Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt: FCM-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Og så synes jeg godt nok det var lidt et vink med en vognstang, at Lasse Nielsen ikke kom ind. Især ikke da de satte ham kæmpen ind i front.

    Halvvejs inde i 2. halvleg var det ret tydeligt, at kampen bare ville fortsætte sådan (med os presset) tiden ud. Jeg synes faktisk det var fornuftigt nok ikke at forsøge at ændre på det ved at sætte f.eks. JJT ind for El Makrini - på det tidspunkt tror jeg det ville have gjort mere skade end gavn.

    Men jeg havde personligt nok sat Lasse Nielsen ind for El Makrini og rykket Jonasson op på midtbanen, så han kunne ligge der og skralde igennem. Så slap vi samtidig for at have ham i forsvaret hvor han svage hovedsspil er livsfarligt. Måske kunne Lasse Nielsen også have siddet lidt tættere på Duncan ved målet.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Hurra Se indlæg
      Jeg er lige så bitre som jer, og giver jer ret i meget. Men heeeeey. Det var de danske mestre og vi kom på en 9. plads sidste år. Vi er i KÆMPE fremskridt. Det er jo ikke kun ´held´at FCM kun vandt til sidst og ikke kunne score. De stillede endda i noget stærkeste opstilling. Vi kunne jo også selv have scoret flere gange. Vi vandt også i Brøndby. Jeg er sku ret stolt af os i denne tid. Vi har fået en drømmestart og taber til mestrene. Det kan jeg sku godt accepter. Vi ligger altså stadig i top 3-4 efter denne runde samt har vi AGF i næste runde. Jeg er fuld af optimisme - vi er stærkere end sidste sæson ellers har vi ikke kunne levere disse resultater så tidligt i sæsonen. Vi skal sku ikke male fanden på væggen allerede. Tror ikke der var mange af os som troede inden sæsonstart at vi kunne holde FCM så længe fra fadet som vi gjorde.
      Alle mand er klar igen næste fredag mod AGF - 3 point og vi er tilbage. Alle mand på stadion, vi er i gang med noget stort venner.

      Ovenstående passer i øvrigt meget fint til dit brugernavn.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Det skal vi. Er bare pænt depri lige nu så skal måske bare lukke ned for i aften og kigge på det hele med friske øjne igen i morgen. Eller søndag. Argghhh måske tirsdag. Men senest torsdag. Eller fredag/lørdag
        hehe.....ja jeg er underligt nok kommet mig over skuffelsen......det var ikke ufortjent omend pisse irreterende. Og havde nok ikke ligefrem regnet med at det var FCM vi skulle "byde op til dans"

        Syntes vi med al tydelighed ser hvorfor de blev mestre - kæft et pres de lægger os under.

        Sådan et pres må vi ikke komme under mod de 3 næste modstandere

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Det skal vi. Er bare pænt depri lige nu så skal måske bare lukke ned for i aften og kigge på det hele med friske øjne igen i morgen. Eller søndag. Argghhh måske tirsdag. Men senest torsdag. Eller fredag/lørdag
          Gør det. Det er sundere. :-) Kampen viste bare hvor langt vi stadig har til toppen, når der er for mange anden rangs spillere på holdkortet.

          Der er ingen balance på det hold.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            hehe.....ja jeg er underligt nok kommet mig over skuffelsen......det var ikke ufortjent omend pisse irreterende. Og havde nok ikke ligefrem regnet med at det var FCM vi skulle "byde op til dans"

            Syntes vi med al tydelighed ser hvorfor de blev mestre - kæft et pres de lægger os under.

            Sådan et pres må vi ikke komme under mod de 3 næste modstandere
            Tror nu heller ikke vi oplever lign pres før vi møder FCK næste gang. Men bliver vi spilstyrende?? Det tror jeg ikke

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
              Gør det. Det er sundere. :-) Kampen viste bare hvor langt vi stadig har til toppen, når der er for mange anden rangs spillere på holdkortet.

              Der er ingen balance på det hold.

              MvH ChrisOB
              Ja det var sgu et wakeup call selvom jeg ligesom dig gang på gang på gang har pointeret vores store problem. Central midt og forsvar..
              Vi har lang vej og der skal nye og bedere spillere til. Hurtigst muligt

              Godnat

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Tror nu heller ikke vi oplever lign pres før vi møder FCK næste gang. Men bliver vi spilstyrende?? Det tror jeg ikke
                nej det er jo så det.....men vi kommer forhåbenligt mere på bolden - og så skal vi "bare" være skarpe på vores chancer......havde vi været det i dag kunne vi jo snildt have scoret 3 kasser.

                FCM havde klart mest af spillet - men de største chancer havde vi jo trods alt. Falken skal bare lige have justeret sigtekornet....

