Oprindeligt indsendt af manner
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Bashkim Kadrii
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlægKunne man forestille sig, at Michelsen vælger at gå tilbage til en 4-4-2 bare med Bashkim venstrekanten? Det ville jo give noget helt andet dynamik med ham på en af kanterne, end dem vi havde før.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlægKunne man forestille sig, at Michelsen vælger at gå tilbage til en 4-4-2 bare med Bashkim venstrekanten? Det ville jo give noget helt andet dynamik med ham på en af kanterne, end dem vi havde før.
Nej mon ikke han skal ligge sammen med Helenius, og så ryger AK på bænken.
Comment
-
Fantastisk med Baskhim tilbage! Den har jeg tidligere pure afvist, da andre foreslog ham. Er virkelig glad for han er tilbage. Håber, og tror faktisk også, han holder fysisk.
Og så håber jeg VIRKELIG han er tiltænkt en angrebsplads, og intet ander. Får nærmest ticks ved tanken om at han skal konkurrere med jbl på venstre wingback
Så egentlig gerne at vi skilte os af med helenius eller ak efter kadriis tilgang, men det tror jeg nu ikke på.
Synes vi er en for meget i angrebet nu.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlægFantastisk med Baskhim tilbage! Den har jeg tidligere pure afvist, da andre foreslog ham. Er virkelig glad for han er tilbage. Håber, og tror faktisk også, han holder fysisk.
Nærmere 2 for lidt :). Det vi har er ikke til top 6, håber NH kan skovle sig der op, men er ikke sikker
Og så håber jeg VIRKELIG han er tiltænkt en angrebsplads, og intet ander. Får nærmest ticks ved tanken om at han skal konkurrere med jbl på venstre wingback
Så egentlig gerne at vi skilte os af med helenius eller ak efter kadriis tilgang, men det tror jeg nu ikke på.
Synes vi er en for meget i angrebet nu.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlægOg så håber jeg VIRKELIG han er tiltænkt en angrebsplads, og intet ander. Får nærmest ticks ved tanken om at han skal konkurrere med jbl på venstre wingback
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlægHan har fået nr. 9, så jeg tror roligt vi kan regne med at det er til angrebspladsen. Jeg ved godt man ikke skal ligeså meget i numre, som man gjorde i gamle dage.. Men lige i denne sammenhæng, så tror jeg roligt vi kan regne med at tallet passer med positionen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægnærmere 2 for lidt, ingen af dem vi har er til top 6 MJ bliver det, og måske kan Helenius komme derop men tvivler lidt på han bliver stabil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlægHan har fået nr. 9, så jeg tror roligt vi kan regne med at det er til angrebspladsen. Jeg ved godt man ikke skal ligeså meget i numre, som man gjorde i gamle dage.. Men lige i denne sammenhæng, så tror jeg roligt vi kan regne med at tallet passer med positionen.
Jeg satser også på at man har snakket med ham om hvilken rolle man ser ham i, og at bashkim ville sige nej tak til en udsigt som wingback
Comment
-
Oprindeligt indsendt af capone Se indlægMon ikke bash har satset på AaB og da de skrev med Lucas, har han åbnet op for os?Last edited by sinus; 31-08-2018, 20:54.OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlægSvært at sige hvad der har motiveret ham ? Randers var så sent som i går, stadig inde i billedet. Men havde ikke råd. Kadrii får en god løn i Odense, og som en anden skriver kan han blive boende i KBH. Måske også derfor han ikke havnede i Aalborg. Men velkommen til, vi har savnet noget power i det offensive.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlægSvært at sige hvad der har motiveret ham ? Randers var så sent som i går, stadig inde i billedet. Men havde ikke råd. Kadrii får en god løn i Odense, og som en anden skriver kan han blive boende i KBH. Måske også derfor han ikke havnede i Aalborg. Men velkommen til, vi har savnet noget power i det offensive.
Comment
Comment