Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt: FCM-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Altså jeg havde frygtet vi stod med 4-5 point efter de første 6-7 kampe, med det kampprogram vi lagde ud med, så at vi allerede nu har 6 point, er jeg mere end tilfreds med. Ja, det var pisse ærgerligt i går, at vi ikke får det ene point, eller alle 3 da vi jo havde chancerne til det. Men det er kun godt en måned siden at Kent trådte til, og at han så hurtigt har kunne formå at få sat sit præg på holdet, er imponerende. Glæder mig til AK kommer, ham og Festersen i front, tror jeg kan udvikle sig til ligaens bedste makkerpar.
    Jeg forstår så ikke helt, hvorfor Azer ikke får chancen, da jeg hverken synes Ari eller El Makrini er gode nok til den måde vi spiller på med højt pres, og god boldomgang. Selvfølgelig skal der også være en med defensive kvaliteter på midten, men med dem begge mister vi alt for mange nemme bolde, og det har flere gange medført farlige omstillinger imod os.
    Kunne vi have samme kvalitet i de seks bagerste, som i de fire forreste, ja så var vi klart tophold. Men man skal så også have med, at alle de defensive spillere ikke var på holdet i sidste sæson. Falke, Lund, Haki (ny position), Larsen, Kirke (meget få kampe), El Makrini og Ari (ny position) alle sammen, spillede ikke sidste sæson, i hvert fald ikke samme rolle, så det tager tid før de for alvor er på plads. Får vi styr på defensiven, så ser det her rigtig godt ud.

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af Bageren Se indlæg
      Enig i mange ting.

      Greve skal starte inde. Han er bare god! Og bedre end Zohore!

      Midtbanen... puha... er lidt rystet over hvor ringe Makrini i virkeligheden er. Håber han kan løfte sig. Men vil give Bob ret i at JJT skal ind og spille. Han er fodboldspiller. Kan spille med bolden. Kan ikke koste mere end Makrini gjorde idag.

      Så ville jeg elske en Erik Scwqjakenko, Kian Hansen eller en spiller på deres niveau.

      FCM spiller jo egentlig ret ucharmerende. Hele tiden duel spil - og så spil på dødbolde....Var det LO og Viggo der styrede deres bænk? :)
      Jeg synes faktisk at vi kom frem til utroligt lidt efter at Zohore blev skiftet ud. Forstår ikke at folk herinde er så negative om Zohores indsats, han skulle selvfølgelig have scoret med hovedet, men ellers synes jeg at han giver os noget tyngde oppe foran som ellers mangler også skal de andre spillere blive bedre til at spille ham i fødderne.

      Comment


        #78
        Jeg synes Zohore gjorde det fint i går, med første del af kampen som den bedste... Hans hovedstød efter 5 min. skulle om ikke andet have været indenfor målrammen, men det er rigtig godt at se hvordan han selv kan deltage i opspillet, som han feks. gjorde det der, i et super flot angreb...

        Synes Zohore var ham som Makrini fungerede bedst med i går, i en for ham(Makrini) ellers svær og dårlig kamp... Det lader til at han har fundet sig ok tilrette med Zohore...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #79
          Nu når jeg tænker over det, så kan jeg faktisk ikke forstå hvorfor Lasse Nielsen ikke kommer ind de sidste 10 min i går. Det kan ikke være p.g.a. hans fodboldspil ar han tilbringer så meget tid på bænken.

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af Bageren Se indlæg
            Enig i mange ting.

            Greve skal starte inde. Han er bare god! Og bedre end Zohore!

            Midtbanen... puha... er lidt rystet over hvor ringe Makrini i virkeligheden er. Håber han kan løfte sig. Men vil give Bob ret i at JJT skal ind og spille. Han er fodboldspiller. Kan spille med bolden. Kan ikke koste mere end Makrini gjorde idag.

            Så ville jeg elske en Erik Scwqjakenko, Kian Hansen eller en spiller på deres niveau.

            FCM spiller jo egentlig ret ucharmerende. Hele tiden duel spil - og så spil på dødbolde....Var det LO og Viggo der styrede deres bænk? :)
            Den er svær, men det er : Sviatchenko :).
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              #81
              Vi tabte også i reserveligaen til FCM. 1-0.
              Lasse N og JBL blev småskadet

              http://www.fyens.dk/sport/OB-Skrub-t...rtikel/2756946

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Vi tabte også i reserveligaen til FCM. 1-0.
                Lasse N og JBL blev småskadet

                http://www.fyens.dk/sport/OB-Skrub-t...rtikel/2756946
                Av, Lasse har da slået en tand eller to ud.

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg
                  Av, Lasse har da slået en tand eller to ud.
                  Det kan umuligt være den aktuelle skade, det spiller han jo ikke videre på, hvis det da ikke er stifttænder eller lignende.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    #84
                    Så lige sammendraget der jo ikke viser det pres vi var underlagt men det er da ikke fordi at vi ikke kommer til chancer .... Bedre end deres egentligt ... Men hvor er det skidt at Duncan kan komme på den der ...
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      #85
                      OL på rundens hold i Tipsbladet

                      http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...-3-spillerunde

                      Comment


                        #86
                        Genuds på tv3 sport 1 er lige gået igang

                        Comment

                        Working...
                        X