Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: Brøndby IF - OB, 26/7

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ser ud til at Falk starter inde.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
      Det ved jeg ikke om de er. Har set flere af deres kampe og der har de nu ikke været i form.
      De der EL-kampe mod ligegyldige modstandere kan imo ikke bruges til at bedømme form. Og at de taber til AGF og at vi vinder over et skadesramt Hobro-hold betyder langt fra, at vi er i bedre form. Til gengæld så har de markant flere vigtige kampminutter i benene end os. Og det er kun få måneder siden, at de endte som nr. 3 og vi som nr. 9. Derudover er vores bedste spiller småskadet, og vores måske næstbedste er skadet. Vi er kun lige gået i gang med at indføre et nyt spilkoncept, mens de i grove træk tager deres succesfulde videre fra sidste sæson.
      Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

      Comment


        Altså BIF har i hvert fald flere kampe i benene og er bookmakernes klare favorit.

        Mener bare ikke er umuligt at komme fra kampen med mindst remis.

        MvT
        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
          De der EL-kampe mod ligegyldige modstandere kan imo ikke bruges til at bedømme form. Og at de taber til AGF og at vi vinder over et skadesramt Hobro-hold betyder langt fra, at vi er i bedre form. Til gengæld så har de markant flere vigtige kampminutter i benene end os. Og det er kun få måneder siden, at de endte som nr. 3 og vi som nr. 9. Derudover er vores bedste spiller småskadet, og vores måske næstbedste er skadet. Vi er kun lige gået i gang med at indføre et nyt spilkoncept, mens de i grove træk tager deres succesfulde videre fra sidste sæson.
          Spot on ... Men det gør altså ikke noget, at de ikke har fungeret spillemæssigt de sidste tre kampe. Om tre timer er vi alle klogere.

          MvT
          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
            Spot on ... Men det gør altså ikke noget, at de ikke har fungeret spillemæssigt de sidste tre kampe. Om tre timer er vi alle klogere.

            MvT
            Ikke mig. Jeg har købt en stor fadøl, så jeg er en lille smule dummere, sandsynligvis.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
              Ikke mig. Jeg har købt en stor fadøl, så jeg er en lille smule dummere, sandsynligvis.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                Jeg kan slet ikke se den falden på halen over Brøndby. Det er et ganske ordinært suppe hold.
                Du fik sgu ret guld! Og det selv om vi selvfølgelig har ligaens dårligste midtbane.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                  Du fik sgu ret guld! Og det selv om vi selvfølgelig har ligaens dårligste midtbane.

                  Og ja. Det har vi

                  Comment

                  Working...
                  X