Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Bashkim Kadrii

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg


    I øvrigt er ham Amartey da godt nok for latterligt vild af en 19-årig. Nøj, vi kunne godt bruge sådan en type.
    Man kan vende den om og spørge: er der nogen hos FCK, som ikke ville være i startopstillingen hos os? Falk ville nok starte i stedet for Amankwaa, men derudover er vi i min optik bagud på alle pladser pt.

    Comment


      Fedt for Kadrii, jeg håber stadig på vi kan tage godt i mod ham når han kommer til Odense (i hvert fald ind til kampen er i gang ;))

      Comment


        Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg
        Fedt for Kadrii, jeg håber stadig på vi kan tage godt i mod ham når han kommer til Odense (i hvert fald ind til kampen er i gang ;))
        JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

        Comment


          Burde vi ikke undlade at dvæle unødigt ved Kadrii og andre hedengangne OB'ere?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
            Man kan vende den om og spørge: er der nogen hos FCK, som ikke ville være i startopstillingen hos os? Falk ville nok starte i stedet for Amankwaa, men derudover er vi i min optik bagud på alle pladser pt.
            Helt sikkert. De plejer dog at være til at tale med i ligaen. Vi har da været foran i de sidste par kampe. Men hvis de får det mandskab spillet sammen, bliver det vanvittigt.

            Comment


              Få nu rykket denne tråd i off topic. Tråde om Karim Zaza og Bjarne Jensen hører heller ikke til denne kategori...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Wieben Se indlæg
                Burde vi ikke undlade at dvæle unødigt ved Kadrii og andre hedengangne OB'ere?

                Comment


                  Jeg har fundet prisen vi fik for Kadrii.

                  I fredagens Tipsblad var der et interview med Ståle Solbakken, hvor jeg bed mærke i flg. sætning:

                  "Igor (Vetokele, der blev solgt til Charlton) gav stort set det samme, som vi har givet for Bashkim og Amartey."

                  Vi har ikke fået prisen på Bashkim, men vi har fået priserne på Vetokele og Amertey. Vetokele blev solgt for 22 millioner, og Amartey blev købt for 14. Når Ståle siger "stort set", må det betyde, at de 22 mil ikke helt dækkede indkøbet af Bashkim og Amartey.

                  Ergo har vi fået min. 8-9 millioner for Bashkim. Og jeg har hørt, at der skulle være klausuler i kontrakten om spillede kampe, CL, osv.

                  Jeg synes det er en fair pris for en spiller med mindre end et år tilbage af sin kontrakt. Ståle siger også, at Kadrii havde været på blokken hos dem i længere tid, hvilket bekræfter de forlydender der var sidste år om kontakt mellem klubberne.
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                    Jeg har fundet prisen vi fik for Kadrii.

                    I fredagens Tipsblad var der et interview med Ståle Solbakken, hvor jeg bed mærke i flg. sætning:

                    "Igor (Vetokele, der blev solgt til Charlton) gav stort set det samme, som vi har givet for Bashkim og Amartey."

                    Vi har ikke fået prisen på Bashkim, men vi har fået priserne på Vetokele og Amertey. Vetokele blev solgt for 22 millioner, og Amartey blev købt for 14. Når Ståle siger "stort set", må det betyde, at de 22 mil ikke helt dækkede indkøbet af Bashkim og Amartey.

                    Ergo har vi fået min. 8-9 millioner for Bashkim. Og jeg har hørt, at der skulle være klausuler i kontrakten om spillede kampe, CL, osv.

                    Jeg synes det er en fair pris for en spiller med mindre end et år tilbage af sin kontrakt. Ståle siger også, at Kadrii havde været på blokken hos dem i længere tid, hvilket bekræfter de forlydender der var sidste år om kontakt mellem klubberne.
                    Enig….Sådan må det være. Men så skal de altså finde en gpd angriber for skal vi sige halvdelen.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                      Enig….Sådan må det være. Men så skal de altså finde en gpd angriber for skal vi sige halvdelen.
                      Det er i hvert fald yderst bekymrende, hvis man føler sig tvunget til at lade alle pengene ryge ned i det store sorte hul

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                        Jeg har fundet prisen vi fik for Kadrii.

                        I fredagens Tipsblad var der et interview med Ståle Solbakken, hvor jeg bed mærke i flg. sætning:

                        "Igor (Vetokele, der blev solgt til Charlton) gav stort set det samme, som vi har givet for Bashkim og Amartey."

                        Vi har ikke fået prisen på Bashkim, men vi har fået priserne på Vetokele og Amertey. Vetokele blev solgt for 22 millioner, og Amartey blev købt for 14. Når Ståle siger "stort set", må det betyde, at de 22 mil ikke helt dækkede indkøbet af Bashkim og Amartey.

                        Ergo har vi fået min. 8-9 millioner for Bashkim. Og jeg har hørt, at der skulle være klausuler i kontrakten om spillede kampe, CL, osv.

                        Jeg synes det er en fair pris for en spiller med mindre end et år tilbage af sin kontrakt. Ståle siger også, at Kadrii havde været på blokken hos dem i længere tid, hvilket bekræfter de forlydender der var sidste år om kontakt mellem klubberne.
                        Godt arb Sherlock

                        Kan godt forstå salget til den pris. Bare ærgeligt det ikke var 31/8 at det skete. Eneste minus

                        Comment


                          Av av av av.. Den her sviner gør sgu lidt ondt

                          http://www.bold.dk/nyt/kadrii-meget-...ssionelt-i-fck

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Av av av av.. Den her sviner gør sgu lidt ondt

                            http://www.bold.dk/nyt/kadrii-meget-...ssionelt-i-fck
                            ja, avav. Den korsbåndsskade han fik i FCK var det i samme knæ som den første.

                            Hurtigt svar fra OB

                            http://www.bold.dk/nyt/ob-kadrii-var-meget-utaalmodig
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              - De problemer, han oplevede, har ikke noget med genoptræningen at gøre. Der er blevet brugt de ressourcer, der skulle bruges, og vi havde ikke nogen bevillingsmæssige problemer. Det var ikke sådan, at ledelsen i OB stod og sagde, at vi ikke kunne gå penge til at få ham genoptrænet, siger klublæge Christian Villberg til BT.

                              - Det er selvfølgelig ærgerligt, at han har en opfattelse af, at han er blevet dårligt behandlet, for det synes jeg absolut ikke, at hen er blevet. Han er en meget utålmodig mand, og for at sige det rent ud er det ikke altid, at han forstår sammenhængen, supplerer sportsdirektør Jesper Hansen i BT.

                              Kadrii var under hele forløbet i kontakt med Mathias Zanka, der har haft samme skade, men var længere fremme på givne tidspunkter end Kadrii. Ifølge Villberg kan man dog ikke sammenligne personers skade, da forløbene er individuelle.
                              Men fuck ham Kadrii. Hvem var det nu han var?
                              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                                Men fuck ham Kadrii. Hvem var det nu han var?
                                måske har du ret...JH giver ham da også lige en kindhest.
                                "Han er en meget utålmodig mand, og for at sige det rent ud er det ikke altid, at han forstår sammenhængen, supplerer sportsdirektør Jesper Hansen i BT."

                                Godt ord igen JH
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X