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Tror nu heller ikke vi oplever lign pres før vi møder FCK næste gang. Men bliver vi spilstyrende?? Det tror jeg ikke
                  Med en gennemsnitlig boldbesiddelse på 42% i de første tre kampe, så skal der ske noget hvis vi skal være spilstyrende

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af OnkelGobber Se indlæg

                    Ovenstående passer i øvrigt meget fint til dit brugernavn.
                    Ja det kan man jo sige, men har jeg ikke ret? Det var jo nok ikke de 3 point som vi skulle have der på forhånd. :)

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      nej det er jo så det.....men vi kommer forhåbenligt mere på bolden - og så skal vi "bare" være skarpe på vores chancer......havde vi været det i dag kunne vi jo snildt have scoret 3 kasser.

                      FCM havde klart mest af spillet - men de største chancer havde vi jo trods alt. Falken skal bare lige have justeret sigtekornet....
                      Det skal så med, at vi også fik ting forærende i dag... Feks. Falks kæmpe chance til sidst, det er jo ikke noget vi spiller os til, men en konge "assist" fra, var det Kian Hansen... men selvfølgelig
                      kræver det stadig en indsats at opfange den og komme til afslutning, og det var stærkt, ærgerligt den ikke sneg sig ind...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        #41
                        Ekstraordinære: Ingen
                        Godkendte: Falk, Festersen, Larsen, Kirskeskov, Lund, Falkeskov
                        Middelmådige: K. Larsen, Skulason, Makirini, Zohore
                        Under middel: Halgrimur

                        At spille med om pointene til 92. minut mod sidste års mestre er tildels okay, men spilstyringen (eller mangel på samme) er horribelt på den første 1/3 del banen.

                        En middelplacering som målsætning er spot on, som vores trup ser ud lige pt. Sælges Falk er jeg bekymret. Det er umiddelbart min status på de første 3 kampe og ovenstående vurdering af hver enkelt spiller, kan tilnærmelsesvis kopieres.

                        CF og CM skal markant forstærkes - før vi kan gøre os forhåbninger om mere, men så kan det tilgengæld også blive rigtigt sjovt. Lige så sjovt det potentielt kan blive, lige så trist kan det blive når Falk rejser.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          han kommer jo også til at kæmpe om pladsen når nu AK lander - forhåbenligt inden alt for længe.

                          Men så syntes jeg altså heller ikke han var så dårlig - indgik fint i spillet, og det er altså en kamp hvor vi står mest på egen banehalvdel - så næppe her han skal vurderes.

                          Men tænker da også man har haft nogle spørgsmålstegn ved ham - derfor hans kontrakt kun er på 2 år....men festersen har fået 4 og AK 5.....dem er man mere sikre på
                          Min vurdering er på baggrund af alle kampe jeg har set med ham i såvel OB , BIF og FCK
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Det skal så med, at vi også fik ting forærende i dag... Feks. Falks kæmpe chance til sidst, det er jo ikke noget vi spiller os til, men en konge "assist" fra, var det Kian Hansen... men selvfølgelig
                            kræver det stadig en indsats at opfange den og komme til afslutning, og det var stærkt, ærgerligt den ikke sneg sig ind...
                            det var vidst sparv - men ja det var en kæmpe foræring.....men dem skal der jo også scores på.

                            Skal vi være tophold igen så skal vi jo være gode til at straffe den slags.....men vinklen blev måske lige spids nok - det var nok chancerne i første vi skulle have scoret på

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Min vurdering er på baggrund af alle kampe jeg har set med ham i såvel OB , BIF og FCK
                              fair nok - så tæt har jeg ikke fulgt ham må jeg indrømme - men slået igennem nogen steder har han jo ikke.

                              Tænker dog at hvis han får fast spilletid og noget ro på - istedet for at skifte klub hvert ½ år så kunne det blive godt.

                              Men han skal selvfølgelig overbevise, jeg mener dog han gjorde det ganske, lad os sige ok i dag

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Ja det var sgu et wakeup call selvom jeg ligesom dig gang på gang på gang har pointeret vores store problem. Central midt og forsvar..
                                Vi har lang vej og der skal nye og bedere spillere til. Hurtigst muligt

                                Godnat
                                Sjovt. Personligt ser jeg det jo ikke som et "wake up call" Jeg har set os spille de 2 første kampe og til træningen i onsdags så jeg med egne øjne, hvor usikre vores centrale akser rent faktisk er.

                                Så jeg er ikke "vækket op" Vi er ikke dygtige nok til at modstå højt pres. Men for filan hvor er det angreb altså stærkt. For på trods af alle vores problemer havde vi 3-4 af kampens største chancer og var kun 30 sek fra at nuppe et point.

                                Så jeg er ærgerlig mere end jeg er negativ. For jeg er jo ikke overrasket over at vores midterste akser ikke hænger sammen.

                                Det har det ikke gjort i langt største delen i vores 3 kampe.

                                Men jeg håber på det er et wake up call for andre.

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X