Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Bashkim Kadrii

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...-komme-videre/
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Jeg syntes han siger de rigtige ting. Og da vi er en sælgende klub skal han selvfølgelig videre hvis der kommer et stort bud. Vi må se

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Jeg syntes han siger de rigtige ting. Og da vi er en sælgende klub skal han selvfølgelig videre hvis der kommer et stort bud. Vi må se
        Jeg hører, at der bestemt er interesse fra en del andre klubber. Det giver også god mening efter hans gode tid i klubben. Men intet konkret eller lukrativt nok endnu. Hvis det rigtige bud kommer, og det er interessant for ham, så bliver han sendt videre. Så bliver der også skruet op (endnu engang) for forhandlingerne med Hobro.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Tydeligvis Se indlæg

          Jeg hører, at der bestemt er interesse fra en del andre klubber. Det giver også god mening efter hans gode tid i klubben. Men intet konkret eller lukrativt nok endnu. Hvis det rigtige bud kommer, og det er interessant for ham, så bliver han sendt videre. Så bliver der også skruet op (endnu engang) for forhandlingerne med Hobro.
          Giver god mening efter vi har signet Lieder og Sabbi fra sommer. Føler mig 99% sikker på vi henter Sabbi nu, hvis Kadrii ryger.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Jeg syntes han siger de rigtige ting. Og da vi er en sælgende klub skal han selvfølgelig videre hvis der kommer et stort bud. Vi må se
            Enig
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Det er med vemod, hvis vi må skyde ham af allerede i vintervinduet nu her, men omvendt kan jeg ikke fortænke ham i, at han gerne vil give udlandet et skud, nu hvor han endelig er skadesfri og præsterer på så flot et niveau. Og ja, hvis OB kan tjene nogle gode millioner på ham, så er klubben heller ikke et sted, hvor man skal sige nej tak til det.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Tydeligvis Se indlæg

                Jeg hører, at der bestemt er interesse fra en del andre klubber. Det giver også god mening efter hans gode tid i klubben. Men intet konkret eller lukrativt nok endnu. Hvis det rigtige bud kommer, og det er interessant for ham, så bliver han sendt videre. Så bliver der også skruet op (endnu engang) for forhandlingerne med Hobro.
                Frygter bare lidt at FCM eller Brøndby prøver at hente ham, håber det bliver en klub i udlandet.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

                  Frygter bare lidt at FCM eller Brøndby prøver at hente ham, håber det bliver en klub i udlandet.
                  Som bøf sælger ud, så bliver det næppe dem nu her. Fcm tror jeg slet ikke er aktuel. Jeg tror umiddelbart kun det er udlandet som for alvor trækker i ham.
                  fcm bruger i øvrigt også en helt anden type angribere, så jeg tror slet ikke de er interesseret.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

                    Frygter bare lidt at FCM eller Brøndby prøver at hente ham, håber det bliver en klub i udlandet.
                    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                    Som bøf sælger ud, så bliver det næppe dem nu her. Fcm tror jeg slet ikke er aktuel. Jeg tror umiddelbart kun det er udlandet som for alvor trækker i ham.
                    fcm bruger i øvrigt også en helt anden type angribere, så jeg tror slet ikke de er interesseret.
                    Enig med Hankatten

                    Comment


                      Hvis det er nu; så er det OK. Kadrii har bare været en kæmpe succés i OB, og han har altid været loyal og professionel - i flere omgange. Han fortjener det, hvis det rigtige bud kommer fra udlandet.

                      Comment


                        https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...t-paa-ob-exit/

                        ​​​​

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af SAN Se indlæg
                          pis .. jeg håber en mellemøstlig klub har godt med oliedollars at betale med.
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af SAN Se indlæg
                            Træls, men omvendt også svært at stå i vejen for Bashkim, hvis det er noget han gerne vil. Det har nok aldrig været meningen, at han skulle være her hele kontraktperioden ud, og et salg til de breddegrader må også involvere en god økonomi for os.

                            Går den igennem, antager jeg at det også betyder, at Sabbi kommer allerede nu, hvilket selvfølgelig er glimrende, men det er alligevel svært at se det som andet end en stor svækkelse her på kort sigt. Økonomien skal også være god i et salg, for det kan godt ende med at være top 6 for i år som vi sælger her.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg

                              pis .. jeg håber en mellemøstlig klub har godt med oliedollars at betale med.
                              Hvornår udløber hans kontrakt ?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                                Træls, men omvendt også svært at stå i vejen for Bashkim, hvis det er noget han gerne vil. Det har nok aldrig været meningen, at han skulle være her hele kontraktperioden ud, og et salg til de breddegrader må også involvere en god økonomi for os.

                                Går den igennem, antager jeg at det også betyder, at Sabbi kommer allerede nu, hvilket selvfølgelig er glimrende, men det er alligevel svært at se det som andet end en stor svækkelse her på kort sigt. Økonomien skal også være god i et salg, for det kan godt ende med at være top 6 for i år som vi sælger her.
                                Har ikke nogen anelse om hvilke slags penge den slags klubber har for vane at smide efter spillerne .

                                Tænker ikke Sabbi vil blive nogen udpræget succes hvis han skal være angriber i et tomands angreb.
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X