Oprindeligt indsendt af JMJ
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Bashkim Kadrii
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af marle Se indlægMan kan vende den om og spørge: er der nogen hos FCK, som ikke ville være i startopstillingen hos os? Falk ville nok starte i stedet for Amankwaa, men derudover er vi i min optik bagud på alle pladser pt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Wieben Se indlægBurde vi ikke undlade at dvæle unødigt ved Kadrii og andre hedengangne OB'ere?
Comment
-
Jeg har fundet prisen vi fik for Kadrii.
I fredagens Tipsblad var der et interview med Ståle Solbakken, hvor jeg bed mærke i flg. sætning:
"Igor (Vetokele, der blev solgt til Charlton) gav stort set det samme, som vi har givet for Bashkim og Amartey."
Vi har ikke fået prisen på Bashkim, men vi har fået priserne på Vetokele og Amertey. Vetokele blev solgt for 22 millioner, og Amartey blev købt for 14. Når Ståle siger "stort set", må det betyde, at de 22 mil ikke helt dækkede indkøbet af Bashkim og Amartey.
Ergo har vi fået min. 8-9 millioner for Bashkim. Og jeg har hørt, at der skulle være klausuler i kontrakten om spillede kampe, CL, osv.
Jeg synes det er en fair pris for en spiller med mindre end et år tilbage af sin kontrakt. Ståle siger også, at Kadrii havde været på blokken hos dem i længere tid, hvilket bekræfter de forlydender der var sidste år om kontakt mellem klubberne."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægJeg har fundet prisen vi fik for Kadrii.
I fredagens Tipsblad var der et interview med Ståle Solbakken, hvor jeg bed mærke i flg. sætning:
"Igor (Vetokele, der blev solgt til Charlton) gav stort set det samme, som vi har givet for Bashkim og Amartey."
Vi har ikke fået prisen på Bashkim, men vi har fået priserne på Vetokele og Amertey. Vetokele blev solgt for 22 millioner, og Amartey blev købt for 14. Når Ståle siger "stort set", må det betyde, at de 22 mil ikke helt dækkede indkøbet af Bashkim og Amartey.
Ergo har vi fået min. 8-9 millioner for Bashkim. Og jeg har hørt, at der skulle være klausuler i kontrakten om spillede kampe, CL, osv.
Jeg synes det er en fair pris for en spiller med mindre end et år tilbage af sin kontrakt. Ståle siger også, at Kadrii havde været på blokken hos dem i længere tid, hvilket bekræfter de forlydender der var sidste år om kontakt mellem klubberne.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægJeg har fundet prisen vi fik for Kadrii.
Jeg synes det er en fair pris for en spiller med mindre end et år tilbage af sin kontrakt. Ståle siger også, at Kadrii havde været på blokken hos dem i længere tid, hvilket bekræfter de forlydender der var sidste år om kontakt mellem klubberne.
Kan godt forstå salget til den pris. Bare ærgeligt det ikke var 31/8 at det skete. Eneste minus
Comment
-
Av av av av.. Den her sviner gør sgu lidt ondt
http://www.bold.dk/nyt/kadrii-meget-...ssionelt-i-fck
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægAv av av av.. Den her sviner gør sgu lidt ondt
http://www.bold.dk/nyt/kadrii-meget-...ssionelt-i-fck
Hurtigt svar fra OB
http://www.bold.dk/nyt/ob-kadrii-var-meget-utaalmodigBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
- De problemer, han oplevede, har ikke noget med genoptræningen at gøre. Der er blevet brugt de ressourcer, der skulle bruges, og vi havde ikke nogen bevillingsmæssige problemer. Det var ikke sådan, at ledelsen i OB stod og sagde, at vi ikke kunne gå penge til at få ham genoptrænet, siger klublæge Christian Villberg til BT.
- Det er selvfølgelig ærgerligt, at han har en opfattelse af, at han er blevet dårligt behandlet, for det synes jeg absolut ikke, at hen er blevet. Han er en meget utålmodig mand, og for at sige det rent ud er det ikke altid, at han forstår sammenhængen, supplerer sportsdirektør Jesper Hansen i BT.
Kadrii var under hele forløbet i kontakt med Mathias Zanka, der har haft samme skade, men var længere fremme på givne tidspunkter end Kadrii. Ifølge Villberg kan man dog ikke sammenligne personers skade, da forløbene er individuelle.Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægMen fuck ham Kadrii. Hvem var det nu han var?
"Han er en meget utålmodig mand, og for at sige det rent ud er det ikke altid, at han forstår sammenhængen, supplerer sportsdirektør Jesper Hansen i BT."
Godt ord igen JHBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Comment