Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Bashkim Kadrii
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jeg syntes han siger de rigtige ting. Og da vi er en sælgende klub skal han selvfølgelig videre hvis der kommer et stort bud. Vi må se
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tydeligvis Se indlæg
Jeg hører, at der bestemt er interesse fra en del andre klubber. Det giver også god mening efter hans gode tid i klubben. Men intet konkret eller lukrativt nok endnu. Hvis det rigtige bud kommer, og det er interessant for ham, så bliver han sendt videre. Så bliver der også skruet op (endnu engang) for forhandlingerne med Hobro.
Comment
-
Det er med vemod, hvis vi må skyde ham af allerede i vintervinduet nu her, men omvendt kan jeg ikke fortænke ham i, at han gerne vil give udlandet et skud, nu hvor han endelig er skadesfri og præsterer på så flot et niveau. Og ja, hvis OB kan tjene nogle gode millioner på ham, så er klubben heller ikke et sted, hvor man skal sige nej tak til det.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tydeligvis Se indlæg
Jeg hører, at der bestemt er interesse fra en del andre klubber. Det giver også god mening efter hans gode tid i klubben. Men intet konkret eller lukrativt nok endnu. Hvis det rigtige bud kommer, og det er interessant for ham, så bliver han sendt videre. Så bliver der også skruet op (endnu engang) for forhandlingerne med Hobro.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
Frygter bare lidt at FCM eller Brøndby prøver at hente ham, håber det bliver en klub i udlandet.
fcm bruger i øvrigt også en helt anden type angribere, så jeg tror slet ikke de er interesseret.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
Frygter bare lidt at FCM eller Brøndby prøver at hente ham, håber det bliver en klub i udlandet.Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Som bøf sælger ud, så bliver det næppe dem nu her. Fcm tror jeg slet ikke er aktuel. Jeg tror umiddelbart kun det er udlandet som for alvor trækker i ham.
fcm bruger i øvrigt også en helt anden type angribere, så jeg tror slet ikke de er interesseret.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SAN Se indlægBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SAN Se indlæg
Går den igennem, antager jeg at det også betyder, at Sabbi kommer allerede nu, hvilket selvfølgelig er glimrende, men det er alligevel svært at se det som andet end en stor svækkelse her på kort sigt. Økonomien skal også være god i et salg, for det kan godt ende med at være top 6 for i år som vi sælger her.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Træls, men omvendt også svært at stå i vejen for Bashkim, hvis det er noget han gerne vil. Det har nok aldrig været meningen, at han skulle være her hele kontraktperioden ud, og et salg til de breddegrader må også involvere en god økonomi for os.
Går den igennem, antager jeg at det også betyder, at Sabbi kommer allerede nu, hvilket selvfølgelig er glimrende, men det er alligevel svært at se det som andet end en stor svækkelse her på kort sigt. Økonomien skal også være god i et salg, for det kan godt ende med at være top 6 for i år som vi sælger her.
Tænker ikke Sabbi vil blive nogen udpræget succes hvis han skal være angriber i et tomands angreb.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
Comment