Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Bashkim Kadrii

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Endnu en i køen, der melder om, at de vil "væk"...det pynter ærligt talt ikke, at spillerne sådan åbent i medierne taler om, at de skal videre...
    Måske ikke, men sådan er det jo bare med yngre profiler, der har potentiale til mere. Selvfølgelig vil de gerne videre. Den slags udtalelser (synes faktisk han er meget afdæmpet omkring det) tror jeg aldrig rigtig vi kan slippe for. Det kan FCK jo ikke engang.

    Comment


      Tja, desværre som forventet. Vi kan jo ikke regne med at en spiller af Bashkims kaliber og med hans potentiale er tilfreds med at blive i klubben på længere sigt, sådan som den sportslige situation er for øjeblikket.

      Comment


        Kæft det sutter løg at være OB-fan for tiden. Vores største profiler vil, ikke underligt, væk fra klubben, og tiltrækningskraften i forbindelse med nye profiler er ikke-eksisterende...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Eller håbe på at han scorer en del mål her i de første kampe og at skaden ikke kan mærkes mere.
          Så burde det være muligt at tjene nogle millioner på ham.
          Men det lugter mere og mere af et 3 kløver salg
          Lad os nu se. Jeg tror heller ikke alle tre er i truppen når sæsonen starter. Måske sælges to, men jeg har godt nok svært ved at se os sælge vores tre største offensive profiler i et transfervindue. Det sker stort set aldrig.

          Jeg synes nu heller ikke det tyder sååå meget på et Kadrii salg. Dels fordi hans udtalelser tyder på, at han godt er klar over, at han ikke er i den bedste position efter sin skade og nok kan drage fordel af at få en god sæson her. For OB er situationen lidt den samme. Vi mangler penge, men skaden trækker nok Kadrii's værdi så langt ned, at jeg har svært ved at se det gøre op for den sportslige værdi man kan få ved at beholde ham (og bruge ham rigtigt).

          Det er svært at vurdere, men jeg tænker at chancen (eller risikoen) for et salg af Emil Larsen er ganske stor. Falk tænker jeg er 50/50 - mindre hvis Emil sælges og større hvis han ikke gør. Kadrii ser jeg mindre sandsynligt solgt. Og fælles for situationen med både Falk og Kadrii er nok, at hvis de to andre er solgt så skal der virkelig et kæmpe bud på bordet for at slippe den sidste. Det tror jeg simpelthen ikke sker.
          Last edited by Agbre; 25-06-2014, 10:09.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
            Endnu en i køen, der melder om, at de vil "væk"...det pynter ærligt talt ikke, at spillerne sådan åbent i medierne taler om, at de skal videre...
            næ - men omvendt forstår jeg dem godt - altså falk, kadrii og emil - deres individuelle kvaliteter er til mere end at lægge og rode i bunden af den danske superliga. Og uanset hvor meget man så tror på planen med alle de nye unge, så er signalet jo ikke at vi skal til at lege med i toppen igen lige med det første.

            Emil har jeg mistet en del for så hvor han tager hen rører mig ikke videre - bare vi får de 7 mill for ham så bye bye.
            falk og kadrii derimod vil gøre enormt ondt at se i en anden dansk klub, så lad os håbe udlandet holder øje med dem begge.
            - kunne man forestille sig en kort forlængelse af kadriis aftale - med den aftale at OB ikke står i vejen for et skifte næste år? Det vil selvf. betyde en lønstigning til kadrii nu og her - men så ville vi bevare muligheden for at sælge stort næste sæson når han forhåbenligt har spillet 33 kampe uden skadesproblmer

            Comment


              Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
              Tja, desværre som forventet. Vi kan jo ikke regne med at en spiller af Bashkims kaliber og med hans potentiale er tilfreds med at blive i klubben på længere sigt, sådan som den sportslige situation er for øjeblikket.
              selv hvis vi lå i toppen af superligaen konstant, vil der være ønsker om at komme videre - de bedste skal og vil ud og prøve sig af i mere attraktive ligaer, flere penge, flere tilskuere, øget konkurrence.

              Men ja - at vi så lægger i bunden af suppen frem for toppen gør det bestemt ikke lettere at holde på talenterne

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                Måske ikke, men sådan er det jo bare med yngre profiler, der har potentiale til mere. Selvfølgelig vil de gerne videre. Den slags udtalelser (synes faktisk han er meget afdæmpet omkring det) tror jeg aldrig rigtig vi kan slippe for. Det kan FCK jo ikke engang.
                enig. Som sådan er det jo en ikke-historie, han siger jo ikke noget vi ikke vidste i forvejen, for selvfølgelig skal og vil han videre

                Comment


                  Det bliver uhyggeligt svært at bygge et slagkraftigt hold op - det her kommer til at tage mange år, er jeg bange for.

