Oprindeligt indsendt af claudes1
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Bashkim Kadrii
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægJeg tænker at BK må have været top utilfreds med JHs måde at håndtere hans skade - så det undrer mig meget med en aftale."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægJeg tænker at BK må have været top utilfreds med JHs måde at håndtere hans skade - så det undrer mig meget med en aftale.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Bashkim var helt forkert på den med den udtalelse, det er svært at argumentere for andet.
Men jeg tror mere, at vi havde med en ung og frustreret mand at gøre. Frustreret over mange skader og længerevarende skader. Hvis man bliver fanget på det forkerte tidspunkt, så kan man ende i nogle uheldige udtalelser.
Mon ikke vi allesammen kan komme videre. Fornøjelse hvis han trækker i striwet igen! Eneste klub hvor han har haft succes i en længere periode. Glæder mig til et gensyn, og jeg håber han får en angriberposition!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlægEB er en ligeså troværdig kilde som the Sun, jeg tror ikke på det før OB selv har bekræftet det
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlægTænk hvis truppen havde været på plads fra start. Uanset om Kadrii kommer eller ej. Dvs. en Drachmann der er spillet ind, og en KEP på bænken. Jeg tror vi havde haft min. 7 point mereBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet er spekulationer som vi aldrig får viden om. Det kræver jo også at spilleren eller spillerene er klar på at udelukke andre, og måske mere attraktive tilbud tidligt i forløbet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlægTænk hvis truppen havde været på plads fra start. Uanset om Kadrii kommer eller ej. Dvs. en Drachmann der er spillet ind, og en KEP på bænken. Jeg tror vi havde haft min. 7 point mere
Comment
Comment