kontrakt til 30/6-2021

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                                Med AK’s ankomst bliver de da også forstærket på målmandsposten
                                AK?

                                Comment

                                Working...
                                X