                  Ledelsen har i den grad fejlet, idet det ikke er lykkedes at skabe en trup, hvor man max. tager afsked med én-to gode spillere om året. På den måde er det ikke muligt at supplere op med nye spillere. Det nytter ikke noget, at der kun er kontinuitet i truppen ved de mindre profiler.

                  Det står mere og mere klart, hvor "dyr" den alt for lange proces med at finde den rigtige sportsdirektør kommer til at være!

                  Tænk, hvis holdet mister Ruud, Skoubo, (AMC) (alle 3 rutinerede folk, AMC dog over the hill), samt 1-3 af de bedste på holdet i det offensive spil (Kadrii, Falk og EL) i samme vindue. Det kan intet hold bære - slet ikke et hold, som har kæmpet mod nedrykning de sidste 3 sæsoner.

                  UHA - det her transfervindue bliver vigtigt!

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                    Det bliver uhyggeligt svært at bygge et slagkraftigt hold op - det her kommer til at tage mange år, er jeg bange for.

                    Ledelsen har i den grad fejlet, idet det ikke er lykkedes at skabe en trup, hvor man max. tager afsked med én-to gode spillere om året. På den måde er det ikke muligt at supplere op med nye spillere. Det nytter ikke noget, at der kun er kontinuitet i truppen ved de mindre profiler.

                    Det står mere og mere klart, hvor "dyr" den alt for lange proces med at finde den rigtige sportsdirektør kommer til at være!

                    Tænk, hvis holdet mister Ruud, Skoubo, (AMC) (alle 3 rutinerede folk, AMC dog over the hill), samt 1-3 af de bedste på holdet i det offensive spil (Kadrii, Falk og EL) i samme vindue. Det kan intet hold bære - slet ikke et hold, som har kæmpet mod nedrykning de sidste 3 sæsoner.

                    UHA - det her transfervindue bliver vigtigt!
                    plus vadocz er smuttet - ved godt han ikke spillede meget - men en mere udskiftning, mos er også væk og jbl er der stadig et spørgsmålstegn ud for.

                    - det er alt for meget og vi skal helst hen til en situation hvor der som du skriver er en 2-3 spillere der forlader holdet og 2-3 der kommer ind. Det andet er alt for meget

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      næ - men omvendt forstår jeg dem godt - altså falk, kadrii og emil - deres individuelle kvaliteter er til mere end at lægge og rode i bunden af den danske superliga. Og uanset hvor meget man så tror på planen med alle de nye unge, så er signalet jo ikke at vi skal til at lege med i toppen igen lige med det første.

                      Emil har jeg mistet en del for så hvor han tager hen rører mig ikke videre - bare vi får de 7 mill for ham så bye bye.
                      falk og kadrii derimod vil gøre enormt ondt at se i en anden dansk klub, så lad os håbe udlandet holder øje med dem begge.
                      - kunne man forestille sig en kort forlængelse af kadriis aftale - med den aftale at OB ikke står i vejen for et skifte næste år? Det vil selvf. betyde en lønstigning til kadrii nu og her - men så ville vi bevare muligheden for at sælge stort næste sæson når han forhåbenligt har spillet 33 kampe uden skadesproblmer
                      ja det ville være det optimale med en kort forlængelse af hans kontrakt. For OB mest. Men gider han det?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        ja det ville være det optimale med en kort forlængelse af hans kontrakt. For OB mest. Men gider han det?
                        nja.....mon dog - man kan jo håbe, men er han kontrakt fri vil han pludselig være langt mere attraktiv for flere klub - plus han måske kan få sig en fin lille sign-on bonus.....

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          nja.....mon dog - man kan jo håbe, men er han kontrakt fri vil han pludselig være langt mere attraktiv for flere klub - plus han måske kan få sig en fin lille sign-on bonus.....
                          Jeg har meget svært ved at se Bashkim forlænge sin kontrakt med OB. Hvorfor i alverden skulle han dog gøre det? Han kan jo selv skumme fløden næste sommer, hvis han spiller en god sæson. Nogle af de penge OB skal have i transfer, hvis han forlænger altså, kan jo putte i egen lomme i stedet.

                          Comment


                            Basse starter inde i træningskampen her om en halv time. Så helt skadet er han ikke! :)

                            Comment


                              Lækkert

                              Bare underligt så at han slet ikke har deltaget i de 2 andre

                              Comment


                                BK "varmer op til et snarligt salg" siger dagens avis, og de citere BK for at have meddelt OB at han satser på at "steppe op" på et højere niveau senest næste sommer.
                                Det er uden tvivl rigtigt at situationen er sådan, spørgsmålet må så være om han skal sælges nu, måske til FCK/BIF eller OB skal lade kontrakten løbe ud af sportslige hensyn, eller om han/vi skal håbe på han får en ligeså fantastisk start på denne sæson, som 13/14 sæsonen og så håbe på et salg i dette vindue i slutningen af aug. eller når der kommer et tilbud fra en udenlandsk klub. BK er under alle omstændigheder tabt for OB senest næste sommer
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X